EGR
Moderator: Moderator
-
- jestem
- Posty: 22
- Wiek: 42
- Rejestracja: niedziela, 10 lutego 2019, 19:16
- Skąd jesteś: sosnowiec
- Silnik: 2.0 CRDi (182KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2018
- Przebieg (km.): 0
- Twoje poprzednie Sorento: Fiat Freemont 2.0 JTD AWD, Vectra C, i dużo innych..............
- Kontaktowanie:
EGR
Witam , no i niestety za mną pierwsza awaria na drodze ,auto ma pół roku 35 tys km i egr padł zero mocy check się pali , najgorzej że ktoś coś zawalił, i Kia Polska kazała mi sobie radzić na autostradzie A4 , stwierdzili że nie są wstanie zweryfikować czy auto ma gwarancje asistance , jestem wqrwiony na maksa
- Whiteehead
- MODERATOR
- Posty: 305
- Wiek: 32
- Rejestracja: niedziela, 29 lipca 2018, 09:41
- Skąd jesteś: Bydgoszcz
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento III
- Silnik: 2.0 CRDI (185KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2018
- Kolor: Biała perla
- Przebieg (km.): 44000
- Inny Samochód: Ceed
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 18 times
- Kontaktowanie:
Re: EGR
Faktura A potem o zwrot kosztów od kia I skąd wiesz że akurat egr ? Czy to informacja od serwisu
-
- jestem
- Posty: 22
- Wiek: 42
- Rejestracja: niedziela, 10 lutego 2019, 19:16
- Skąd jesteś: sosnowiec
- Silnik: 2.0 CRDi (182KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2018
- Przebieg (km.): 0
- Twoje poprzednie Sorento: Fiat Freemont 2.0 JTD AWD, Vectra C, i dużo innych..............
- Kontaktowanie:
Re: EGR
Info z serwisu czekają na części cholerę wie kiedy będą, nie są w stanie mi powiedzieć, co do zwrotu ok pewnie, że można pod warunkiem że ma się przy sobie jakiś portfel , a ja raz na 10 lat zapominam i własnie wtedy mi się to przydarzyło no nic muszę czekać , ale powiem wam że info z Kia jakiekolwiek to z całym szacunkiem do forumowiczów to jakaś pierdolona kpina , proszę się aby ktoś mi powiedział kiedy będę mieć auto , a oni mówią że dłużej niż 2 tygodnie , auto z Kia należy się na 3 doby a reszta ich to nie interesuje.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11393
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: EGR
Czy to jest jedyny serwis w Twojej okolicy ? Zadzwoń do Kia Polska i dowiedz się jak powinien postępować serwis w takiej sytuacji .
-
- jestem
- Posty: 22
- Wiek: 42
- Rejestracja: niedziela, 10 lutego 2019, 19:16
- Skąd jesteś: sosnowiec
- Silnik: 2.0 CRDi (182KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2018
- Przebieg (km.): 0
- Twoje poprzednie Sorento: Fiat Freemont 2.0 JTD AWD, Vectra C, i dużo innych..............
- Kontaktowanie:
Re: EGR
nie no panowie ja z problemem bujam sie dalej na ta chwile kia polska poinformowała mnie że analizuje sytuacje , serwis kia czeka na części na kiedy hmmmm. nie sa w stanie powiedzieć awizacja dostawy 8 listopad ,ale moze ulec przeniesiemu na kiedy , no gwarantowane mają ze zawór dotrze najpóźniej w połowie stycznia 2020 , więc nadal jakiś żart, chyba że ja coś źle odbieram
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11393
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
- Whiteehead
- MODERATOR
- Posty: 305
- Wiek: 32
- Rejestracja: niedziela, 29 lipca 2018, 09:41
- Skąd jesteś: Bydgoszcz
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento III
- Silnik: 2.0 CRDI (185KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2018
- Kolor: Biała perla
- Przebieg (km.): 44000
- Inny Samochód: Ceed
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 18 times
- Kontaktowanie:
Re: EGR
Niestety ASO jest nastawione wyłącznie na wymianę wszystkiego nie na naprawę. Myślę że EGR wystarczyłoby wyczyścić w tak świeżym aucie I nie byłoby problemu, lecz jest to za trudne dla ASO. Współczuję, ja w ASO wymieniam tylko olej i to jeszcze że swoim przyjeżdżam. Inną eksploatację albo sam albo u kumpla w warsztacie . Napisz na Fan Page'u Kia motors Poland , opisz sytuacje i pocisnij . Mam wrażenie, że skontaktować się z kimś od praw konsumenta, gdzieś kiedyś zasłyszałem, że można wynająć auto zastępcze I fakturka do Kii, lecz czy jest tak naprawdę polecam Tobie się dowiedzieć jak już jesteś w takiej sytuacji
-
- jestem
- Posty: 22
- Wiek: 42
- Rejestracja: niedziela, 10 lutego 2019, 19:16
- Skąd jesteś: sosnowiec
- Silnik: 2.0 CRDi (182KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2018
- Przebieg (km.): 0
- Twoje poprzednie Sorento: Fiat Freemont 2.0 JTD AWD, Vectra C, i dużo innych..............
- Kontaktowanie:
Re: EGR
No nic , auto udało się naprawić jednak sam serwis Kia MOto Katowice no cóż............... burdel i tyle najlepsze że nikt do jasnej cholery nie chce mi oficjalnie powiedzieć czy w moim aucie uruchomione jest Assistance
-
- moje konto
- Posty: 171
- Rejestracja: wtorek, 19 czerwca 2018, 22:18
- Skąd jesteś: TM
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2013
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 145000
- Inny Samochód: BMW F20
- Has thanked: 29 times
- Been thanked: 11 times
- Kontaktowanie:
-
- awansowałem na
- Posty: 41
- Rejestracja: środa, 25 grudnia 2019, 10:27
- Skąd jesteś: PL
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento III
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: AWD
- Rok: 2019
- Kolor: szary
- Przebieg (km.): 110000
- Been thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: EGR
heyho, wydaje mi sie ze assistance ze strony KIA Polska maja zapewniony Wszyscy klienci przez pierwsze 3 lata od nabycia samochodu..... poprawcie jesli sie myle.
-
- awansowałem na
- Posty: 41
- Rejestracja: środa, 25 grudnia 2019, 10:27
- Skąd jesteś: PL
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento III
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: AWD
- Rok: 2019
- Kolor: szary
- Przebieg (km.): 110000
- Been thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: EGR
ten assistance to pewnie taki sam shit co ich gwarancja.... odebrałem fabrycznie nowe auto 1 lutego 2020. w pierwszym tygodniu zgłosiłem niedziałający nivomat, w ciągu następnych dwóch tygodni problemy z dachem..... potem jeszcze parę drobiazgów - drobiazgi zrobili. nivomatu tak naprawdę tu nie ma - pomimo że dopłaca się za niego 10 k pln a z dachem usłyszałem że ten typ tak ma i muszę wolniej jeździć. no i tak się to buja do dziś. i w tym samym stanie go pewnie sprzedam dalej.... kia to taki skrót od Kpina I Arogancja. a szkoda, bo auto mogłoby być całkiem przyjemne gdyby miało to za co się płaci
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości