3,3 Nie odpala
Moderator: Moderator
- Tedi
- To ja
- Posty: 265
- Wiek: 70
- Rejestracja: niedziela, 3 września 2017, 14:05
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Rok: 2009
- Kolor: czarny
- Inny Samochód: Mazda 3
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
Tak to mój silnik. Nie wiem o które wyjście chodzi, ale tak było od początku jak kupiłem.
- gomez953
- ASSISTANCE
- Posty: 1633
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 22:34
- Skąd jesteś: Opoczno - EOP
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Rood i siwe na dole
- Przebieg (km.): 230000
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 EX 2003 Vialle LPi niebieskie
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 196 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
Marek, chyba nie mówisz o tym
- Załączniki
-
- ghfdvsd.png (989.57 KiB) Przejrzano 1393 razy
-
- wiem wszystko
- Posty: 2219
- Rejestracja: niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:01
- Skąd jesteś: SBE
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrno - szary
- Przebieg (km.): 135000
- Inny Samochód: CBR 1100 XX
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 99 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
Według mnie wszystko jest OK.
Bo to nie króciec, ale trzpień do osadzenia górnej pokrywy plastikowej.
Piszę to na bazie tego, że po prawej stronie są takie 2 oraz na podstawie doświadczeń z innych silników.
Istnieje minimalne ryzyko, że się mylę... ale nie sądzę
Bo to nie króciec, ale trzpień do osadzenia górnej pokrywy plastikowej.
Piszę to na bazie tego, że po prawej stronie są takie 2 oraz na podstawie doświadczeń z innych silników.
Istnieje minimalne ryzyko, że się mylę... ale nie sądzę
- gomez953
- ASSISTANCE
- Posty: 1633
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 22:34
- Skąd jesteś: Opoczno - EOP
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Rood i siwe na dole
- Przebieg (km.): 230000
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 EX 2003 Vialle LPi niebieskie
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 196 times
- Kontaktowanie:
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11388
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
Dowcipniś kurka wodna Z za chłodnicą po lewej , resztę czytać jak mój post wyżej . Jak się kończy kostka od czujnika ciśnienia , przewód cienki powietrza jest obsadzony a obok nie .
- Załączniki
-
- Przechwytywanie.PNG (72.03 KiB) Przejrzano 1377 razy
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 7 stycznia 2019, 17:21 przez Marek, łącznie zmieniany 2 razy.
- Tedi
- To ja
- Posty: 265
- Wiek: 70
- Rejestracja: niedziela, 3 września 2017, 14:05
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Rok: 2009
- Kolor: czarny
- Inny Samochód: Mazda 3
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
A swoją drogą, jak taka mała pierdułka może zepsuć krew. Z pewnością usterka jest spowodowana jakąś drobnostką , której komputer nie wykrywa. W Tico jak siadła pompa paliwa a gaz się skończył, wylałem z butelki wodę, wężykiem spuściłem benzynę z baku, powiesiłem butelkę na oknie, a wężyk do gaźnika i tak dojechałem do stacji zatankować LPG
Czy chodzi o TO
Czy chodzi o TO
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11388
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
- Tedi
- To ja
- Posty: 265
- Wiek: 70
- Rejestracja: niedziela, 3 września 2017, 14:05
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Rok: 2009
- Kolor: czarny
- Inny Samochód: Mazda 3
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
Nic tam nie ruszałem i tak autko jeździło i to bardzo fajnie jeździło, a teraz smutno wałęsa się po warsztatach
A do czego w ogóle jest ten króciec ?
A do czego w ogóle jest ten króciec ?
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 7 stycznia 2019, 17:31 przez Tedi, łącznie zmieniany 1 raz.
- gomez953
- ASSISTANCE
- Posty: 1633
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 22:34
- Skąd jesteś: Opoczno - EOP
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Rood i siwe na dole
- Przebieg (km.): 230000
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 EX 2003 Vialle LPi niebieskie
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 196 times
- Kontaktowanie:
-
- Jestem
- Posty: 1046
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
wygląda jak podciśnienie do LPG nawiercone podczas montażu gazu. Powinien iść wężyk do reduktora albo czujnika ciśnienia .
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
W 3.5 też są takie króćce po prostu zaślepione czarnymi gumkami jak na zdjęciu marka.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
- Tedi
- To ja
- Posty: 265
- Wiek: 70
- Rejestracja: niedziela, 3 września 2017, 14:05
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Rok: 2009
- Kolor: czarny
- Inny Samochód: Mazda 3
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 9 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
Uwaga !!! Benzyna !!!
Myślę , że perypetie dobiegły do końca . Po spuszczeniu benzyny i zalaniu nową, problemy ustąpiły. Po postoju całonocnym i odpaleniu rano, nie było problemów. Następnego dnia to samo, opalił od strzała, rozgrzał się i normalnie przeszedł na gaz. Odbieram Sorcię w poniedziałek, więc postoi trochę dłużej na zimowym powietrzu i zobaczymy (choć problemy zaczynały się w lecie)
A teraz benzyna. Jak kupiłem, tankowałem benzynę doraźnie po 5-10l. W styczniu 18r zatankowałem do pełna i po przejechaniu 4 230 km w czerwcu dotankowałem do pełna (tyle poszło za nim przeszedł na gaz). Pierwsze oznaki trochę gorszego zapalania zauważyłem w lipcu, silnik musiał 2-3 razy obrócić, aby zapalił. Kulminacja nastąpiła podczas pobytu nad morzem, resztę znacie. Mechanik przejrzał wszystko po kolei, wszystko ok, gdy spuścił benzynę z baku - zapach benzyny był bardzo słaby, to wzbudziło jego podejrzenie. No i sprawa się wyjaśniła . Dodam, że tankowane było na stacji CIRCLE K na której tankuję od dawna i nie było dotąd żadnych problemów. Oby w poniedziałek nie było niespodzianek.
Wniosek - Nie tankować całego baku, tylko dotankowywać mniejsze ilości by paliwo się ciągle mieszało.
Myślę , że perypetie dobiegły do końca . Po spuszczeniu benzyny i zalaniu nową, problemy ustąpiły. Po postoju całonocnym i odpaleniu rano, nie było problemów. Następnego dnia to samo, opalił od strzała, rozgrzał się i normalnie przeszedł na gaz. Odbieram Sorcię w poniedziałek, więc postoi trochę dłużej na zimowym powietrzu i zobaczymy (choć problemy zaczynały się w lecie)
A teraz benzyna. Jak kupiłem, tankowałem benzynę doraźnie po 5-10l. W styczniu 18r zatankowałem do pełna i po przejechaniu 4 230 km w czerwcu dotankowałem do pełna (tyle poszło za nim przeszedł na gaz). Pierwsze oznaki trochę gorszego zapalania zauważyłem w lipcu, silnik musiał 2-3 razy obrócić, aby zapalił. Kulminacja nastąpiła podczas pobytu nad morzem, resztę znacie. Mechanik przejrzał wszystko po kolei, wszystko ok, gdy spuścił benzynę z baku - zapach benzyny był bardzo słaby, to wzbudziło jego podejrzenie. No i sprawa się wyjaśniła . Dodam, że tankowane było na stacji CIRCLE K na której tankuję od dawna i nie było dotąd żadnych problemów. Oby w poniedziałek nie było niespodzianek.
Wniosek - Nie tankować całego baku, tylko dotankowywać mniejsze ilości by paliwo się ciągle mieszało.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11388
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
Tedi , nie bierz tego do siebie , przekazałeś to o czym zostałeś poinformowany , ale gdyby była to wina benzyny , to silnik by nie chodził , lub przynajmniej by przerywał , szarpał i nie miał mocy . A gdy już odpalił z plaka lub jak pisałeś przy przypadkowym przytkaniu powietrza , to chodził i odpalał ładnie . Myślę że przyczyna była tak prosta że panowie mechanicy coś ukryli .
-
- Jestem
- Posty: 1046
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
haha poczekajmy z miesiąc to się zobaczy.
Współczesne paliwo nie może długo leżeć, max 3 msc . Zostawiłem w kwietniu paliwo w gaźniku odśnieżarki a teraz już była katastrofa. Paliwo zamienia się w lakier, zatyka wszystkie dysze . Mały gaźniczek od odśnieżarki wyrwał mi z życia 4 godziny na to by go odmoczyć i uruchomić. Ja od dłuższego czasu przepalam 100 zł paliwa co 3-4 tygodnie, by cały czas w zbiorniku było świeże. Wysoka temperatura sprawia, że zaczyna krystalizować żywica w paliwie, szczególnie tam, gdzie nie ma przepływu.
Rok wcześniej robiłem ze 3-4 silniki zaburtowe do łodzi z dokładnie takimi samymi problemami po paliwie. Najśmieszniejsze jest to, że zestalone kryształy powodują ogromną korozję miedzi i mosiądzu.
Współczesne paliwo nie może długo leżeć, max 3 msc . Zostawiłem w kwietniu paliwo w gaźniku odśnieżarki a teraz już była katastrofa. Paliwo zamienia się w lakier, zatyka wszystkie dysze . Mały gaźniczek od odśnieżarki wyrwał mi z życia 4 godziny na to by go odmoczyć i uruchomić. Ja od dłuższego czasu przepalam 100 zł paliwa co 3-4 tygodnie, by cały czas w zbiorniku było świeże. Wysoka temperatura sprawia, że zaczyna krystalizować żywica w paliwie, szczególnie tam, gdzie nie ma przepływu.
Rok wcześniej robiłem ze 3-4 silniki zaburtowe do łodzi z dokładnie takimi samymi problemami po paliwie. Najśmieszniejsze jest to, że zestalone kryształy powodują ogromną korozję miedzi i mosiądzu.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11388
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: 3,3 Nie odpala
Dziwne , trzymam paliwo do kosiarek , przez całą zimę bo zawsze mi zostaje , z kosiarek też nie spuszczam i pracują ładnie . Ale Tedi nie miał problemu z pracującym silnikiem tylko z odpaleniem .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości