KIA SORENTO II Generacji

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Kayne
teraz jestem
teraz jestem
Posty: 590
Rejestracja: poniedziałek, 7 grudnia 2015, 13:56
Skąd jesteś: Wrocław
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Przebieg (km.): 205555
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times
Kontaktowanie:

Re: KIA SORENTO II Generacji

#106 Postautor: Kayne » czwartek, 5 stycznia 2017, 18:31

Ja mam mapę wrzuconą nową i też bez hamowni, bo i nie ma jak. Ale czuję, że mocy przybyło i nie potrzebuję żadnego wykresu by sprawdzić ile kucy wskoczyło ;)

Awatar użytkownika
PABLOTECH
dobry jak...
dobry jak...
Posty: 887
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 21:22
Skąd jesteś: Warszawa SKOROSZE
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
Silnik: 3.5 V6 (280KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: AWD
Rok: 2012
Kolor: STM
Przebieg (km.): 133570
Inny Samochód: Był Cee'd SW'10 CRDi
Has thanked: 66 times
Been thanked: 186 times
Kontaktowanie:

Re: KIA SORENTO II Generacji

#107 Postautor: PABLOTECH » czwartek, 5 stycznia 2017, 18:53

Maciej pisze:Bo automat niestety nie pozwala na wrzucenie "trójki"
. A tipem tego nie można ogarnąć ? :hmm:
Obrazek Obrazek
Koks, wódka i seks w cinquecento ... to nie dla mnie, jeżdżę SORENTO :rolley:

Kayne
teraz jestem
teraz jestem
Posty: 590
Rejestracja: poniedziałek, 7 grudnia 2015, 13:56
Skąd jesteś: Wrocław
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Przebieg (km.): 205555
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times
Kontaktowanie:

Re: KIA SORENTO II Generacji

#108 Postautor: Kayne » czwartek, 5 stycznia 2017, 18:57

Ale wciąż nie wrzuci N-ki przy rozpędzonym samochodzie, nic to nie zmienia :idn:

Awatar użytkownika
hunter
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 3752
Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
Skąd jesteś: Toruń
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: nie dotyczy
Kolor: DARK GREY
Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
Has thanked: 21 times
Been thanked: 123 times
Kontaktowanie:

Re: KIA SORENTO II Generacji

#109 Postautor: hunter » czwartek, 5 stycznia 2017, 19:04

Zadzwoń tutaj w sprawie chipa i hamowania automatu: Pachura Motosport ul. Brodowska 40 63-000 Środa Wielkopolska tel. 61 285 27 27.
"JO" - JESTEM Z TORUNIA

Giza

Re: KIA SORENTO II Generacji

#110 Postautor: Giza » czwartek, 5 stycznia 2017, 20:10

Co to za piiiip że automatu nie można shamować. W Sorento można bez problemu na 2b lub jeśli hamownia za słaba to skrzynię w tryb serwisowy ina którym chcesz. Skrzynię można jak najbardziej przełączyć na N w czasie jazdy. Nie jest zalecane włączanie D w ruchu.

Kożuch
jestem
jestem
Posty: 19
Rejestracja: niedziela, 31 stycznia 2016, 22:09
Skąd jesteś: Poznań
Inny Samochód: Mondeo
Kontaktowanie:

Re: KIA SORENTO II Generacji

#111 Postautor: Kożuch » czwartek, 5 stycznia 2017, 22:39

krzysiek ardie pisze:Sztaba ma w podpisie
K up
I nne
A uto

Teraz rozumiem :roftl:
Czyli namawiam żonę nadal na wersję I a dla siebie szukam nowszego służbowozu :happy1:

Maciej
moja ranga
moja ranga
Posty: 153
Rejestracja: sobota, 20 grudnia 2014, 16:25
Skąd jesteś: Warszawa
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
Silnik: 2.2 CRDi 4WD (197 KM) Sorento2
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2011
Kolor: Dyskretny
Przebieg (km.): 230000
Inny Samochód: na baterię ;)
Has thanked: 15 times
Been thanked: 6 times
Kontaktowanie:

Re: KIA SORENTO II Generacji

#112 Postautor: Maciej » piątek, 6 stycznia 2017, 18:12

ZygJe pisze:W Sorento można bez problemu na 2b lub jeśli hamownia za słaba to skrzynię w tryb serwisowy ina którym chcesz. Skrzynię można jak najbardziej przełączyć na N w czasie jazdy. Nie jest zalecane włączanie D w ruchu.


2b? Możesz rozwinąć?

Jak przełączyć skrzynię w tryb serwisowy?
Myślę, że nie ma tunera, który zna wszystkie serwisowe sztuczki do wszystkich modeli na rynku. Ten mój widocznie nie siedzi w temacie trybów serwisowych skrzyń.

Giza

Re: KIA SORENTO II Generacji

#113 Postautor: Giza » piątek, 6 stycznia 2017, 21:02

2b - drugi bieg
Aby włączyć tryb serwisowy w skrzyni trzeba mieć "komputer serwisowy" podłączany przez OBD. Jest tego na rynku od wypęku. Od profesjonalnych do niemal darmowych. Wystarczy choćby: viewtopic.php?f=34&t=8700&hilit=Hi+Scan

Awatar użytkownika
rings
teraz jestem
teraz jestem
Posty: 492
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:02
Skąd jesteś: Pruchna k/Cieszyna
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
Silnik: 3.5 V6 (280KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: AWD
Rok: 2013
Kolor: CZARNY
Przebieg (km.): 100000
Inny Samochód: Kia Venga
Twoje poprzednie Sorento: 3,5v6 RWD złote
Has thanked: 12 times
Been thanked: 11 times
Kontaktowanie:

Re: KIA SORENTO II Generacji

#114 Postautor: rings » piątek, 6 stycznia 2017, 22:14

Mam pytanie. Jak zdjąć poprzeczne relingi z amerykańskiej wersji. Bez nich wjadę do garażu. :hmm:
3.5 V6 2005 2wd A/T(automat) złoty wersja USA. 3.5 V6 2013 AWD A/T(automat) czarny wersja USA

Awatar użytkownika
PABLOTECH
dobry jak...
dobry jak...
Posty: 887
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 21:22
Skąd jesteś: Warszawa SKOROSZE
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
Silnik: 3.5 V6 (280KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: AWD
Rok: 2012
Kolor: STM
Przebieg (km.): 133570
Inny Samochód: Był Cee'd SW'10 CRDi
Has thanked: 66 times
Been thanked: 186 times
Kontaktowanie:

Re: KIA SORENTO II Generacji

#115 Postautor: PABLOTECH » piątek, 6 stycznia 2017, 22:43

Nie tylko wjedziesz do garażu ale również nie będzie huczało podczas szybszej jazdy. Te relingi trzymają się podłużnych relingów za pomocą plastikowych " chwytaków "przez które przechodzi śruba. Aby tę śrubę poluzować musisz odgiąć plastikową zaślepkę ( widoczną na zewnątrz każdego z poprzecznych relingów ) i odkręcać ją. Możesz odnieść wrażenie, że za chwilę coś się urwie ale kręć. Plastikowa zaślepka ma w sobie metalową nakrętkę która podczas odkręcania luzuje w/w chwytaki. Po odkręceniu i zdemontowaniu sugeruję psiknąć te śruby jakimś preparatem smarującym co byś w przyszłości bezproblemowo mógł je założyć ... powodzenia :happy2:
Obrazek Obrazek
Koks, wódka i seks w cinquecento ... to nie dla mnie, jeżdżę SORENTO :rolley:

Awatar użytkownika
rings
teraz jestem
teraz jestem
Posty: 492
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:02
Skąd jesteś: Pruchna k/Cieszyna
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
Silnik: 3.5 V6 (280KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: AWD
Rok: 2013
Kolor: CZARNY
Przebieg (km.): 100000
Inny Samochód: Kia Venga
Twoje poprzednie Sorento: 3,5v6 RWD złote
Has thanked: 12 times
Been thanked: 11 times
Kontaktowanie:

Re: KIA SORENTO II Generacji

#116 Postautor: rings » sobota, 7 stycznia 2017, 13:16

Dzięki za podpowiedź . Jak tylko mrozy popuszczą muszę relingi zdemontować.
3.5 V6 2005 2wd A/T(automat) złoty wersja USA. 3.5 V6 2013 AWD A/T(automat) czarny wersja USA

Awatar użytkownika
PABLOTECH
dobry jak...
dobry jak...
Posty: 887
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 21:22
Skąd jesteś: Warszawa SKOROSZE
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
Silnik: 3.5 V6 (280KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: AWD
Rok: 2012
Kolor: STM
Przebieg (km.): 133570
Inny Samochód: Był Cee'd SW'10 CRDi
Has thanked: 66 times
Been thanked: 186 times
Kontaktowanie:

Re: KIA SORENTO II Generacji

#117 Postautor: PABLOTECH » poniedziałek, 23 stycznia 2017, 23:39

Prośba do posiadaczy "ściągawki" do Sorento XM. Jaki numer katalogowy ma manszeta przegubu zewnętrznego (od strony koła) ? Wyrzuca smar aż mam go na drzwiach pasażera :think:
Obrazek Obrazek
Koks, wódka i seks w cinquecento ... to nie dla mnie, jeżdżę SORENTO :rolley:

Awatar użytkownika
Grzesiekdw1
moje konto
moje konto
Posty: 209
Wiek: 32
Rejestracja: niedziela, 17 kwietnia 2016, 11:57
Skąd jesteś: Wrocław
Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: AWD
Rok: 2011
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 140000
Inny Samochód: Insignia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times
Kontaktowanie:

Re: KIA SORENTO II Generacji

#118 Postautor: Grzesiekdw1 » wtorek, 24 stycznia 2017, 07:04

Manszeta ? tz ?

Awatar użytkownika
PABLOTECH
dobry jak...
dobry jak...
Posty: 887
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 21:22
Skąd jesteś: Warszawa SKOROSZE
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
Silnik: 3.5 V6 (280KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: AWD
Rok: 2012
Kolor: STM
Przebieg (km.): 133570
Inny Samochód: Był Cee'd SW'10 CRDi
Has thanked: 66 times
Been thanked: 186 times
Kontaktowanie:

Re: KIA SORENTO II Generacji

#119 Postautor: PABLOTECH » wtorek, 24 stycznia 2017, 08:43

No takie cuś :

manszeta.jpg
manszeta.jpg (34.08 KiB) Przejrzano 1254 razy


wydaje mi się, że to poprawne nazewnictwo :hmm:
Obrazek Obrazek
Koks, wódka i seks w cinquecento ... to nie dla mnie, jeżdżę SORENTO :rolley:

Awatar użytkownika
Grzesiekdw1
moje konto
moje konto
Posty: 209
Wiek: 32
Rejestracja: niedziela, 17 kwietnia 2016, 11:57
Skąd jesteś: Wrocław
Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: AWD
Rok: 2011
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 140000
Inny Samochód: Insignia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times
Kontaktowanie:

Re: KIA SORENTO II Generacji

#120 Postautor: Grzesiekdw1 » wtorek, 24 stycznia 2017, 21:29

Osłona przegubu wewnętrznego :) kupowałem całą półoś w serwisie chyba powinienem mieć sprawną osłonę.
Samej osłony chyba nie dało się dostać ew pomierzę to podam ci rozmiary


Wróć do „Pytania i odpowiedzi Sorento II”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości