Przyczepa kempingowa - modyfikacje
Moderator: Moderator
-
- dobry jak...
- Posty: 815
- Wiek: 43
- Rejestracja: środa, 14 września 2016, 13:40
- Skąd jesteś: Hrubieszów
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: Hmmm
- Inny Samochód: Star 266
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 26 times
- Kontaktowanie:
Przyczepa kempingowa - modyfikacje
Witam,
Dzięki pewnemu panu ze srebrnego volvo, oraz jego ubezpieczycielowi pozbyłem się starej, ciężkiej (dmc 2100), dwuosiowej.
Jest kolejna, jedna ośka, angielka 2005. Trochę więcej bajerów:
- tv z anteną,
- akumulator żelowy,
- prostownik,
- przetwornica sinus 1000W,
- boiler na gaz i 230v,
- wszystkie okna szyberdachy podwójne z moskitierami i roletami,
- mikrofalka,
- 4 palnikowa kuchenka z grilem i piekarnikem,
- łazienka z ciepłą wodą, prysznicem, kibelek kasetowy,
- ogromny przedsionek z gumową podłogą.
Aby się nie nudziło w najbliższych tygodniach powstała lista zmian (część z nich jest konieczna i niezbędna):
- instalalacja 13 pin, bo są dwie wtyczki,
- obrysówki boczne bo jest dłuższa niż 6m,
- światło wsteczne,
- dodatkowe światła STOP,
- adaptacja do naszej butli gazowej,
- nawiew do łazienki (jest tylko w jadalni),
- doprowadzenie 230v w do tylnej sypialni,
- dodatkowy akumulator żelowy z przełącznikiem - wybór tego który ma się ładować, a który ma "swiecić"
- wymiana oświetlenia na LED,
- poprowadzenie dodatowej instalacji w samochodzie - plus i minus solidnymi kablami od akumulatora do gniazda 13 pin. Chcę uzależnić zasilanie przyczepy od zgaśnięcia kontrolki ładowania w aucie,
- przetwornica ma zasilać wewnętrzne gniazda 230V (suszarka, żelazko, ekspres, poduszka elektryczna)
przy postoju na dziko (na żądanie), na ten czas ma odciąć prostownik,
- gniazda USB w obu sypialniach - z wyłącznikiem,
- kilka blokad szuflad i drzwi - te co są nie spełniają funkcji,
- radio i 2 głośniki,
- wyrzucenie TV,
- włączniki świateł sypialni "na sznureczki", aby nie szukać po omacku,
- zbiornik na czystą wodę - jest zewnętrzna beczka, ma być pod podłogą około 80 litrów,
- kilka stolarskich napraw, dorobienie składanego taboretu,
- nowy materac jednoczęściowy,
- czujnik dymu/czadu/gazu,
- sprawna gaśnica.
Będę miał kilka pytań dotyczących instalacji.
Dzięki pewnemu panu ze srebrnego volvo, oraz jego ubezpieczycielowi pozbyłem się starej, ciężkiej (dmc 2100), dwuosiowej.
Jest kolejna, jedna ośka, angielka 2005. Trochę więcej bajerów:
- tv z anteną,
- akumulator żelowy,
- prostownik,
- przetwornica sinus 1000W,
- boiler na gaz i 230v,
- wszystkie okna szyberdachy podwójne z moskitierami i roletami,
- mikrofalka,
- 4 palnikowa kuchenka z grilem i piekarnikem,
- łazienka z ciepłą wodą, prysznicem, kibelek kasetowy,
- ogromny przedsionek z gumową podłogą.
Aby się nie nudziło w najbliższych tygodniach powstała lista zmian (część z nich jest konieczna i niezbędna):
- instalalacja 13 pin, bo są dwie wtyczki,
- obrysówki boczne bo jest dłuższa niż 6m,
- światło wsteczne,
- dodatkowe światła STOP,
- adaptacja do naszej butli gazowej,
- nawiew do łazienki (jest tylko w jadalni),
- doprowadzenie 230v w do tylnej sypialni,
- dodatkowy akumulator żelowy z przełącznikiem - wybór tego który ma się ładować, a który ma "swiecić"
- wymiana oświetlenia na LED,
- poprowadzenie dodatowej instalacji w samochodzie - plus i minus solidnymi kablami od akumulatora do gniazda 13 pin. Chcę uzależnić zasilanie przyczepy od zgaśnięcia kontrolki ładowania w aucie,
- przetwornica ma zasilać wewnętrzne gniazda 230V (suszarka, żelazko, ekspres, poduszka elektryczna)
przy postoju na dziko (na żądanie), na ten czas ma odciąć prostownik,
- gniazda USB w obu sypialniach - z wyłącznikiem,
- kilka blokad szuflad i drzwi - te co są nie spełniają funkcji,
- radio i 2 głośniki,
- wyrzucenie TV,
- włączniki świateł sypialni "na sznureczki", aby nie szukać po omacku,
- zbiornik na czystą wodę - jest zewnętrzna beczka, ma być pod podłogą około 80 litrów,
- kilka stolarskich napraw, dorobienie składanego taboretu,
- nowy materac jednoczęściowy,
- czujnik dymu/czadu/gazu,
- sprawna gaśnica.
Będę miał kilka pytań dotyczących instalacji.
"Zdania są jak dupa - podzielone"
Harry Callahan - Brudny Harry
Harry Callahan - Brudny Harry
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
- uazik
- Off-Road
- Posty: 123
- Rejestracja: niedziela, 16 września 2012, 20:58
- Skąd jesteś: GKA
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: SZARY
- Inny Samochód: L200, 2004r
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Przyczepa kempingowa - modyfikacje
Fajnie że masz czas, ja ostatnio to zmieniłem kółka na alu i antenę TV
-
- dobry jak...
- Posty: 815
- Wiek: 43
- Rejestracja: środa, 14 września 2016, 13:40
- Skąd jesteś: Hrubieszów
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: Hmmm
- Inny Samochód: Star 266
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 26 times
- Kontaktowanie:
Re: Przyczepa kempingowa - modyfikacje
Kilka dni jestem daleko od domu, wrzucę foto jak wrócę.
Przyczepa ma być przystosowana do życia na dziko, kempingi to tylko od święta. Obecnie jest jeden akumulator żelowy, jest miejsce na dodatkowy, jest instalacja - połączony równolegle.
Podpięto prostownik specjalny do żelowych. Prostownik zasilany z zewnętrznego gniazda 230V. Nie wiem jeszcze jak jest z ładowaniem w czasie pracy silnika samochodu (wg schematu ma działać). Teraz pytania:
1. Czy podczas jazdy samochód da radę ładować 2 akumulatory?
2. Czy miałby sens przełącznik w przyczepie który wskazywał by aku używany, pozostały ladowany?
3. Czy nie warto by odpalać w czasie jazdy przetwornicy aby z 12V (~14) robiła 230 i z tego właściwy prostownik ładowałby akumulator?
Plan jest taki iż powstanie cała nowa tablica sterująca, pytam gdyż muszę ją odpowiednio zaprojektować.
Wiem że są specjalne urzadzenia "oddzielacze" akumulatorów (czy jakoś inaczej to sie zwie), ale kosztuje blisko 500PLN. Ja mam budżetu około 2000 na wszystkie przeróbki.
A zapomniałem - przyczepa ma moovera - radocha dla mojej Pani i dzieciaków. Jeżdżą sobie samą przyczepą. Uważam to za rzecz za całkowicie zbędną - ujmującą dumie mężczyzny! "Co ja nie dam rady cofnąć!?" W Holandii usłyszałem kiedyś iż przyczepa z taką zabawką nazywana jest "samotna kobieta na kempingu"...
Sprzedam, jeśli jest jest zainteresowany. Bezprzewodowy pilot, można sprawdzić, lub nagram filmik.
Przyczepa ma być przystosowana do życia na dziko, kempingi to tylko od święta. Obecnie jest jeden akumulator żelowy, jest miejsce na dodatkowy, jest instalacja - połączony równolegle.
Podpięto prostownik specjalny do żelowych. Prostownik zasilany z zewnętrznego gniazda 230V. Nie wiem jeszcze jak jest z ładowaniem w czasie pracy silnika samochodu (wg schematu ma działać). Teraz pytania:
1. Czy podczas jazdy samochód da radę ładować 2 akumulatory?
2. Czy miałby sens przełącznik w przyczepie który wskazywał by aku używany, pozostały ladowany?
3. Czy nie warto by odpalać w czasie jazdy przetwornicy aby z 12V (~14) robiła 230 i z tego właściwy prostownik ładowałby akumulator?
Plan jest taki iż powstanie cała nowa tablica sterująca, pytam gdyż muszę ją odpowiednio zaprojektować.
Wiem że są specjalne urzadzenia "oddzielacze" akumulatorów (czy jakoś inaczej to sie zwie), ale kosztuje blisko 500PLN. Ja mam budżetu około 2000 na wszystkie przeróbki.
A zapomniałem - przyczepa ma moovera - radocha dla mojej Pani i dzieciaków. Jeżdżą sobie samą przyczepą. Uważam to za rzecz za całkowicie zbędną - ujmującą dumie mężczyzny! "Co ja nie dam rady cofnąć!?" W Holandii usłyszałem kiedyś iż przyczepa z taką zabawką nazywana jest "samotna kobieta na kempingu"...
Sprzedam, jeśli jest jest zainteresowany. Bezprzewodowy pilot, można sprawdzić, lub nagram filmik.
"Zdania są jak dupa - podzielone"
Harry Callahan - Brudny Harry
Harry Callahan - Brudny Harry
-
- dobry jak...
- Posty: 815
- Wiek: 43
- Rejestracja: środa, 14 września 2016, 13:40
- Skąd jesteś: Hrubieszów
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: Hmmm
- Inny Samochód: Star 266
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 26 times
- Kontaktowanie:
Re: Przyczepa kempingowa - modyfikacje
Jeszcze nie wróciłem - fotek nie ma.
Zamówiłem sporo gratów, zacznę od instalacji w samochodzie. W związku z tym iż przyczepa ma swój akumulator, chcę aby stałe zasilanie np lodówki było zależne od pracy silnika - konkretniej alternatora. Nie chcę włącznika - obawiam się że zapomnę pstryknąć i po całym dniu jazdy nie naładuję aku przyczepy.
Dopuszczam też sytuację iż po kilku dniach imrezowania "w polu" padnie bateria kempingu i będę uruchamiał silnik (kilka godzin pracy to i tak taniej). W pierwszym pomyśle był przekaźnik uzależniający zasilanie przyczepy od świateł pozycyjnych - ale to bez sensu dla przypadku pracy silnika tylko w celu ładowania aku - dużo prądu niepotrzebnie pójdzie na światełka. Dlatego myślę: czy da się uzależnić zasilanie przyczepy od ładowania alternatora - powiedzmy napięcie podskakuje powyżej 13,2V to nadaje, albo lepiej - pierwszy przekaźnik podpięty pod stacyjkę, zasila kolejny który zaczyna działać dopiero po zgaśnięciu kontrolki ładowania. To by mnie zadowalało!
Gdzie się z tym podpiąć? Czy ktoś z kolegów dysponuje schematami Sori?
Zamówiłem sporo gratów, zacznę od instalacji w samochodzie. W związku z tym iż przyczepa ma swój akumulator, chcę aby stałe zasilanie np lodówki było zależne od pracy silnika - konkretniej alternatora. Nie chcę włącznika - obawiam się że zapomnę pstryknąć i po całym dniu jazdy nie naładuję aku przyczepy.
Dopuszczam też sytuację iż po kilku dniach imrezowania "w polu" padnie bateria kempingu i będę uruchamiał silnik (kilka godzin pracy to i tak taniej). W pierwszym pomyśle był przekaźnik uzależniający zasilanie przyczepy od świateł pozycyjnych - ale to bez sensu dla przypadku pracy silnika tylko w celu ładowania aku - dużo prądu niepotrzebnie pójdzie na światełka. Dlatego myślę: czy da się uzależnić zasilanie przyczepy od ładowania alternatora - powiedzmy napięcie podskakuje powyżej 13,2V to nadaje, albo lepiej - pierwszy przekaźnik podpięty pod stacyjkę, zasila kolejny który zaczyna działać dopiero po zgaśnięciu kontrolki ładowania. To by mnie zadowalało!
Gdzie się z tym podpiąć? Czy ktoś z kolegów dysponuje schematami Sori?
"Zdania są jak dupa - podzielone"
Harry Callahan - Brudny Harry
Harry Callahan - Brudny Harry
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Przyczepa kempingowa - modyfikacje
A dlaczego nie zastosujesz gotowego urządzenia - separatora?
Separator ma za zadanie ładować dodatkowy akumulator podczas pracy silnika samochodu i nie dopuścić do rozładowania głównego akumulatora podczas postoju. Urządzenie monitoruje napięcie głównego akumulatora – jeśli wykryje jego wzrost ponad 13,5V, co dzieje się tylko podczas pracy alternatora, to zewrze swoje styki powodując przepływ prądu do dodatkowego akumulatora. Jednocześnie zaświeci się kontrolka informująca o tym użytkownika. Po unieruchomieniu silnika układ rozewrze swoje styki aby nie dopuścić do rozładowania głównego akumulatora. Rozładowanie akumulatora uniemożliwiłoby późniejszy rozruch silnika.
Taki sposób działania zapewnia:
Akumulator podstawowy jest ładowany zawsze z priorytetem. Po uruchomieniu silnika w pierwszej kolejności naładuje się akumulator podstawowy, a dopiero po jego pełnym naładowaniu rozpocznie się ładowanie dodatkowego.
Jeśli podczas pracy silnika alternator nie będzie w stanie doładować akumulatorów (np. chwilowy duży pobór prądu) to ładowanie akumulatora dodatkowego zostanie przerwane.
Separator akumulatorów ma zastosowanie w:
systemie zasilania przyczepy kempingowej, kamperach,
zasilanie wszelkich urządzeń w samochodzie z dodatkowego akumulatora: sprzętu audio, lodówek turystycznych, wyciągarek w samochodach terenowych, CB radia itp.
Separator ma za zadanie ładować dodatkowy akumulator podczas pracy silnika samochodu i nie dopuścić do rozładowania głównego akumulatora podczas postoju. Urządzenie monitoruje napięcie głównego akumulatora – jeśli wykryje jego wzrost ponad 13,5V, co dzieje się tylko podczas pracy alternatora, to zewrze swoje styki powodując przepływ prądu do dodatkowego akumulatora. Jednocześnie zaświeci się kontrolka informująca o tym użytkownika. Po unieruchomieniu silnika układ rozewrze swoje styki aby nie dopuścić do rozładowania głównego akumulatora. Rozładowanie akumulatora uniemożliwiłoby późniejszy rozruch silnika.
Taki sposób działania zapewnia:
Akumulator podstawowy jest ładowany zawsze z priorytetem. Po uruchomieniu silnika w pierwszej kolejności naładuje się akumulator podstawowy, a dopiero po jego pełnym naładowaniu rozpocznie się ładowanie dodatkowego.
Jeśli podczas pracy silnika alternator nie będzie w stanie doładować akumulatorów (np. chwilowy duży pobór prądu) to ładowanie akumulatora dodatkowego zostanie przerwane.
Separator akumulatorów ma zastosowanie w:
systemie zasilania przyczepy kempingowej, kamperach,
zasilanie wszelkich urządzeń w samochodzie z dodatkowego akumulatora: sprzętu audio, lodówek turystycznych, wyciągarek w samochodach terenowych, CB radia itp.
- Załączniki
-
- er.jpg (32.37 KiB) Przejrzano 3711 razy
-
- dobry jak...
- Posty: 815
- Wiek: 43
- Rejestracja: środa, 14 września 2016, 13:40
- Skąd jesteś: Hrubieszów
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: Hmmm
- Inny Samochód: Star 266
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 26 times
- Kontaktowanie:
Re: Przyczepa kempingowa - modyfikacje
Jasne! Ale takie urządzenie to ponad 3 stówki. Podpięcie pod kontrolkę ładowania "zatrudnia" samochodowy regulator napięcia. Efekt podobny.
"Zdania są jak dupa - podzielone"
Harry Callahan - Brudny Harry
Harry Callahan - Brudny Harry
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Przyczepa kempingowa - modyfikacje
Nie tam trzy 139 zł
Ja będę taki stosował teraz w Sorento . Mam już drugi akumulator .
Ale oczywiście każdy ma swoje rozwiązania
Ja będę taki stosował teraz w Sorento . Mam już drugi akumulator .
Ale oczywiście każdy ma swoje rozwiązania
- rings
- teraz jestem
- Posty: 494
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:02
- Skąd jesteś: Pruchna k/Cieszyna
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 3.5 V6 (280KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: AWD
- Rok: 2013
- Kolor: CZARNY
- Przebieg (km.): 100000
- Inny Samochód: Kia Venga
- Twoje poprzednie Sorento: 3,5v6 RWD złote
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 11 times
- Kontaktowanie:
Re: Przyczepa kempingowa - modyfikacje
Warto wrzucić na dach fotowoltanikę .
3.5 V6 2005 2wd A/T(automat) złoty wersja USA. 3.5 V6 2013 AWD A/T(automat) czarny wersja USA
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Przyczepa kempingowa - modyfikacje
Jeszcze nie testowane
- Załączniki
-
- IMG_20190724_131850~01.jpg (472.37 KiB) Przejrzano 3693 razy
-
- dobry jak...
- Posty: 815
- Wiek: 43
- Rejestracja: środa, 14 września 2016, 13:40
- Skąd jesteś: Hrubieszów
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: Hmmm
- Inny Samochód: Star 266
- Has thanked: 32 times
- Been thanked: 26 times
- Kontaktowanie:
Re: Przyczepa kempingowa - modyfikacje
Macie Wy ludzie fantazję!
Broń boże nie krytykuję, podziwiam!
Kilka lat wożę się z kempingiem, właściwie cały rok jest używany. Na rybki, grzybki, narty.
Poprzednia przyczepa nie miała akumulatora, myślałem o montażu zestawu solarnego, ale cena mnie powstrzymywała. Miałem masę służbowych latarek akumulatorowych, powerbanków. Gdy potrzebowałem więcej prądu odpalałem silnik - policzyłem że zanim "wypyrkam" ropy za kilkanaście stówek - minie kilka lat. Miałem też agregat prądotwórczy na Pb95, niestety ktoś sobie go "pożyczył".
Teraz się poważnie zastanawiam nad darmowym prądem ze słońca, ale to na wiosnę - nowy budżet.
Broń boże nie krytykuję, podziwiam!
Kilka lat wożę się z kempingiem, właściwie cały rok jest używany. Na rybki, grzybki, narty.
Poprzednia przyczepa nie miała akumulatora, myślałem o montażu zestawu solarnego, ale cena mnie powstrzymywała. Miałem masę służbowych latarek akumulatorowych, powerbanków. Gdy potrzebowałem więcej prądu odpalałem silnik - policzyłem że zanim "wypyrkam" ropy za kilkanaście stówek - minie kilka lat. Miałem też agregat prądotwórczy na Pb95, niestety ktoś sobie go "pożyczył".
Teraz się poważnie zastanawiam nad darmowym prądem ze słońca, ale to na wiosnę - nowy budżet.
"Zdania są jak dupa - podzielone"
Harry Callahan - Brudny Harry
Harry Callahan - Brudny Harry
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Przyczepa kempingowa - modyfikacje
Ja walczę teraz cały czas z prądem.
Kupiłem lodówkę agregatową i miała na samym akumulatorze wytrzymać 40 godzin.
Niestety wytrzymuje tylko 8 , nie wiem co jest .
Wywaliłem wszystkie urządzenia rozruchowe , bo na nich lodówka pochodziła tylko godzinę .
Normalnie tragedia , a w wakacje planuje jakiś forumowy wyjazd , może do Rumunii .
Tak więc mam ponad pół roku aby coś wymyśleć bo nic nie działa mi teraz jak jest w instrukcji.
Kupiłem lodówkę agregatową i miała na samym akumulatorze wytrzymać 40 godzin.
Niestety wytrzymuje tylko 8 , nie wiem co jest .
Wywaliłem wszystkie urządzenia rozruchowe , bo na nich lodówka pochodziła tylko godzinę .
Normalnie tragedia , a w wakacje planuje jakiś forumowy wyjazd , może do Rumunii .
Tak więc mam ponad pół roku aby coś wymyśleć bo nic nie działa mi teraz jak jest w instrukcji.
- Załączniki
-
- IMG_20170803_141504~01.jpg (126.11 KiB) Przejrzano 3684 razy
-
- IMG_20190910_071055~01.jpg (92.01 KiB) Przejrzano 3684 razy
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Przyczepa kempingowa - modyfikacje
Masz dwa lata gwarancji, reklamuj dziadostwo i tyle.
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość