Obrazek


Obrazek

Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

przyczepy, łodzie, przepisy i doświadczenia

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Admin
Główny
Główny
Posty: 9125
Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: Niebieski
Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
Has thanked: 2 times
Been thanked: 41 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#16 Postautor: Admin » poniedziałek, 7 listopada 2016, 16:23

Włącznik ESP do końca nie wyłącza ESP , jedynie zmienia jego parametry.

11.jpg
11.jpg (29.66 KiB) Przejrzano 1390 razy


Do aut po 2006 roku w ogóle nie produkują blokad.
Konstrukcja mostów aut po lifcie jest tak zmieniona , że blokada ta zupełnie nie pasuje .
Układ łożysk w moście i ich cena w autach poliftowych jest też zdecydowanie większa niż przedliftowych.
Tak więc niestety blokadę mostu można zamontować tylko w Sorento przed liftem z roczników 2002-2006.

W tym momencie troszkę mi się oddaliła realizacja tej blokady , ponieważ osoba , która chciała mieć ją na już, nie mogłaby jej zamontować .
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2003r. złoty, manual Obrazek
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2005r. niebieski, automat tiptronic Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
MACC V
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 47
Rejestracja: środa, 21 stycznia 2015, 14:55
Skąd jesteś: W-wa Włochy
Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2008
Kolor: black
Przebieg (km.): 210000
Inny Samochód: Toyota LC KZJ 95
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#17 Postautor: MACC V » poniedziałek, 7 listopada 2016, 16:58

Dziękuję za odpowiedź. Więc mam to z głowy... albo kupie Sorento przed liftowe ;)
Sorento 3,3V6: klasa comfort
Toyota KZJ95 3.0D: klasa adventure


Wróć do „CARAVANING, CAMPING”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości