Obrazek


Obrazek


Obrazek

Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

przyczepy, łodzie, przepisy i doświadczenia

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
MACC V
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 47
Rejestracja: środa, 21 stycznia 2015, 14:55
Skąd jesteś: W-wa Włochy
Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2008
Kolor: black
Przebieg (km.): 210000
Inny Samochód: Toyota LC KZJ 95
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#16 Postautor: MACC V » poniedziałek, 7 listopada 2016, 09:36

Admin pisze:Nie nadaje się do Sorento posiadających ESP

A poliftowe wersję bez ESP? Podejdzie?
Sorento 3,3V6: klasa comfort
Toyota KZJ95 3.0D: klasa adventure

Awatar użytkownika
ZygJe
możesz mi ufać
możesz mi ufać
Posty: 1318
Rejestracja: środa, 30 kwietnia 2014, 21:40
Skąd jesteś: Halinów
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Skrzynia: nie mam
Napęd: nie mam
Rok: nie mam
Inny Samochód: KIA SEDONA 3.8, Jeep
Twoje poprzednie Sorento: Sorento 2 3.5V6 280KM
Has thanked: 27 times
Been thanked: 39 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#17 Postautor: ZygJe » poniedziałek, 7 listopada 2016, 09:57

Nie nadaje się to IMO zbyt kategoryczne stwierdzenie. W terenie i tak ESP raczej się wyłącza i wtedy mechaniczna blokada jak znalazł. Na drodze blokada raczej się nie załączy, więc ESP też nie przeszkadza. W zimie na śniegu ESP działa hamulcami trochę jak blokada, ale tylko trochę, więc mechaniczna blokada tylko by pomogła - to takie moje luźne przemyślenia w temacie.
Idąc ciemną doliną, zła się nie ulęknę, gdyż to ja, jestem ten najgorszy.....

Awatar użytkownika
Madej
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 2440
Wiek: 46
Rejestracja: poniedziałek, 14 stycznia 2013, 12:45
Skąd jesteś: Krakow/Wiedeń
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Skrzynia: nie dotyczy
Napęd: nie dotyczy
Rok: nie dotyczy
Twoje poprzednie Sorento: Niebieska 2,5 140 KM+ chip ,Opony AT , USEL i wiele dobrego jeszcze..
Been thanked: 5 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#18 Postautor: Madej » poniedziałek, 7 listopada 2016, 14:38

Właśnie przetestowałem swojego SY w błocie .nie mając blokady pomagało mi ESP i myślę że to jest dobra alternatywa. Mi się w terenie ESP nie wyłączą jak pisze ZygJe.
Ale do Sorento by się taka blokada przydała, sam byłem już na kupnie w 99% lecz do transakcji nie doszło. Utargowalem wtedy na 1800 zł :)
Obrazek
Jak to powiedział jeden kat "każdy ma prawo być porąbany "

Awatar użytkownika
PABLOTECH
teraz jestem
teraz jestem
Posty: 580
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 21:22
Skąd jesteś: Warszawa
Silnik: 3.5 V6 (280KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: AWD
Rok: 2012
Kolor: STM
Przebieg (km.): 107777
Inny Samochód: Cee'd SW 2010 CRDi
Has thanked: 11 times
Been thanked: 28 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#19 Postautor: PABLOTECH » poniedziałek, 7 listopada 2016, 14:49

Madej pisze:Mi się w terenie ESP nie wyłączą jak pisze ZygJe
Ale ZygJe (jak się domyślam) chodziło o ingerencję w klawisz od ESP a nie automatyczne / samoczynne wyłączanie ESP
Obrazek Obrazek
Koks, wódka i seks w cinquecento ... to nie dla mnie, jeżdżę SORENTO :rolley:

Awatar użytkownika
Admin
expert
Posty: 9131
Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: Niebieski
Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
Has thanked: 4 times
Been thanked: 38 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#20 Postautor: Admin » poniedziałek, 7 listopada 2016, 16:23

Włącznik ESP do końca nie wyłącza ESP , jedynie zmienia jego parametry.

11.jpg
11.jpg (29.66 KiB) Przejrzano 1239 razy


Do aut po 2006 roku w ogóle nie produkują blokad.
Konstrukcja mostów aut po lifcie jest tak zmieniona , że blokada ta zupełnie nie pasuje .
Układ łożysk w moście i ich cena w autach poliftowych jest też zdecydowanie większa niż przedliftowych.
Tak więc niestety blokadę mostu można zamontować tylko w Sorento przed liftem z roczników 2002-2006.

W tym momencie troszkę mi się oddaliła realizacja tej blokady , ponieważ osoba , która chciała mieć ją na już, nie mogłaby jej zamontować .
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2003r. złoty, manual Obrazek
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2005r. niebieski, automat tiptronic Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
MACC V
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 47
Rejestracja: środa, 21 stycznia 2015, 14:55
Skąd jesteś: W-wa Włochy
Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2008
Kolor: black
Przebieg (km.): 210000
Inny Samochód: Toyota LC KZJ 95
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#21 Postautor: MACC V » poniedziałek, 7 listopada 2016, 16:58

Dziękuję za odpowiedź. Więc mam to z głowy... albo kupie Sorento przed liftowe ;)
Sorento 3,3V6: klasa comfort
Toyota KZJ95 3.0D: klasa adventure


Wróć do „CARAVANING, CAMPING”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość