Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

przyczepy, łodzie, przepisy i doświadczenia

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Admin
Główny
Główny
Posty: 8992
Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
Skąd jesteś: Warszawa
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: Niebieski
Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
Kontaktowanie:

Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#1 Postautor: Admin » niedziela, 6 listopada 2016, 02:01

Targi OffRoad Show Poland V edycja 2016 to nie lada gratka dla miłośników pojazdów 4x4 , fanów jazdy w terenie oraz wypraw turystycznych. Przez dwa dni ( sobota i niedziela) można oglądać najnowsze modele aut z segmentu 4x4, wyjątkowe pojazdy terenowe oraz campery wyprawowe i quady.
Przedstawiamy relację z pierwszego dnia targów , które w tym roku tylko odwiedzaliśmy.
Już na samym wstępie widać różnicę w porównaniu z targami z poprzednich lat.
Gdy w 2014 roku wystawialiśmy nasze trzy samochody , jeden wyprawowy z namiotem dachowym ,drugi terenowy oraz trzeci Orła z pługiem, to byliśmy jak rodzynek w cieście , nikt nie traktował nas poważnie wśród wielu rasowych terenówek .

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Targi uważaliśmy za wspaniałe źródło reklamy naszego Klubu

Obrazek

W tym roku, ze zdumieniem zobaczyłem , że w targach 4x4 większość aut to SUVy

Obrazek

Obrazek

a głównym elementem targów są .... namioty dachowe.

Czyli swoim występem zrobiliśmy podwaliny dla innych firm , zachęcając ich do wystawienia swoich towarów sami usuwając się w cień....

Postanowiłem przyjrzeć się tym namiotom .
Było ich naprawdę dużo , różnych rodzajów:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Niektóre wyglądały jak samoróbka , którą pewnie w rzeczywistości były...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Ceny namiotów z laminatu zaczynały się od 8 tysięcy zł .

Przy okazji warto było się przyjrzeć najnowszym trendom w oświetleniu :

Obrazek

orurowaniu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

zderzakom:

Obrazek

osłonom podwozia:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ale dopiero to spowodowało , że stanąłem jak wryty....
na półeczce stały sobie blokady...

Obrazek

i nagle ... jest do Sorento :happy2:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

tutaj można było w praktyce poznać zasadę działania blokady mechanizmu różnicowego na tylnej osi.

Obrazek

To było coś .
Cena 1700 zł.

Na koniec rzuciło mi się w oczy , że większość aut ma pomalowane w specyficzny sposób zderzaki...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

a niektóre były pomalowane całe , do ostatniej śrubki..

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Farba użyta do pomalowania tych aut to Cobra.

Obrazek

COBRA Truck Bedliner to powłoka ochronna z efektem strukturalnym na bazie żywic poliuretanowych 2K. Ma bardzo wysoką wytrzymałość mechaniczną i jest odporna na zarysowania. Zabezpiecza przed wpływem czynników atmosferycznych, benzyną, olejami, wodą i solą. Ma właściwości dźwiękochłonne i wygłuszające. Struktura powierzchni nadaje efekt antypoślizgowy. Posiada możliwość wyboru grubości struktury.
Na całe auto od A do Z potrzeba farby za 1500 zł .

To by było na tyle .
W poniedziałek napiszę o małej niespodziance dla Forumowiczów. :happy2:
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2003r. złoty, manual Obrazek
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2005r. niebieski, automat tiptronic Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Farmer1971
możesz mi ufać
możesz mi ufać
Posty: 1037
Wiek: 52
Rejestracja: poniedziałek, 8 grudnia 2014, 11:37
Skąd jesteś: Grabowo Kościerskie
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 300000
Inny Samochód: VW Polo 1,4
Twoje poprzednie Sorento: Srebrna 2.5 CRDi 2003r. 140KM, M/T
Has thanked: 11 times
Been thanked: 107 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#2 Postautor: Farmer1971 » niedziela, 6 listopada 2016, 09:43

Samoblokujący mechanizm różnicowy.
Kia Sorento 3.3V6, automat tiptronic, 2007r. Obrazek

Awatar użytkownika
Farmer1971
możesz mi ufać
możesz mi ufać
Posty: 1037
Wiek: 52
Rejestracja: poniedziałek, 8 grudnia 2014, 11:37
Skąd jesteś: Grabowo Kościerskie
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 300000
Inny Samochód: VW Polo 1,4
Twoje poprzednie Sorento: Srebrna 2.5 CRDi 2003r. 140KM, M/T
Has thanked: 11 times
Been thanked: 107 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#3 Postautor: Farmer1971 » niedziela, 6 listopada 2016, 10:07

Jeżeli poślizg któregoś koła przekroczy zadaną wartość, to mechanizm różnicowy automatycznie spina się "na sztywno" przekazując moment obrotowy do obydwu kół.
Kia Sorento 3.3V6, automat tiptronic, 2007r. Obrazek

Awatar użytkownika
KRISKRAK
To ja
To ja
Posty: 327
Rejestracja: czwartek, 25 grudnia 2014, 22:58
Skąd jesteś: KRAKÓW
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 249000
Inny Samochód: ford
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#4 Postautor: KRISKRAK » niedziela, 6 listopada 2016, 10:18

Jaka firma wystawiała te blokady Val Racinga, bo do tej pory sprzedawała je firma Tarmot ale były produkowane tylko do wersji przedliftowej. Cena targowa 1700 zł ktora napisał Admin to i tak jest sporo jak na obecny kurs rubla.
Ostatnio zmieniony niedziela, 6 listopada 2016, 10:41 przez KRISKRAK, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
KRISKRAK
To ja
To ja
Posty: 327
Rejestracja: czwartek, 25 grudnia 2014, 22:58
Skąd jesteś: KRAKÓW
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 249000
Inny Samochód: ford
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#5 Postautor: KRISKRAK » niedziela, 6 listopada 2016, 10:48

Tutaj jest więcej info na temat blokady szpery : http://www.val-racing.ru/catalog/samobl ... no/DIF-KIA

Awatar użytkownika
regi
dobry jak...
dobry jak...
Posty: 777
Wiek: 47
Rejestracja: środa, 20 października 2010, 14:55
Skąd jesteś: Nowy Sącz
Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2005
Kolor: granatowy ?
Przebieg (km.): 130000
Has thanked: 2 times
Been thanked: 1 time
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#6 Postautor: regi » niedziela, 6 listopada 2016, 13:00

Bardzo treściwy temat. Zainspirowała mnie treść o farbie strukturalnej :think: :hmm:
Wyższy +130mm (5 cali)
Szerszy +110mm
Mini Monster Truck

265/70/16 - ET 0
Przod: [Koni Haevy Track + H&R]
Tyl: [OldManEmu N149 + Ironman]

Obrazek

Hessus
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 2447
Wiek: 46
Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
Skąd jesteś: Czę100chowa
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: srebrny/grafitowy
Przebieg (km.): 219000
Inny Samochód: SHILTON
Has thanked: 3 times
Been thanked: 10 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#7 Postautor: Hessus » niedziela, 6 listopada 2016, 13:24

Myślę, że Cezio ze swoim modelem zrobił by furorę na targach.
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm

Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...

Awatar użytkownika
Admin
Główny
Główny
Posty: 8992
Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
Skąd jesteś: Warszawa
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: Niebieski
Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#8 Postautor: Admin » niedziela, 6 listopada 2016, 21:30

Firma która prezentowała na Targach blokady to Tarmot , z okolic Poznania

photo.jpg
photo.jpg (34.41 KiB) Przejrzano 3618 razy


Znam co najmniej trzy osoby , które chciały by założyć u siebie to urządzenie , ale podejrzewam , że w lepszej cenie .
W Rosji kosztuje to ok 1500 zł , choć pamiętam kiedy rubel stał bardzo nisko i cena tego wynosiła trochę ponad 1000 zł .
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2003r. złoty, manual Obrazek
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2005r. niebieski, automat tiptronic Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
KRISKRAK
To ja
To ja
Posty: 327
Rejestracja: czwartek, 25 grudnia 2014, 22:58
Skąd jesteś: KRAKÓW
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 249000
Inny Samochód: ford
Has thanked: 3 times
Been thanked: 4 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#9 Postautor: KRISKRAK » niedziela, 6 listopada 2016, 21:46

Niestety część z nas nie zamontuje, bo nie produkują wcale do poliftowej wersji naszych aut.

Awatar użytkownika
Admin
Główny
Główny
Posty: 8992
Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
Skąd jesteś: Warszawa
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: Niebieski
Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#10 Postautor: Admin » niedziela, 6 listopada 2016, 21:52

Nie nadaje się do Sorento posiadających ESP
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2003r. złoty, manual Obrazek
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2005r. niebieski, automat tiptronic Obrazek

Obrazek

Kayne
teraz jestem
teraz jestem
Posty: 590
Rejestracja: poniedziałek, 7 grudnia 2015, 13:56
Skąd jesteś: Wrocław
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Przebieg (km.): 205555
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#11 Postautor: Kayne » niedziela, 6 listopada 2016, 22:48

Wzbudziło to moje zainteresowanie. Mam przedlifta, brak ESP :P Może jak się znajdzie kilku chętnych, to obniżą cenę dla „hurtowego zakupu”? ;)

Awatar użytkownika
MACC V
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 46
Rejestracja: środa, 21 stycznia 2015, 14:55
Skąd jesteś: W-wa Włochy
Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2008
Kolor: black
Przebieg (km.): 210000
Inny Samochód: Toyota LC KZJ 95
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#12 Postautor: MACC V » poniedziałek, 7 listopada 2016, 09:36

Admin pisze:Nie nadaje się do Sorento posiadających ESP

A poliftowe wersję bez ESP? Podejdzie?
Sorento 3,3V6: klasa comfort
Toyota KZJ95 3.0D: klasa adventure

Giza

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#13 Postautor: Giza » poniedziałek, 7 listopada 2016, 09:57

Nie nadaje się to IMO zbyt kategoryczne stwierdzenie. W terenie i tak ESP raczej się wyłącza i wtedy mechaniczna blokada jak znalazł. Na drodze blokada raczej się nie załączy, więc ESP też nie przeszkadza. W zimie na śniegu ESP działa hamulcami trochę jak blokada, ale tylko trochę, więc mechaniczna blokada tylko by pomogła - to takie moje luźne przemyślenia w temacie.

Awatar użytkownika
Madej
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 2424
Wiek: 52
Rejestracja: poniedziałek, 14 stycznia 2013, 12:45
Skąd jesteś: Krakow/Wiedeń
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Skrzynia: nie dotyczy
Napęd: nie dotyczy
Rok: nie dotyczy
Twoje poprzednie Sorento: Niebieska 2,5 140 KM+ chip ,Opony AT , USEL i wiele dobrego jeszcze..
Has thanked: 4 times
Been thanked: 8 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#14 Postautor: Madej » poniedziałek, 7 listopada 2016, 14:38

Właśnie przetestowałem swojego SY w błocie .nie mając blokady pomagało mi ESP i myślę że to jest dobra alternatywa. Mi się w terenie ESP nie wyłączą jak pisze ZygJe.
Ale do Sorento by się taka blokada przydała, sam byłem już na kupnie w 99% lecz do transakcji nie doszło. Utargowalem wtedy na 1800 zł :)
Jak to powiedział jeden kat "każdy ma prawo być porąbany "

Awatar użytkownika
PABLOTECH
dobry jak...
dobry jak...
Posty: 887
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 21:22
Skąd jesteś: Warszawa SKOROSZE
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
Silnik: 3.5 V6 (280KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: AWD
Rok: 2012
Kolor: STM
Przebieg (km.): 133570
Inny Samochód: Był Cee'd SW'10 CRDi
Has thanked: 66 times
Been thanked: 186 times
Kontaktowanie:

Re: Targi OffRoad Show Poland 2016 V edycja - reportaż

#15 Postautor: PABLOTECH » poniedziałek, 7 listopada 2016, 14:49

Madej pisze:Mi się w terenie ESP nie wyłączą jak pisze ZygJe
Ale ZygJe (jak się domyślam) chodziło o ingerencję w klawisz od ESP a nie automatyczne / samoczynne wyłączanie ESP
Obrazek Obrazek
Koks, wódka i seks w cinquecento ... to nie dla mnie, jeżdżę SORENTO :rolley:


Wróć do „CARAVANING, CAMPING”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości