[cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
Moderator: Moderator
- marcelo8
- ASSISTANCE
- Posty: 647
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 22:41
- Skąd jesteś: Kielce
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Rok: W PLANACH
- Kontaktowanie:
Re: [cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
super cyber, możemy sobie grabę podać. ja jakoś tak mam że co w teren skoczę to pomocy potrzebuję. ale przynajmniej żyję wrażeniami.
jeszcze raz gratulacje.
jeszcze raz gratulacje.
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: [cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
Marcelo, ja też tak lubię... Wrażenia ponad wszystko... Było warto, za resztę kartą...
Musimy wyskoczyć razem kiedyś w teren będzie wesoło...
Ale ale, wyciągara by pomogła, gdyby była odpinana + taka specjalna kotwica w błoto (widziałem na jakimś portalu 4x4, ale taka kotwica kosmicznie droga.... Coś blisko 2k)
Musimy wyskoczyć razem kiedyś w teren będzie wesoło...
Ale ale, wyciągara by pomogła, gdyby była odpinana + taka specjalna kotwica w błoto (widziałem na jakimś portalu 4x4, ale taka kotwica kosmicznie droga.... Coś blisko 2k)
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- teraz jestem
- Posty: 472
- Rejestracja: wtorek, 9 marca 2010, 21:27
- Skąd jesteś: Tychy
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: Błękitny
- Kontaktowanie:
Re: [cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
Nooooo. tylko trza toto o cosik zaczepić. A na polu to zazwyczaj ciężko bywa z o TO COŚ.
Ostatnio zmieniony czwartek, 1 kwietnia 2010, 22:54 przez kukul, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja (eks)Sorka jest w rękach Kolegi z Forum.
- andykon
- ASSISTANCE
- Posty: 510
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 14:52
- Skąd jesteś: PODLASIE
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: SREBRNY METALIK
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: [cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
Super foto relacja.
Cyber należą Ci sie
Nie miałem okazji się pochwalić, ale wczoraj też zachciałem przetestować podłoże no i co tu gadać także i wjechałem na przydrożne lekko podmokłe pole.
Niestety całkowita porażka.
2 tony zrobiły swoje no i niestety konieczna była pomoc osób trzecich i ciągnika rolniczego.
Wniosek – bez opon AT bądź MT w podmoknięte pole nie ma co wjeżdżać nawet na zimówkach.
Cyber należą Ci sie
Nie miałem okazji się pochwalić, ale wczoraj też zachciałem przetestować podłoże no i co tu gadać także i wjechałem na przydrożne lekko podmokłe pole.
Niestety całkowita porażka.
2 tony zrobiły swoje no i niestety konieczna była pomoc osób trzecich i ciągnika rolniczego.
Wniosek – bez opon AT bądź MT w podmoknięte pole nie ma co wjeżdżać nawet na zimówkach.
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: [cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
Witaj w klubie andykon Witaj...
@Kukuł: o takich kotwicach pisałem (okazuje się, że są tańsze niż mi się kojarzyło):
http://www.autododatki.pl/product-pol-170-Kotwica.html
http://www.4na4.pl/index.php/Off-road/kotwice/asf_704015
@Kukuł: o takich kotwicach pisałem (okazuje się, że są tańsze niż mi się kojarzyło):
http://www.autododatki.pl/product-pol-170-Kotwica.html
http://www.4na4.pl/index.php/Off-road/kotwice/asf_704015
Ostatnio zmieniony czwartek, 1 kwietnia 2010, 23:03 przez cyber_human, łącznie zmieniany 1 raz.
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: [cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
Cyber - kotwica kosztuje 440 zł - zapraszam właśnie sprzedałem wczoraj jedną
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: [cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
Spider! No super!!
Właśnie o czymś takim myślę + ręczną wyciągarkę... Wiecie, lina + takie coś ręcznego do przeciągania liny... Tanie, lekkie, nie obciążą auta... Jest coś takiego??
Spider, wrzuć proszę fotę tej kotwicy...
Właśnie o czymś takim myślę + ręczną wyciągarkę... Wiecie, lina + takie coś ręcznego do przeciągania liny... Tanie, lekkie, nie obciążą auta... Jest coś takiego??
Spider, wrzuć proszę fotę tej kotwicy...
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: [cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
Bardzo proszę Cyber.....
Kotwica - cena 440 zł
Wyciągarka w torbie - uznana marka Superwinch, jednak wyciągarka do 950 kg - są mocniejsze lub przez zblocze - cena 890 zł
Kotwica - cena 440 zł
Wyciągarka w torbie - uznana marka Superwinch, jednak wyciągarka do 950 kg - są mocniejsze lub przez zblocze - cena 890 zł
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: [cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
Kotwica spoko. Ale wyciągarkę mam na myśli taką zupełnie ręczną... Wiesz, z taką wajchą... Kurczę, znajdę to pokażę
Nawet nie wyciągarkę, tylko taki dings, który linę przeciąga...
edit: czytałem gdzieś, że za prostą wyciągarkę może posłużyć hi-lift...
edit2: o taką ręczną:
http://narzedziowy.sklep.pl/index.php?act=viewProd&productId=737
Czy dałbym radę tym + kotwica wytargać czołga wczoraj???
Nawet nie wyciągarkę, tylko taki dings, który linę przeciąga...
edit: czytałem gdzieś, że za prostą wyciągarkę może posłużyć hi-lift...
edit2: o taką ręczną:
http://narzedziowy.sklep.pl/index.php?act=viewProd&productId=737
Czy dałbym radę tym + kotwica wytargać czołga wczoraj???
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- moja ranga
- Posty: 116
- Wiek: 47
- Rejestracja: piątek, 12 marca 2010, 10:19
- Skąd jesteś: Zabrze
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Kontaktowanie:
Re: [cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
dobre tak 3mac
Wersja EX GOLD
2007
2,5 diesel
automat
2007
2,5 diesel
automat
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: [cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
Oto, co znalazłem na jakimś forum off-:
cytat:
"a najlepiej nad jedną oponą i łopatą :mrgreen: kotwica hand made w wykonaniu self mejd na potrzebe chwili z rzeczy które zawsze masz przy sobie :mrgreen:
jak już uwiędliśmy na drodze/bagienku/polu a do najbliższego drzewa mamy daaaleko to wyjmujemy z bagażniczka łopate, odkręcamy koło zapasowe, zabieramy taśme (tą do drzew i wyciągarki), rozwijamy łincza, trochę wcześniej niż nam się skończy lina kopiemy dołek(najlepiej w twardej glinie) tak aby koło zapasowe wlazło nam w nią pionie, zakładamy na koło (przez otwór centralny) taśmę, koło do dziury zasypujemy i ubijamy porządnie, podpinamy line do wystającej z ziemi taśmy, i delikatnie wyciągamy auto z opałów :wink: wykopujemy zapas, zasypujemy dziurę, i wrzucamy wszystko do auta
wersja dla leniwych i zdesperowanych (potrzeba 2 osoby uwaga!! można stracić kończyny) łopata + taśma łopatę wbijamy pod kątem w ziemie, zakładamy tuż nad ziemią taśmę podpinamy wyciągarkę, pilot trzyma łopate a kierowca się winchuje, możliwe do zastosowania jeśli auto nie jest wklejone tylko brakuje mu trakcji
a co do kotwicy, ciężkie i wielkie ustrojstwo, w naszych warunkach terenowych mało wykorzystywane, prędzej torfy i tym podobne tereny, działa jak umiesz się nią posłużyć, czyli dobrać kierunek i odpowiednie miejsce zakotwiczenia, można wykonać samemu ale masa wtedy jeszcze większa :mrgreen"
cytat:
"a najlepiej nad jedną oponą i łopatą :mrgreen: kotwica hand made w wykonaniu self mejd na potrzebe chwili z rzeczy które zawsze masz przy sobie :mrgreen:
jak już uwiędliśmy na drodze/bagienku/polu a do najbliższego drzewa mamy daaaleko to wyjmujemy z bagażniczka łopate, odkręcamy koło zapasowe, zabieramy taśme (tą do drzew i wyciągarki), rozwijamy łincza, trochę wcześniej niż nam się skończy lina kopiemy dołek(najlepiej w twardej glinie) tak aby koło zapasowe wlazło nam w nią pionie, zakładamy na koło (przez otwór centralny) taśmę, koło do dziury zasypujemy i ubijamy porządnie, podpinamy line do wystającej z ziemi taśmy, i delikatnie wyciągamy auto z opałów :wink: wykopujemy zapas, zasypujemy dziurę, i wrzucamy wszystko do auta
wersja dla leniwych i zdesperowanych (potrzeba 2 osoby uwaga!! można stracić kończyny) łopata + taśma łopatę wbijamy pod kątem w ziemie, zakładamy tuż nad ziemią taśmę podpinamy wyciągarkę, pilot trzyma łopate a kierowca się winchuje, możliwe do zastosowania jeśli auto nie jest wklejone tylko brakuje mu trakcji
a co do kotwicy, ciężkie i wielkie ustrojstwo, w naszych warunkach terenowych mało wykorzystywane, prędzej torfy i tym podobne tereny, działa jak umiesz się nią posłużyć, czyli dobrać kierunek i odpowiednie miejsce zakotwiczenia, można wykonać samemu ale masa wtedy jeszcze większa :mrgreen"
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: [cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
Cyber z forum opowieść OK, ale "łincz" to inaczej wyciągarka, więc jak jej nie masz to masz...... szukasz kolegi z innym autem.
Ale pomysł jest SUPERASTY.
Ale pomysł jest SUPERASTY.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
- autorus
- wiem wszystko
- Posty: 2317
- Wiek: 50
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 06:48
- Skąd jesteś: Skierniewice
- Silnik: W PLANACH
- Inny Samochód: Skoda octavia 480tys
- Has thanked: 20 times
- Kontaktowanie:
Re: [cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
Ciekawa ta wyciągarka ręczna, ale roboty przy tym na dzień. Jak dobrze pójdzie oczywiście.
Ale pomysł wart zastanowienia.
np. Taka:
DANE TECHNICZNE :
- długość liny 15m
- szerokość liny 6mm
- automatyczna zapadka
- podwójna przekładnia umożliwiająca płynny ruch dżwigni
- obudowa pokryta farbą proszkową
449zł.
Ale pomysł wart zastanowienia.
np. Taka:
DANE TECHNICZNE :
- długość liny 15m
- szerokość liny 6mm
- automatyczna zapadka
- podwójna przekładnia umożliwiająca płynny ruch dżwigni
- obudowa pokryta farbą proszkową
449zł.
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: [cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
Z ręczną wyciągarką (taką jak na zdjęciu) jest tak, że można ją do drzewa przymocować, więc nie ma potrzeby przerabiać zbytnio auta...
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: [cyber_human] - moja pierwsza wyprawa off-roadowa
Z ręczną wyciągarką jest jak z łopatą - działa ręcznie
Osobiście uważam, że można to mieć, ale...... omachasz się jak diabli i może być kicha - może lepiej dorzucić 300 zł i mieć elektryka????
Osobiście uważam, że można to mieć, ale...... omachasz się jak diabli i może być kicha - może lepiej dorzucić 300 zł i mieć elektryka????
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości