Obrazek


Obrazek


Obrazek

Kompresor do pompowania kół na zlotach .

Instruktarze, akcesoria i porady

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Gonzo
To ja
To ja
Posty: 272
Wiek: 46
Rejestracja: piątek, 15 lipca 2016, 17:28
Skąd jesteś: ZPL
Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 170000
Kontaktowanie:

Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .

#46 Postautor: Gonzo » piątek, 28 października 2016, 09:01

Wożę coś podobnego. Na szczęście nigdy nie miałem okazji do użycia, ale zawsze zastanawiałem się czy po użyciu takiego specyfiku opona nadaje się do naprawy i ponownego użycia?

Awatar użytkownika
Zbynek_74
dobry jak...
dobry jak...
Posty: 796
Wiek: 44
Rejestracja: środa, 12 października 2016, 09:59
Skąd jesteś: Łochów
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Napęd: 4 WD
Rok: 2005
Kolor: złoty
Inny Samochód: Jeep Grand Cherokee
Twoje poprzednie Sorento: Kia Sorento 2005 srebrne 2,5 CRDi (170 KM)
Has thanked: 3 times
Been thanked: 2 times
Kontaktowanie:

Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .

#47 Postautor: Zbynek_74 » piątek, 28 października 2016, 10:33

Podtrzymuję pytanie Gonzo, kilkakrotnie zastanawiałem się, czy po złapaniu gumy zmieniać koło czy użyć coś takiego :confused:

Awatar użytkownika
lookhash
moje konto
moje konto
Posty: 239
Wiek: 36
Rejestracja: poniedziałek, 1 października 2012, 21:39
Skąd jesteś: Gdańsk
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: Srebrny
Przebieg (km.): 250000
Has thanked: 4 times
Been thanked: 2 times
Kontaktowanie:

Re: Kompresor do pompowania kół na zlotach .

#48 Postautor: lookhash » piątek, 28 października 2016, 10:38

Koledzy, nie wiem jaki ma charakter działania taki preparat. Jeśli po prostu rozpływa się po oponie od wewnątrz na skutek siły odśrodkowej i uszczelnia dziury to raczej nie ma problemu z ponownym używaniem opony po naprawie. Może być inaczej wyważona, ale przy kapciach o takim rozmiarze jak w Sorento to raczej wiele nie zmieni. Inna bajka jeśli powstanie piana i zastygnie wewnątrz opony. Wtedy trzeba ją wydłubać i oczyścić oponę. Jest to wykonalne ale pytanie jakim kosztem i czy wulkanizator nie powie nam "Panie, idź pan z tym w ...."


Wróć do „4X4 OFF-ROAD”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości