Wyprawowa Kia Sorento
Moderator: Moderator
Re: Wyprawowa Kia Sorento
Jak przeniesiesz tylko przełącznik, to będziesz mógł sobie ją tylko włączyć....
sterowanie/ pilot i tak musisz wpiąć do skrzyneczki....normalnie w tej wyciągarce... zespół przekaźników z gniazdem pilota jest na niej samej, ale przy tak "schowanej" jak w tym wypadku nie było by dostępu wcale.
sterowanie/ pilot i tak musisz wpiąć do skrzyneczki....normalnie w tej wyciągarce... zespół przekaźników z gniazdem pilota jest na niej samej, ale przy tak "schowanej" jak w tym wypadku nie było by dostępu wcale.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11393
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Wyprawowa Kia Sorento
Wyciągarka ma to wszystko pod tą klapką ?
A z resztą to nie istotne , przerobił bym tak , żeby sterowanie było w kabinie .
A z resztą to nie istotne , przerobił bym tak , żeby sterowanie było w kabinie .
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
- pepekmaster
- moja ranga
- Posty: 120
- Rejestracja: poniedziałek, 30 stycznia 2017, 10:25
- Skąd jesteś: JĘDRZEJÓW
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 208000
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Wyprawowa Kia Sorento
Jeżeli chodzi do wyciągarke https://youtu.be/rxBV1x2mgSo
Poradnik terenwizji, ja do siebie też będę kupował evo tylko o mocniejszym wyciągu
Poradnik terenwizji, ja do siebie też będę kupował evo tylko o mocniejszym wyciągu
- pepekmaster
- moja ranga
- Posty: 120
- Rejestracja: poniedziałek, 30 stycznia 2017, 10:25
- Skąd jesteś: JĘDRZEJÓW
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 208000
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Wyprawowa Kia Sorento
Dokładnie, zawsze to lepszy zapas mocy, a gdy będziesz wyciągać jakiś traktor który się zakopał będzie Ci prościej
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Wyprawowa Kia Sorento
Nie ma co daleko szukać , tutaj jest wyciągarka zaprojektowana i zamontowana przez naszego forumowego kolegę .
Byłem przy jej narodzinach i bardzo mu kibicowałem , bo sam taką chciałem mieć w przyszłości .
Przy okazji zbieraliśmy doświadczenia o zaletach i wadach zainstalowania wyciągarki w Sorento.
Po zamontowaniu tablicy rejestracyjnej zero śladu wyciągarki
W razie potrzeby tablica jest uchylna do góry:
Byłem przy jej narodzinach i bardzo mu kibicowałem , bo sam taką chciałem mieć w przyszłości .
Przy okazji zbieraliśmy doświadczenia o zaletach i wadach zainstalowania wyciągarki w Sorento.
Po zamontowaniu tablicy rejestracyjnej zero śladu wyciągarki
W razie potrzeby tablica jest uchylna do góry:
Re: RE: Re: Wyprawowa Kia Sorento
Kaśka pisze:[quote="JanCek"]Grecki chyba najlepszy/najładniejszy.
Znaczy ten ze ślizgiem nie rolkami...
JanCek....[/quote]
Jakieś tam przemyslenia mam ale dziś raczej nic nie nspiszę.
Trzeba czasami trochę pojeździć a nie tylko w tą klawiaturkę napi... :D
Może jutro, pozdro z lasu. ;)
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Wyprawowa Kia Sorento
Kaśka pisze:Andrzeju, ale jest jedno ale...nie wiemy o tym za wiele, ani dokładnie co, ani dokładnie jak...mimo, że widzieliśmy osobiście
Jesteś w stanie przedstawić projekt w szczegółach, na zasadzie tutorialu?
Z tego, co pamiętam tu trzeba było przesuwać chłodnicę
Chłodnicę należy jedynie poluzować na śrubach podczas montażu i to wszystko, nic wiecej nie trzeba z nią robić .
Montaż jest łatwy i prosty .
Niestety tylko w benzynie 3.5, w dieslach, właśnie przez te chłodnice się nie da
Cały projekt powstał w głowie i był wykonany z głowy.
Wystarczy zdjąć zderzak i wszystko stanie się jasne , inaczej sie nie da .
Oczywiście trzeba wyciąć też część belki poprzecznej.
W razie czego Orzeł służy pomocą
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Wyprawowa Kia Sorento
To ciekawe pytanie .
Moją koncepcją na Sorento było zrobienie takiego modelu , który miał wyglądać jak standardowe , fabryczne Sorento a w środku miało drzemać pełne wyposażenie off-road.
Taki cichociemny Wjeżdżamy na zawody np: Baja coś tam , wszystko wypasione terenówki i wjeżdża biedne terenowo, z wyglądu Sorento, jak księżniczka wśród chłopów .
Uśmieszki , żarty , wytykanie palcami no a na końcu ...
Każdego kogo mogłem zarażałem swoimi pomysłami
Zawieszenie miało być podnoszone z kabiny miechami ( realizacja Murzyn w 2013 ), ukryta wyciągarka ( realizacja Orzeł w 2014 ) gumowe nakładki na zderzaki imitujące oryginalne a ukrywające stalowe ... kierowcą miał być największy wariat na forum...
Moja koncepcja legła w gruzach , ale kibicuję każdej modernizacji turystyczno - offoadowej wykonanej na Sorento .
Wyciągarka standardowa 12000 lb Dragon Winch, mam jeszcze gdzieś zdjęcia pudła i rozpakowywania jak przyszła, poszukam zaraz.
Zresztą , wszystko wie Orzeł
Moją koncepcją na Sorento było zrobienie takiego modelu , który miał wyglądać jak standardowe , fabryczne Sorento a w środku miało drzemać pełne wyposażenie off-road.
Taki cichociemny Wjeżdżamy na zawody np: Baja coś tam , wszystko wypasione terenówki i wjeżdża biedne terenowo, z wyglądu Sorento, jak księżniczka wśród chłopów .
Uśmieszki , żarty , wytykanie palcami no a na końcu ...
Każdego kogo mogłem zarażałem swoimi pomysłami
Zawieszenie miało być podnoszone z kabiny miechami ( realizacja Murzyn w 2013 ), ukryta wyciągarka ( realizacja Orzeł w 2014 ) gumowe nakładki na zderzaki imitujące oryginalne a ukrywające stalowe ... kierowcą miał być największy wariat na forum...
Moja koncepcja legła w gruzach , ale kibicuję każdej modernizacji turystyczno - offoadowej wykonanej na Sorento .
Wyciągarka standardowa 12000 lb Dragon Winch, mam jeszcze gdzieś zdjęcia pudła i rozpakowywania jak przyszła, poszukam zaraz.
Zresztą , wszystko wie Orzeł
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Wyprawowa Kia Sorento
Kaśka pisze:Szczerze to w tym kontekście żadna to informacja, że ktoś coś już zrobił w 2013 czy 1960 Ot, fajnie posłuchać przy ognisku
Gdyby mnie nie było to może tak, ale ja mam wszystkie zdjęcia z montażu Murzyna, gdzie zamontowane, czego użyto, jak działało, to samo i u Orła , jeszcze Scorpion53 ma miechy w sprężynach ..
Nie było zainteresowania , niektórzy pisali kupcie sobie inne auto do motania , niektórzy w ogóle pisali Kupcie Inne Auto, a jeszcze inni mają to w podpisie .
Tylko niektórzy realizowali swoje* ,nasze* , forumowe* ( *niepotrzebne skreślić ) marzenia i idee i jak do tej pory mam z nimi wszystkimi doskonały kontakt.
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Wyprawowa Kia Sorento
Twoje pytania trochę pobudziły mnie do działania
Jakiś dobry los jest nad tym wszystkim, ponieważ dzisiaj w Warszawie przypadkowo są Targi 4x4 i mamy tam swojego człowieka . Zadzwoniłem do niego i akurat stał przy ledach H7 , które kupił ( niebawem test ) tuż obok wyciągarek Dragon Winch . Jeśli będą w dobrej cenie , jak to na targach , to być może niebawem nie będzie potrzebne poszukiwanie starej dokumentacji .
Jakiś dobry los jest nad tym wszystkim, ponieważ dzisiaj w Warszawie przypadkowo są Targi 4x4 i mamy tam swojego człowieka . Zadzwoniłem do niego i akurat stał przy ledach H7 , które kupił ( niebawem test ) tuż obok wyciągarek Dragon Winch . Jeśli będą w dobrej cenie , jak to na targach , to być może niebawem nie będzie potrzebne poszukiwanie starej dokumentacji .
- pikkolo
- coś umiem
- Posty: 641
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:28
- Skąd jesteś: Krakoofek
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: szary/szary
- Przebieg (km.): 266666
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
- Kontaktowanie:
Re: Wyprawowa Kia Sorento
Admin, jak się dowiesz ile dragon winch na targach to daj info.
pikkolo
--------------------------
2004 / 2,4D / 140KM
srebrny
--------------------------
2004 / 2,4D / 140KM
srebrny
Re: Wyprawowa Kia Sorento
Ale sama wyciagarka, to tylko wisnia na torcie...choć nie pytanie...jaką wybrać?
I nie mówie tu o producencie.
i seria pytań
hamulec ? cierny w bębnie, w silniku czy bez hamulca
puszka przekaźnika? nad bębnem, czy z możliwością przeniesienia gdzie bądź
hebel ? gdzie znaleźć odpowiednie miejsce nań
waga ? trzeba by nie za ciężką
a i myślę, 9500 do naszych zastosowań wystarczy
I nie mówie tu o producencie.
i seria pytań
hamulec ? cierny w bębnie, w silniku czy bez hamulca
puszka przekaźnika? nad bębnem, czy z możliwością przeniesienia gdzie bądź
hebel ? gdzie znaleźć odpowiednie miejsce nań
waga ? trzeba by nie za ciężką
a i myślę, 9500 do naszych zastosowań wystarczy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości