Strona 1 z 1

Pakiety pomocy Kia Sorento Assistance

: środa, 20 lutego 2013, 14:37
autor: vokal
Wprowadzenie

KSA - Kia Sorento Assistance - program pomocy wzajemnej Polskiego Klubu Kia Sorento.
Forumowicz - członek forum Polskiego Klubu Kia Sorento
Uczestnik - Forumowicz zapisany do programu KSA.
Pomagający - Uczestnik służący pomocą w ramach programu KSA.
Poszkodowany - Forumowicz potrzebujący pomocy na skutek znanej lub nieznanej przyczyny unieruchomienia auta lub innych zaistniałych okoliczności.
Potrzebujący - Forumowicz potrzebujący pomocy ze strony Uczestnika/ów programu KSA.
Pakiet pomocy - zespół czynności oferowanych przez Uczestnika do poprawy warunków egzystencjalnych Potrzebującego.


Pakiety oferowanej pomocy w programie Kia Sorento Assistance:

1 - holowanie - pakiet oferowanej pomocy w zakresie holowania auta we wskazane lub uzgodnione miejsce w obszarze działania Pomagającego.
2 - naprawa, serwis - pakiet oferowanej pomocy przez Pomagającego w zakresie naprawy lub organizacji pilnej naprawy przez serwis/serwisanta.
3 - nocleg, dach nad głową - pakiet oferowanej pomocy w zakresie zapewnienia dachu nad głową Poszkodowanemu na czas powrotu jego psychiki do zdolności organizacyjnych.
4 - pomoc logistyczno-topograficzna - pakiet oferowanej pomocy w zakresie znalezienia warsztatu, hotelu, czy objazdu zakorkowanej drogi w obszarze działania Pomagającego.
5 - pomoc w innych przypadkach - pakiet oferowanej pomocy w każdym innym zakresie nie wymienionym powyżej, niekoniecznie związanym z motoryzacją i bezpośrednią pomocą Potrzebującemu.


Zasady

Każdy Uczestnik oferuje przynajmniej jeden pakiet pomocy.
Oferowane pakiety pomocy można ze sobą łączyć (np. 1,3,4).
W przypadku zmiany pakietu pomocy lub rezygnacji z programu Uczestnik przesyła informację na adres ksa@klubsorento.pl.