Prostownik i urządzenie rozruchowe - co warto kupić???
Moderator: Moderator
Re: Prostownik i urządzenie rozruchowe - co warto kupić???
ble ble ble .... gadacie i nawet nie pomyślicie : doładowanie, czy uruchomienie? Takie wynalazki pomogą jak np. pada aku ale jeszcze trochę viagry ; ma w sobie ; jak padł to nawet nasa nie pomoże : w dieslu : oczywiście : . Są układy wspomagające jednokrotne uruchomienie ; i są na aku żelowym : wystarcza na jednokrotny wydatek energetyczny potrzebny do przekręcenia diesla : odpuście sobie układy uruchomieniowe : wielokrotne: tylko raz i po sprawie bo aku w tym urządzonku ma ograniczoną pojemność, wydatek energetyczny itd. :
Nadal odp€szczam sobie emoty i stosuję : bo co ja chę wyrazić? :
Nadal odp€szczam sobie emoty i stosuję : bo co ja chę wyrazić? :
- vokal
- ASSISTANCE
- Posty: 6169
- Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 11:55
- Skąd jesteś: WA/NOE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: IndigoBlue/AlpinGrey
- Inny Samochód: Jazz 1.4 LS '06
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 49 times
- Kontaktowanie:
Re: Prostownik i urządzenie rozruchowe - co warto kupić???
B&D opisują w nowym Auto Świat Poradniku. Podobno nie warta skóra wyprawki.
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
Re: Prostownik i urządzenie rozruchowe - co warto kupić???
Dzisiaj robię przygotowania a jutro coś wam zademonstruję .
Liczę tylko na mróz co najmniej -10 .
Nic z teorii ale czysta praktyka uwieczniona kamerą pt. Jak odpalić Sorento zimą .
Liczę tylko na mróz co najmniej -10 .
Nic z teorii ale czysta praktyka uwieczniona kamerą pt. Jak odpalić Sorento zimą .
Re: Prostownik i urządzenie rozruchowe - co warto kupić???
Twoje? : dobrze popchnąć : masz manuala: spróbuj z moim: dziś cziściłem filtr w baku : tragedia: paliwo nie było w stanie dostać się do silnika: a tankowałem się w Poznaniu : Cyber to było do Ciebie !:
Re: Prostownik i urządzenie rozruchowe - co warto kupić???
Twoje? : dobrze popchnąć : masz manuala: spróbuj z moim: dziś cziściłem filtr w baku : tragedia: paliwo nie było w stanie dostać się do silnika: a tankowałem się w Poznaniu : Cyber to było do Ciebie !:
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Prostownik i urządzenie rozruchowe - co warto kupić???
Dziś dotarł do mnie prostownik. Firma 4na4 jest szybka i rzetelna. Zamówienie złożyłem przez allegro (niże koszty dostawy) wczoraj, o 14:22, a dziś, ok. 10:30 dotarła ładowarka.
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Jakość wykonania - fantastyczna. Nie dziwię się, że producent daje aż 5 lat gwarancji.
W zestawie znajdują się:
1. specjalny worek nylonowy do przechowywania zestawu;
2. zestaw dwóch przewodów do podłączenia akumulatorów:
a) za pomocą żabek
b) na stałe, przy pomocy złączek oczkowych o otworze fi 6. Przewód ten ma zabezpieczenie gniazda.
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Przydać się może w urządzeniach/pojazdach, gdzie dostęp do akumulatora jest utrudniony: np. w motocyklu (w GSie muszę zdjąć bak(!), żeby dostać się do akumulatora);
3. instrukcja (lecz nie w j. polskim, tą można pobrać w PDFie, link w mojej wiadomości powyżej);
Ładowarka posiada następujące główne tryby ładowania:
1. ładowanie akumulatora małych urządzeń/pojazdów - np. motocykli: 1,2 - 14 Ah
2. ładowanie akumulatorów samochodowych - 14 - 110 Ah (lub podtrzymywanie akumulatorów do 160 Ah - ale nie ich ładowanie - tu jest błąd w danych katalogowych podanych przez firmę 4na4 - błąd pewnikiem wynika z niejasnego opisu podanego w instrukcji przez samego producenta).
3. ładowanie akumulatorów w niskich temperaturach - do -20 stC (!!!)
4. regeneracja zasiarczonych/głęboko-rozładowanych akumulatorów
Podczas procesu ładowania, ładowarka przechodzi przez maksymalnie 8 cykil/programów ładowania, w zależności od wybranego trybu.
I tak, ładując standardowy akumulator samochodowy ładowarka przechodzi przez następujące cykle (za wyjątkiem kroku 6, który wybieramy jako osobny program):
Krok 1: Odsiarczanie: wykrywa zasiarczone akumulatory: seria impulsów wysokiej energii strąca kryształy siarki tworzące się na elektrodach, przywracając pojemność akumulatora;
Krok 2: Miękki start: wstępne ładowanie połączone z diagnozą stanu akumulatora. Jeśli ładowarka wykryje uszkodzony akumulator lub taki, który nie przyjmuje ładowania, przerywa proces ładowania;
Krok 3: Ładowanie zasadnicze: w tym kroku ładowarka ładuje akumulator do ok 80% jego pojemności;
Krok 4: Absorpcja: ładownie akumulatora tak dobranym prądem i napięciem, aby naładować go do 100% jego pojemności;
Krok 5: Analiza: ładowarka testuje, jak akumulator utrzymuje energię. Jeśli nie utrzymuje, stosowny komunikat jest wyświetlany (!)
Krok 6: Regeneracja: umożliwia całkowite lub częściowe przywrócenie mocno zaniedbanych akumulatorów (w zależności od ich stanu), w których doszło do rozwarstwienia elektrolitu. Ładowarka wytwarza efekt gazowania - gazowania umożliwia wymieszanie rozwarstwionego elektrolitu.
Krok 7: Konserwacja płynna: przez pierwsze 10 dni, ładowarka utrzymuje pełne naładowanie akumulatora, ciągle go doładowując napięciem o stałym poziomie;
Krok 8: Konserwacja pulsacyjna: ładowarka w sposób ciągły mierzy poziom naładowania akumulatora i utrzymuje go w zakresie 95-100% pojemności przy pomocy krótkich impulsów elektrycznych. Jest to faza umożliwiająca uzyskanie jak najdłużej żywotności akumulatora. W tym trybie ładowarka może być podłączona całymi miesiącami do akumulatora, chroniąc go przed rozładowaniem i utrzymując go w stanie ciągłej gotowości do użycia.
Orientacyjne czasy ładowania (do poziomu 80% pojemności akumulatora):
2 Ah - 2h
8 Ah - 8h
20 Ah - 4h
60 Ah - 12h
110 Ah - 26h
W instrukcji jest jeszcze jeden zapis: zaleca się raz w roku uruchomienie procesu Regeneracji celem uzyskania maksymalnie długiego okresu życia akumulatora.
Najdalej w poniedziałek podłączę pierwszy akumulator do ładowania i podzielę się wrażeniami...
Ale ponieważ urządzenie jest bezobsługowe, pewnikiem podłącze i po kilku godzinach odłączę ciesząc się zregenerowanym akumulatorem.
Biorąc pod uwagę ilość akumulatorów, które mogę obsłużyć, wydłużając ich życie i sprawność dzięki tej ładowarce, myślę, że jej zakup szybko się zwróci...
tekst powstał z częściowym wykorzystaniem materiałów i tłumaczeń firmy 4na4
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Jakość wykonania - fantastyczna. Nie dziwię się, że producent daje aż 5 lat gwarancji.
W zestawie znajdują się:
1. specjalny worek nylonowy do przechowywania zestawu;
2. zestaw dwóch przewodów do podłączenia akumulatorów:
a) za pomocą żabek
b) na stałe, przy pomocy złączek oczkowych o otworze fi 6. Przewód ten ma zabezpieczenie gniazda.
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Przydać się może w urządzeniach/pojazdach, gdzie dostęp do akumulatora jest utrudniony: np. w motocyklu (w GSie muszę zdjąć bak(!), żeby dostać się do akumulatora);
3. instrukcja (lecz nie w j. polskim, tą można pobrać w PDFie, link w mojej wiadomości powyżej);
Ładowarka posiada następujące główne tryby ładowania:
1. ładowanie akumulatora małych urządzeń/pojazdów - np. motocykli: 1,2 - 14 Ah
2. ładowanie akumulatorów samochodowych - 14 - 110 Ah (lub podtrzymywanie akumulatorów do 160 Ah - ale nie ich ładowanie - tu jest błąd w danych katalogowych podanych przez firmę 4na4 - błąd pewnikiem wynika z niejasnego opisu podanego w instrukcji przez samego producenta).
3. ładowanie akumulatorów w niskich temperaturach - do -20 stC (!!!)
4. regeneracja zasiarczonych/głęboko-rozładowanych akumulatorów
Podczas procesu ładowania, ładowarka przechodzi przez maksymalnie 8 cykil/programów ładowania, w zależności od wybranego trybu.
I tak, ładując standardowy akumulator samochodowy ładowarka przechodzi przez następujące cykle (za wyjątkiem kroku 6, który wybieramy jako osobny program):
Krok 1: Odsiarczanie: wykrywa zasiarczone akumulatory: seria impulsów wysokiej energii strąca kryształy siarki tworzące się na elektrodach, przywracając pojemność akumulatora;
Krok 2: Miękki start: wstępne ładowanie połączone z diagnozą stanu akumulatora. Jeśli ładowarka wykryje uszkodzony akumulator lub taki, który nie przyjmuje ładowania, przerywa proces ładowania;
Krok 3: Ładowanie zasadnicze: w tym kroku ładowarka ładuje akumulator do ok 80% jego pojemności;
Krok 4: Absorpcja: ładownie akumulatora tak dobranym prądem i napięciem, aby naładować go do 100% jego pojemności;
Krok 5: Analiza: ładowarka testuje, jak akumulator utrzymuje energię. Jeśli nie utrzymuje, stosowny komunikat jest wyświetlany (!)
Krok 6: Regeneracja: umożliwia całkowite lub częściowe przywrócenie mocno zaniedbanych akumulatorów (w zależności od ich stanu), w których doszło do rozwarstwienia elektrolitu. Ładowarka wytwarza efekt gazowania - gazowania umożliwia wymieszanie rozwarstwionego elektrolitu.
Krok 7: Konserwacja płynna: przez pierwsze 10 dni, ładowarka utrzymuje pełne naładowanie akumulatora, ciągle go doładowując napięciem o stałym poziomie;
Krok 8: Konserwacja pulsacyjna: ładowarka w sposób ciągły mierzy poziom naładowania akumulatora i utrzymuje go w zakresie 95-100% pojemności przy pomocy krótkich impulsów elektrycznych. Jest to faza umożliwiająca uzyskanie jak najdłużej żywotności akumulatora. W tym trybie ładowarka może być podłączona całymi miesiącami do akumulatora, chroniąc go przed rozładowaniem i utrzymując go w stanie ciągłej gotowości do użycia.
Orientacyjne czasy ładowania (do poziomu 80% pojemności akumulatora):
2 Ah - 2h
8 Ah - 8h
20 Ah - 4h
60 Ah - 12h
110 Ah - 26h
W instrukcji jest jeszcze jeden zapis: zaleca się raz w roku uruchomienie procesu Regeneracji celem uzyskania maksymalnie długiego okresu życia akumulatora.
Najdalej w poniedziałek podłączę pierwszy akumulator do ładowania i podzielę się wrażeniami...
Ale ponieważ urządzenie jest bezobsługowe, pewnikiem podłącze i po kilku godzinach odłączę ciesząc się zregenerowanym akumulatorem.
Biorąc pod uwagę ilość akumulatorów, które mogę obsłużyć, wydłużając ich życie i sprawność dzięki tej ładowarce, myślę, że jej zakup szybko się zwróci...
tekst powstał z częściowym wykorzystaniem materiałów i tłumaczeń firmy 4na4
Ostatnio zmieniony piątek, 25 lutego 2011, 19:03 przez cyber_human, łącznie zmieniany 2 razy.
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Prostownik i urządzenie rozruchowe - co warto kupić???
jak dla mnie to hmmmm strata pieniędzy na taki oto gadżet.
ile razy go użyjesz ? to polowa ceny dobrej baterii do sorento.
lepiej zakupić porządne kable i w razie godz "W" zadzwonić po taxi i odpalić auto.
ile razy go użyjesz ? to polowa ceny dobrej baterii do sorento.
lepiej zakupić porządne kable i w razie godz "W" zadzwonić po taxi i odpalić auto.
-
- wiem wszystko
- Posty: 1712
- Rejestracja: niedziela, 21 marca 2010, 12:04
- Skąd jesteś: Europa
- Rok: nie dotyczy
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Prostownik i urządzenie rozruchowe - co warto kupić???
Murzyn_1313_Maximus pisze:jak dla mnie to hmmmm strata pieniędzy na taki oto gadżet.
ile razy go użyjesz ? to polowa ceny dobrej baterii do sorento.
lepiej zakupić porządne kable i w razie godz "W" zadzwonić po taxi i odpalić auto.
Podzielam...
Ewentualnie co 36 miesięcy wymienić akumulator i mieć spokojny sen...
Takim oto sposobem można trzymać przez 18 dni na -10 i odpala na "pół dotyku"
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: Prostownik i urządzenie rozruchowe - co warto kupić???
Osobiście uważam, że bardzo dobre udzadzenie za rozsądne pieniądze. Mi zawsze pada aku w momencie, gdy jest sobota lub wszystko zamknięte.
To nie są wyrzucone pieniądze, zwłaszcza, że cyber i ja mamy moto i kilka aut. Ja kupiłem z myślą o Disco. Można dokupić jeszcze urządzenie pokazujące stan naladowania aku wewnątrz auta zamontowane z opcja podłączenia ładowania.
Dla mnie to dobrze wydane pieniądze.
To nie są wyrzucone pieniądze, zwłaszcza, że cyber i ja mamy moto i kilka aut. Ja kupiłem z myślą o Disco. Można dokupić jeszcze urządzenie pokazujące stan naladowania aku wewnątrz auta zamontowane z opcja podłączenia ładowania.
Dla mnie to dobrze wydane pieniądze.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Prostownik i urządzenie rozruchowe - co warto kupić???
Nie zgodzę się z poprzednikami, zgadzam się z Spiderem (a to nie zdarza się często ).
Otóż:
1. dwa motocykle zimują i na wiosnę ich akumulatory są rozładowane i zasiarczone - nigdy więcej. Dobry akumulator do motocykla tani nie jest
2. nie wiem, czy w Sorento akumulator ma pełną pojemność, czy nie. Sprawdzę to. Ale warto kondycjonować akumulator raz do roku funkcją jaką ma ta ładowarka. I jestem pewien, że dzięki takiej obsłudze, akumulator pożyje sezon, może dwa dłużej.
3. Moja ładowarka obsłuży w sumie 8 pojazdów, a w przyszłości pewnie więcej (wiadomo: Patrol)
4. jak pisał Spider: ten dzień, w którym padnie akurat akumulator: a każdy akumulator w końcu pada, może dużo kosztować: czasu, pieniędzy, niezałatwionej sprawy, czyli straty moralne
Jednym słowem, ja mam poczucie dobrego zakupu, co zamyka z mojej strony temat
Miałem potrzebę posiadania ładowarki, bo na przestrzeni kilku lat niejednokrotnie stałem przed problemem rozładowanego akumulatora, niekoniecznie z powodu jego zgonu.
Słowo jeszcze o ładowaniu: to proces często zaniedbywany przez użytkowników. Od akumulatorów w aparatach, kamerach, laptopach, po wkrętarki, kończywszy na pojazdach.
Mam wkrętarkę AEG, która ma specjalną ładowarkę, która uwzględnia w procesie ładowania i kondycjonowania akumulatorów (sa 2) nawet temperaturę otoczenia i temperaturę ogniwa.
Dzięki prawidłowej obsłudze akumulatora, można przedłużyć nie tylko jego żywotność, ale też sprawność, ciesząc się długo dużą jego pojemnością.
Przykładem niech będzie bateria w moim laptopie: po dwóch latach stopień jej zużycia to 20%
Ostatnio wnikliwie analizuję jej użytkowanie dzięki odpowiedniemu programowi i zauważyłem, ze przez prawidłowy cykl używania i ładowania, mogę zmniejszyć stopień jej zużycia nawet do 12-15%.
Może to lata spędzone na wydziale elektrycznym Politechniki Poznańskiej, a może analityczne myślenie, ale lubię tak podchodzić do tematu i ta ładowarka to kolejne narzędzie, do osiągnięcia celu.
Akcesorium, o którym pisał Spider:
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Kliknij obrazek, aby powiększyć
"POZIOM NAŁADOWANIA- Około 70% niesprawnie działających akumulatorów, które zaczęły sprawiać problem przed upływem gwarancji, wynika nie z wad fabrycznych, ale nieprawidłowego ładowania, jego braku, lub nieodpowiedniego
podtrzymywania stanu naładowania.
ŁATWE W UŻYCIU - Panel Wskaźnika naładowania C-TEK jest bardzo łatwym w użyciu narzędziem, które w połączeniu z ładowarką zapewni pracę akumulatora na maksimum jego możliwości przez możliwie najdłuższy okres czasu. Dzięki
możliwości montażu w desce rozdzielczej samochodu daje możliwość stałej kontroli
akumulatora oraz możliwość łatwego i błyskawicznego podłączenia do ładowarki.
ZAPOBIEGANIE - Powodem powstania wskaźnika C-TEK, jest głównie zapobieganie procesu zasiarczania akumulatora, który rozpoczyna się już
w momencie spadku napięcia poniżej 90% maksymalnego. Niedoładowany akumulator przedwcześnie traci pojemność, skracając swoją żywotność. Kontrolowanie poziomu naładowania akumulatora i doładowywanie to
gwarancja długiego i bezproblemowego użytkowania.
MAKSYMALNA ŻYWOTNOŚĆ - Idealny dla akumulatora jest stan, w którym
jest on stale podłączony do urządzenia podtrzymującego, co jest raczej niemożliwe. Stan akumulatorów w używanych rzadko samochodach, łodziach i wielu innych powinien być monitorowany, dzięki czemu można zapewnić ładowanie akumulatora wtedy, kiedy jest to konieczne."
Otóż:
1. dwa motocykle zimują i na wiosnę ich akumulatory są rozładowane i zasiarczone - nigdy więcej. Dobry akumulator do motocykla tani nie jest
2. nie wiem, czy w Sorento akumulator ma pełną pojemność, czy nie. Sprawdzę to. Ale warto kondycjonować akumulator raz do roku funkcją jaką ma ta ładowarka. I jestem pewien, że dzięki takiej obsłudze, akumulator pożyje sezon, może dwa dłużej.
3. Moja ładowarka obsłuży w sumie 8 pojazdów, a w przyszłości pewnie więcej (wiadomo: Patrol)
4. jak pisał Spider: ten dzień, w którym padnie akurat akumulator: a każdy akumulator w końcu pada, może dużo kosztować: czasu, pieniędzy, niezałatwionej sprawy, czyli straty moralne
Jednym słowem, ja mam poczucie dobrego zakupu, co zamyka z mojej strony temat
Miałem potrzebę posiadania ładowarki, bo na przestrzeni kilku lat niejednokrotnie stałem przed problemem rozładowanego akumulatora, niekoniecznie z powodu jego zgonu.
Słowo jeszcze o ładowaniu: to proces często zaniedbywany przez użytkowników. Od akumulatorów w aparatach, kamerach, laptopach, po wkrętarki, kończywszy na pojazdach.
Mam wkrętarkę AEG, która ma specjalną ładowarkę, która uwzględnia w procesie ładowania i kondycjonowania akumulatorów (sa 2) nawet temperaturę otoczenia i temperaturę ogniwa.
Dzięki prawidłowej obsłudze akumulatora, można przedłużyć nie tylko jego żywotność, ale też sprawność, ciesząc się długo dużą jego pojemnością.
Przykładem niech będzie bateria w moim laptopie: po dwóch latach stopień jej zużycia to 20%
Ostatnio wnikliwie analizuję jej użytkowanie dzięki odpowiedniemu programowi i zauważyłem, ze przez prawidłowy cykl używania i ładowania, mogę zmniejszyć stopień jej zużycia nawet do 12-15%.
Może to lata spędzone na wydziale elektrycznym Politechniki Poznańskiej, a może analityczne myślenie, ale lubię tak podchodzić do tematu i ta ładowarka to kolejne narzędzie, do osiągnięcia celu.
Akcesorium, o którym pisał Spider:
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Kliknij obrazek, aby powiększyć
"POZIOM NAŁADOWANIA- Około 70% niesprawnie działających akumulatorów, które zaczęły sprawiać problem przed upływem gwarancji, wynika nie z wad fabrycznych, ale nieprawidłowego ładowania, jego braku, lub nieodpowiedniego
podtrzymywania stanu naładowania.
ŁATWE W UŻYCIU - Panel Wskaźnika naładowania C-TEK jest bardzo łatwym w użyciu narzędziem, które w połączeniu z ładowarką zapewni pracę akumulatora na maksimum jego możliwości przez możliwie najdłuższy okres czasu. Dzięki
możliwości montażu w desce rozdzielczej samochodu daje możliwość stałej kontroli
akumulatora oraz możliwość łatwego i błyskawicznego podłączenia do ładowarki.
ZAPOBIEGANIE - Powodem powstania wskaźnika C-TEK, jest głównie zapobieganie procesu zasiarczania akumulatora, który rozpoczyna się już
w momencie spadku napięcia poniżej 90% maksymalnego. Niedoładowany akumulator przedwcześnie traci pojemność, skracając swoją żywotność. Kontrolowanie poziomu naładowania akumulatora i doładowywanie to
gwarancja długiego i bezproblemowego użytkowania.
MAKSYMALNA ŻYWOTNOŚĆ - Idealny dla akumulatora jest stan, w którym
jest on stale podłączony do urządzenia podtrzymującego, co jest raczej niemożliwe. Stan akumulatorów w używanych rzadko samochodach, łodziach i wielu innych powinien być monitorowany, dzięki czemu można zapewnić ładowanie akumulatora wtedy, kiedy jest to konieczne."
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Prostownik i urządzenie rozruchowe - co warto kupić???
masek pisze:Twoje? : dobrze popchnąć : masz manuala: spróbuj z moim: dziś cziściłem filtr w baku : tragedia: paliwo nie było w stanie dostać się do silnika: a tankowałem się w Poznaniu : Cyber to było do Ciebie !:
A gdzie się tankowałeś?
Polecam Auchan. Zbiornik i filtry mam czyste. Latem robiłem wnikliwą inspekcję zbiornika, wręcz go otworem pod kanapą do sucha białą mikrofibrą wycierałem - szmata mokra od oleju napędowego, ale czysta!!!
Lejesz coś tam w tej holandii, a na WieLkie Księstwo Poznańskie (WLKP) potem zwalasz
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Re: Prostownik i urządzenie rozruchowe - co warto kupić???
No właśnie jak lałem w Holandii i Germani to wszycho było OK : a tylko zatankowałem się na pierwszej stacji w Poznaniu : a byłem już prawie pusty: i się zaczęło: 2500 obrotów 128km/h i jeszcze jedzie ale już 2501 obr i brak mocy check engine i totalny odlot z mruganiem awaryjnymi i 30 sekundowym postojem na poboczu: jak dojechałem do wawki, wymieniłem filtr paliwa i wyczyściłem filtr w zbiorniku: ale dokładnie to samo robiłem w holandii po przyjeździe bo też mnie na autostradzie w holandii (drugiego dnia pobytu ) dopadło: dlatego wiem, że to wina naszego nie ichniego paliwa:
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Prostownik i urządzenie rozruchowe - co warto kupić???
OK. Żartowałem przecież. Ale napisz, gdzie w Pń tankowałeś takie badziewie? Coby inni uniknąć mogli...
Przy okazji: proszę Moderatorów o przeniesienie wątków nie związanych z tematem tutaj:
http://klubsorento.pl/viewtopic.php?f=46&t=2808
Przy okazji: proszę Moderatorów o przeniesienie wątków nie związanych z tematem tutaj:
http://klubsorento.pl/viewtopic.php?f=46&t=2808
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości