KSA - łożysko
Moderator: Moderator
-
- ASSISTANCE
- Posty: 2447
- Wiek: 46
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
- Skąd jesteś: Czę100chowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: srebrny/grafitowy
- Przebieg (km.): 219000
- Inny Samochód: SHILTON
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: KSA - łożysko
Chrobotanie przy ruszaniu lub skręconych kołach to raczej wina napędów, krzyżaków lub przegub. Samo łożysko na początku delikatnie trze / wyje / szumi -jak zwał tak zwał - podczas dłuższej jazdy jak wszystko masz rozgrzane słychać to zdecydowanie wyraźniej. Jak by łożysko chrobotało to znaczyło by że jest zatarte lub zmielone i na trzęsaczach by wyszło ale już podczas jazdy byś to zauważył. Aby sprawdzić dźwignij auto do góry i obracaj kołem - da się wyczuć i usłyszeć delikatny szum. Wtedy czas najwyższy na zmianę łożyska.
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
-
- moje konto
- Posty: 160
- Wiek: 41
- Rejestracja: sobota, 27 czerwca 2015, 08:18
- Skąd jesteś: LBN
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 220000
- Inny Samochód: MB W245
- Kontaktowanie:
Re: KSA - łożysko
nie koniecznie.... u mnie na podniesionym aucie nic nie było słychać, tylko jak skręcałem w lewą stronę podczas jazdy, a potem już nawet jak jechałem na wprost to tak strzelało jak przegub (defacto przód odłączony) i się okazało że łożysko się zatarło i poleciało razem z piastą
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości