KSA - łożysko

Problemy, opisy akcji KSA

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Hessus
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 2447
Wiek: 46
Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
Skąd jesteś: Czę100chowa
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: srebrny/grafitowy
Przebieg (km.): 219000
Inny Samochód: SHILTON
Has thanked: 3 times
Been thanked: 10 times
Kontaktowanie:

Re: KSA - łożysko

#16 Postautor: Hessus » wtorek, 19 stycznia 2016, 07:27

Chrobotanie przy ruszaniu lub skręconych kołach to raczej wina napędów, krzyżaków lub przegub. Samo łożysko na początku delikatnie trze / wyje / szumi -jak zwał tak zwał - podczas dłuższej jazdy jak wszystko masz rozgrzane słychać to zdecydowanie wyraźniej. Jak by łożysko chrobotało to znaczyło by że jest zatarte lub zmielone i na trzęsaczach by wyszło ale już podczas jazdy byś to zauważył. Aby sprawdzić dźwignij auto do góry i obracaj kołem - da się wyczuć i usłyszeć delikatny szum. Wtedy czas najwyższy na zmianę łożyska.
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm

Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...

shl
moje konto
moje konto
Posty: 160
Wiek: 41
Rejestracja: sobota, 27 czerwca 2015, 08:18
Skąd jesteś: LBN
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2003
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 220000
Inny Samochód: MB W245
Kontaktowanie:

Re: KSA - łożysko

#17 Postautor: shl » wtorek, 19 stycznia 2016, 08:15

nie koniecznie.... u mnie na podniesionym aucie nic nie było słychać, tylko jak skręcałem w lewą stronę podczas jazdy, a potem już nawet jak jechałem na wprost to tak strzelało jak przegub (defacto przód odłączony) i się okazało że łożysko się zatarło i poleciało razem z piastą :(


Wróć do „POMOC ASSISTANCE”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości