Akcja "Powrót z biwaku" Boryszyn 19.08.2018
Moderator: Moderator
Re: Akcja "Powrót z biwaku" Boryszyn 19.08.2018
A nie masz ty czasami jakiegoś immobilizera dołożonego? Rozbroiłeś pilotem i zagadało. Jeszcze nie słyszałem żeby od rozładowanego aku awaryjne migały, szczególnie że to auto bez CAN i tym podobnych wynalazków.
- YatoInda
- To ja
- Posty: 331
- Wiek: 41
- Rejestracja: poniedziałek, 9 lipca 2018, 17:39
- Skąd jesteś: Świebodzin
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 220000
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 13 times
- Kontaktowanie:
Re: Akcja "Powrót z biwaku" Boryszyn 19.08.2018
Pojęcia nie mam.
Mam pod maską taką dziwna gruchę i taką diode pod kierownicą, która mryga jak zamknę auto z zewnątrz.
Mam pod maską taką dziwna gruchę i taką diode pod kierownicą, która mryga jak zamknę auto z zewnątrz.
- Załączniki
-
- 20180819_194558.jpg (386.23 KiB) Przejrzano 3991 razy
-
- 20180819_194226.jpg (359.35 KiB) Przejrzano 3991 razy
Pozdrawiam
Andrzej
Andrzej
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Akcja "Powrót z biwaku" Boryszyn 19.08.2018
Syrena jest od alarmu.
Ta dioda też .
Jak otworzysz ten gumowy kapturek na czubku syreny to zobaczysz zamek . Kluczyk powinieneś mieć przypięty do kluczyków , ponieważ służy on do wyłączenia syreny w razie zablokowania alarmu , co następuje podczas zdjęcia klemy z akumulatora.
Nie jest fabryczne.
Ta dioda też .
Jak otworzysz ten gumowy kapturek na czubku syreny to zobaczysz zamek . Kluczyk powinieneś mieć przypięty do kluczyków , ponieważ służy on do wyłączenia syreny w razie zablokowania alarmu , co następuje podczas zdjęcia klemy z akumulatora.
Nie jest fabryczne.
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Akcja "Powrót z biwaku" Boryszyn 19.08.2018
Nie przesadzaj. Po prostu mam Sorento od 10 lat. Jak będziesz miał tyle co ja to też będziesz znał każdą śrubkę
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Akcja "Powrót z biwaku" Boryszyn 19.08.2018
Zygje w polifcie jest chyba CAN
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11395
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 353 times
- Kontaktowanie:
Re: Akcja "Powrót z biwaku" Boryszyn 19.08.2018
Can tu nie ma nic do rzeczy , jak odłączymy klemę i podłączymy to alarm się uaktywni , to samo przy rozładowanym akumulatorze , kierunki razem z syreną zaczną działać .
- YatoInda
- To ja
- Posty: 331
- Wiek: 41
- Rejestracja: poniedziałek, 9 lipca 2018, 17:39
- Skąd jesteś: Świebodzin
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 220000
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 13 times
- Kontaktowanie:
Re: Akcja "Powrót z biwaku" Boryszyn 19.08.2018
No to dziś dotarło nowe aku.
Zabrałem się za montaż i tak patrzę na pierwszy rzut oka cosik nie tak, jak by nie to aku bo ja mam w starym wyjścia prądowe od strony nadkola A nowe aku po wstawieniu w auto ma wyjścia od strony silnika no i nie gra coś tutaj. A nowe aku niby pod Sorento z lewym +.
Tak se patrzę i patrzę i do mnie dotarło że jakiś fafudrok zapodał sobie prawe aku A potem zmajstrował taki łącznik. Swoją drogą pomysłowość ludzka nie zna granic.
Kawałek rurki miedzianej fi12, i węża wodnego.
No i jak to miało poprawnie działać? Jak w pracy dobieram oszynowanie między transformatorem a piecem próżniowym to precyzyjnie dobieram szynę miedzianą do płynącego prądu. A jak dobrano ten "łącznik" to sam nie wiem. Popatrzcie sami.
Grubość ścianki 1mm, masakra.
Zabrałem się za montaż i tak patrzę na pierwszy rzut oka cosik nie tak, jak by nie to aku bo ja mam w starym wyjścia prądowe od strony nadkola A nowe aku po wstawieniu w auto ma wyjścia od strony silnika no i nie gra coś tutaj. A nowe aku niby pod Sorento z lewym +.
Tak se patrzę i patrzę i do mnie dotarło że jakiś fafudrok zapodał sobie prawe aku A potem zmajstrował taki łącznik. Swoją drogą pomysłowość ludzka nie zna granic.
Kawałek rurki miedzianej fi12, i węża wodnego.
No i jak to miało poprawnie działać? Jak w pracy dobieram oszynowanie między transformatorem a piecem próżniowym to precyzyjnie dobieram szynę miedzianą do płynącego prądu. A jak dobrano ten "łącznik" to sam nie wiem. Popatrzcie sami.
Grubość ścianki 1mm, masakra.
- Załączniki
-
- 20180820_162619.jpg (494.13 KiB) Przejrzano 3938 razy
-
- 20180820_162526.jpg (473 KiB) Przejrzano 3938 razy
Pozdrawiam
Andrzej
Andrzej
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Akcja "Powrót z biwaku" Boryszyn 19.08.2018
Ale teraz masz już oryginalne
Niektórzy nie wiedzą, że Sorento mają L+ i do tego jeszcze koreańską płytę
Niektórzy nie wiedzą, że Sorento mają L+ i do tego jeszcze koreańską płytę
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11395
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 353 times
- Kontaktowanie:
Re: Akcja "Powrót z biwaku" Boryszyn 19.08.2018
Sprawdzałeś wcześniej ładowanie ? może z powodu tego patentu akumulator był niedoładowany .
- YatoInda
- To ja
- Posty: 331
- Wiek: 41
- Rejestracja: poniedziałek, 9 lipca 2018, 17:39
- Skąd jesteś: Świebodzin
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 220000
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 13 times
- Kontaktowanie:
Re: Akcja "Powrót z biwaku" Boryszyn 19.08.2018
Tak, sprawdzałem ładowanie. Przy włączonych światłach, radio i klimie było 14,57V.
Stare ani było "trafione", niby po naładowaniu go do pełna pokazywało 12,78V A po około 10 minutach już 9,4V. Coś z nim było bo nawet ładowarka szalała. Raz aku puste, raz pełne.
Kager
Stare ani było "trafione", niby po naładowaniu go do pełna pokazywało 12,78V A po około 10 minutach już 9,4V. Coś z nim było bo nawet ładowarka szalała. Raz aku puste, raz pełne.
Kager
Pozdrawiam
Andrzej
Andrzej
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11395
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 353 times
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości