Strona 2 z 2

Re: Tuning tarcz hamulcowych

: środa, 14 grudnia 2011, 21:29
autor: cyber_human
Spokojnie mirecki. Firma Bodexim to porządny zakład, kilka Sorento na forum lata z ich tarczami.
Są dobrze zrobione, nic się nie dzieje.

Re: Tuning tarcz hamulcowych

: wtorek, 22 maja 2012, 20:33
autor: GregorWawa
U mnie w bagażniku czekają nacinane tarcze DBA i klocki EBC Green Stuff.... 300km spokojnej jazdy, a później zobaczymy jak to zatrzymuje czołga :)

Re: Tuning tarcz hamulcowych

: wtorek, 22 maja 2012, 20:37
autor: Murzyn1313
ja mam u siebie na przodzie ebc green stuff,i powiem ci ze zyleta : :03

Re: Tuning tarcz hamulcowych

: środa, 23 maja 2012, 08:29
autor: jacek2
U mnie występuje drżenie na kierownicy podczas hamowania przy większych prędkościach. Sprawdzałem tarcze i klocki - wygląda wszystko ok, zużycie klocków ok 40%. Przejechane autem ok 93 ooo km. Czy sądzicie że drgania pochodzą od krzywych tarcz hamulcowych?? W układzie kierowniczym nie widać żadnych luzów i innych uszkodzeń...

Re: Tuning tarcz hamulcowych

: środa, 23 maja 2012, 17:12
autor: vokal
jacek2 pisze:U mnie występuje drżenie na kierownicy podczas hamowania przy większych prędkościach. Sprawdzałem tarcze i klocki - wygląda wszystko ok, zużycie klocków ok 40%. Przejechane autem ok 93 ooo km. Czy sądzicie że drgania pochodzą od krzywych tarcz hamulcowych?? W układzie kierowniczym nie widać żadnych luzów i innych uszkodzeń...


Jak sprawdzałeś te klocki i tarcze?
Wibracje tylko podczas hamowania świadczą o zwichrowanych tarczach hamulcowych. Na przodzie objawia się dodatkowym drżeniem (wahaniem) kierownicy.

Re: Tuning tarcz hamulcowych

: środa, 23 maja 2012, 18:14
autor: kwintolp21
jacek2 pisze:U mnie występuje drżenie na kierownicy podczas hamowania przy większych prędkościach. Sprawdzałem tarcze i klocki - wygląda wszystko ok, zużycie klocków ok 40%. Przejechane autem ok 93 ooo km. Czy sądzicie że drgania pochodzą od krzywych tarcz hamulcowych?? W układzie kierowniczym nie widać żadnych luzów i innych uszkodzeń...



Albo zrób profesjonalną zbieżność, pod Mielcem chłopcy dobrze robią i mają dobry sprzęt.

Re: Tuning tarcz hamulcowych

: piątek, 14 września 2012, 19:35
autor: Alek
polecam tarcze z Martinexu - wymiana w marcu 2011 roku, komplet przód tył regulacja. przejechalem 70 000 do dziś. rewelacja . Zapłaciłem 1700 zł na fakture. 12h pracy..

Kolego, dwa lata na forum i nie znalazłeś chwili na odwiedzenie wątku powitalnego...hmmm :hmm: lekceważysz nas ? Pozdrawiam, Wojtas

Re: Tuning tarcz hamulcowych

: piątek, 10 maja 2013, 12:28
autor: Tomek Infi
Przeczytałem temat dość dokładnie...
Nie wiem jak w Sorento ale w amerykańskich wersjach Infiniti hebel jest cieniutki...
Ja stosowałem tarcze DBA nacinane i RedSuffy... i naprawdę polecam taki zestaw.

BTW w G35coupe mam DBA nacinane i klocki Hawk HPS... i też jest super...

Re: Tuning tarcz hamulcowych

: piątek, 10 maja 2013, 14:49
autor: orzeł
Miaem problem z hamulcami w chryslerze pacifica (slabe jak na nasze warunki) i tera kupuję tanie tarcze plus samodzielne frezowanie w/g wzoru otrzymanego od amerykanów hamulce żyletka
kilka autek na nich śmiga i jest OK

Re: Tuning tarcz hamulcowych

: piątek, 10 maja 2013, 20:03
autor: Lee
orzeł pisze:Miaem problem z hamulcami w chryslerze pacifica (slabe jak na nasze warunki) i tera kupuję tanie tarcze plus samodzielne frezowanie w/g wzoru otrzymanego od amerykanów hamulce żyletka
kilka autek na nich śmiga i jest OK


... gdzie, co, jak i dlaczego tak drogo ? :)

Re: Tuning tarcz hamulcowych

: piątek, 10 maja 2013, 21:03
autor: orzeł
Lee pisze:
orzeł pisze:Miaem problem z hamulcami w chryslerze pacifica (slabe jak na nasze warunki) i tera kupuję tanie tarcze plus samodzielne frezowanie w/g wzoru otrzymanego od amerykanów hamulce żyletka
kilka autek na nich śmiga i jest OK


... gdzie, co, jak i dlaczego tak drogo ? :)

jak potrzebujesz,to wezmę z hurtowni najtańsze tarcze wykonamy frezowanie i możesz potestować na początku troszkę słychać lekki szum a póżniej jest OK

Re: Tuning tarcz hamulcowych

: czwartek, 29 sierpnia 2013, 11:30
autor: Hessus
A ja tam jeżdżę koreańskim autem tak więc części także stosuję według patentu skośnookich. Wczoraj zmienione przejechane na próbę ok. 300km. i jest bajka.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tarcze - ASHIKA, klocki - KASHIYAMA. Dla mnie w zupełności wystarczające. Dwie tony z normalnych prędkości bez problemu zatrzymają a czołg znowu nie jest demonem szybkości żeby go z 250 -300km/ h dochamowywać. Cena także bardzo rozsądna -tarcza 144PLN za sztukę, klocki 98. Dobra jakość w rozsądnej cenie.

Re: Tuning tarcz hamulcowych

: wtorek, 17 lutego 2015, 16:58
autor: arkadius
Dziś rozmawiałem z mechanikiem specjalizuje się w autach 4x4 nie chętnie wypowiadał się na temat nawiercanych tarcz.
Polecił mi zakup tarcz i klocków tej samej firmy.
Zakupiłem firmę Bosch są różne opinie na temat tej firmy ale zaryzykowałem..
Napisze po jakimś czasie czy był to dobry wybór!