PavloFoto pisze:mi wyszło ze 3.5 v6
od 0-100km/h 11.1sek.
http://www.automobile-catalog.com/auta_perf1.php
3.3 v6 0-100km.h 9.1sek.
http://www.automobile-catalog.com/auta_perf1.php
3.8 v6 0-100km/h 8.2sek.
http://www.automobile-catalog.com/auta_perf1.php
Więc sporawo odstaje
2.4 0-100km/h 15sek.
http://www.automobile-catalog.com/auta_perf1.php
Ups, nie zauważyłem, że do porównania wziąłem 3,5 w wersji RWD i 3,3 w wersji AWD. Widać ile mocy pożera AWD.
Jednak tak jak pisze @tommy - w prawdziwym czołgu nie ma to znaczenia. IMO większe znaczenie ma max moment 1500obr niżej.
Obydwie serie silników Sigma 3,5 oraz Lambda 3,3 i 3,8 uchodzą w USA za niedozaje.....(chania oczywiście). Mają swoje drobne bolączki które w porę nie usunięte mogą przerodzić się w poważną awarię (np. w 3,5 wycieranie sie łożyskowania klap zmiany długości dolotu co nie usunięte potrafi doprowadzić do wessania klap do silnika) ale o ile olej jest wymieniany zgodnie z zaleceniami czyli co max 10000km (instrukcja zaleca co 7,5 przy amerykańskim 5W20) to 500000km dla tych silników to żaden wyczyn. Przy czym silniki te bardzo dobrze znoszą gaz (szczególnie prostszy 3,5 do którego oszczędnisie zakładają instalacje mieszalnikowe) , co pozwala na ekonomiczną jazdę.
PS nie wklejaj lików do automobile-catalog bo zestawienia są tworzone jednorazowo na komputerze przeglądającego i jedyna opcja to zrobić print screen.