Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
autorus
wiem wszystko
wiem wszystko
Posty: 2317
Wiek: 50
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 06:48
Skąd jesteś: Skierniewice
Silnik: W PLANACH
Inny Samochód: Skoda octavia 480tys
Has thanked: 20 times
Kontaktowanie:

Re: chip 140/170 :)

#121 Postautor: autorus » niedziela, 21 listopada 2010, 09:34

Jak to nie da się zrobić wydruków? Nie rozśmieszajcie mnie nawet :)

Awatar użytkownika
Witka1
To ja
To ja
Posty: 359
Wiek: 75
Rejestracja: czwartek, 18 marca 2010, 20:13
Skąd jesteś: k.Wrocławia-13 km
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: Srebrny metalik
Przebieg (km.): 312100
Kontaktowanie:

Re: chip 140/170 :)

#122 Postautor: Witka1 » środa, 24 listopada 2010, 20:49

Koledzy.
Chip 140/170 KM @ 320/400 Nm , jak to się ma do zużycia paliwa?
Jeśli obecnie moje Sorento spala średnio - 10l/100 km , o ile zwiększy się zużycie paliwa,
jazda nie szaleńcza, tak do 130 km/h .

Awatar użytkownika
cyber_human
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 3364
Wiek: 48
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
Skąd jesteś: POZnan* West Side
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: Silver/Pewter Gray
Przebieg (km.): 298000
Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
Been thanked: 5 times
Kontaktowanie:

Re: chip 140/170 :)

#123 Postautor: cyber_human » środa, 24 listopada 2010, 22:52

Och, kolego, pisałem wielokrotnie: z moich obserwacji sam chip nie powoduje większego zużycia. Natomiast, ponieważ Czołg dużo żwawiej przyspiesza i zachęca do duszenia, zużycie rośnie, gdyż większą moc znacznie częściej wykorzystujemy, dostając banana na twarzy... /choć nie tak dużego, jakiego doznałem podczas przejażdżki V6 :) /
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm

Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.

Awatar użytkownika
Projector
To ja
To ja
Posty: 267
Wiek: 47
Rejestracja: wtorek, 11 maja 2010, 16:01
Skąd jesteś: warszawa
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2007
Kolor: silver arrow
Kontaktowanie:

Re: chipować 140 KM do 170KM ?

#124 Postautor: Projector » sobota, 11 grudnia 2010, 23:31

Witam, czy ktoś czipował 170KM ropniaka na więcej, jeśli tak to proszę o ocenę, za uwagi nie zmodyfikowanych użytkowników dziękuję)))
CENTRUM TECHNIKI MULTIMEDIALNEJ - http://WWW.EKRANY.COM.PL
Obrazek

Awatar użytkownika
Projector
To ja
To ja
Posty: 267
Wiek: 47
Rejestracja: wtorek, 11 maja 2010, 16:01
Skąd jesteś: warszawa
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2007
Kolor: silver arrow
Kontaktowanie:

Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.

#125 Postautor: Projector » sobota, 11 grudnia 2010, 23:43

więc jak z chipem 170KM ropniaka, ktoś to zmodyfikował, jak to działa ?
CENTRUM TECHNIKI MULTIMEDIALNEJ - http://WWW.EKRANY.COM.PL
Obrazek

Awatar użytkownika
autorus
wiem wszystko
wiem wszystko
Posty: 2317
Wiek: 50
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 06:48
Skąd jesteś: Skierniewice
Silnik: W PLANACH
Inny Samochód: Skoda octavia 480tys
Has thanked: 20 times
Kontaktowanie:

Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.

#126 Postautor: autorus » niedziela, 12 grudnia 2010, 08:30

oczywiście ze się udało :) 190KM. A jeden z kolegów dobił do 200KM. Auto dużo żwawsze :)

Awatar użytkownika
andykon
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 510
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 14:52
Skąd jesteś: PODLASIE
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: SREBRNY METALIK
Been thanked: 1 time
Kontaktowanie:

Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.

#127 Postautor: andykon » niedziela, 12 grudnia 2010, 14:03

A jakie koszta i spalanie po tuningu?

Buster
jestem
jestem
Posty: 20
Wiek: 43
Rejestracja: wtorek, 28 września 2010, 20:55
Skąd jesteś: Bristol
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2003
Kolor: Czerwony
Kontaktowanie:

Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.

#128 Postautor: Buster » niedziela, 12 grudnia 2010, 14:30


Lee
dobry jak...
dobry jak...
Posty: 956
Wiek: 51
Rejestracja: sobota, 6 marca 2010, 09:51
Skąd jesteś: Polska
Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
Skrzynia: M/T
Napęd: RWD
Rok: 2006
Kolor: ice blue - Lpg BRC
Przebieg (km.): 0
Kontaktowanie:

Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.

#129 Postautor: Lee » niedziela, 12 grudnia 2010, 14:45



Do "gotowców" osobiście podchodzę sceptycznie w temacie ...Chip 'n' Dale :D

pip33
moja ranga
moja ranga
Posty: 135
Wiek: 42
Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 09:05
Skąd jesteś: Poznań
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 80357
Kontaktowanie:

Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.

#130 Postautor: pip33 » poniedziałek, 13 grudnia 2010, 15:11

Nie polecam gotowców!!!! Jak ktoś ma kase na naprawde silnika to jak najbardziej ale wszystkie modyfikacje powinny być robione w profesjonalnym warsztacie zajmującym sie chip tuningiem!!

Co do różnicy przed i po hmm znacząca! Teraz jezdzi sie przyjemniej, lepiej reaguje na gaz i nie czuć juz takiego muła :)
Chip 140/170 KM @ 320/400 Nm

Awatar użytkownika
cyber_human
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 3364
Wiek: 48
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
Skąd jesteś: POZnan* West Side
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: Silver/Pewter Gray
Przebieg (km.): 298000
Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
Been thanked: 5 times
Kontaktowanie:

Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.

#131 Postautor: cyber_human » poniedziałek, 13 grudnia 2010, 15:47

pip33: skąd wiesz, ile masz KMów i Niutów?
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm

Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.

Awatar użytkownika
cyber_human
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 3364
Wiek: 48
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
Skąd jesteś: POZnan* West Side
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: Silver/Pewter Gray
Przebieg (km.): 298000
Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
Been thanked: 5 times
Kontaktowanie:

Re: chipować 140 KM do 170KM ?

#132 Postautor: cyber_human » piątek, 17 grudnia 2010, 12:58

autorus: i z tego co wiem, jest mega zadowolony...
Kolego Projector: masz osobny dział na chip 170 > ...
http://klubsorento.pl/viewtopic.php?f=36&t=777
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm

Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.

Awatar użytkownika
Titel
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 351
Wiek: 43
Rejestracja: środa, 6 października 2010, 20:34
Skąd jesteś: Legionowo /Przasnysz
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Skrzynia: nie mam
Napęd: nie dotyczy
Rok: 2005
Kolor: był złoty
Inny Samochód: Bravo II, Yaris
Kontaktowanie:

Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.

#133 Postautor: Titel » środa, 23 marca 2011, 16:51

czy przebieg blisko 300tys km ma znaczenie przy chiptuningu? dodam skrzynia automat
TRANCE music
Obrazek

Awatar użytkownika
Wojtas_vic
wiem wszystko
wiem wszystko
Posty: 3757
Wiek: 52
Rejestracja: wtorek, 18 maja 2010, 06:22
Skąd jesteś: Koszalin
Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2008
Kolor: Czarna Perła
Przebieg (km.): 225000
Twoje poprzednie Sorento: 2,5 CRDI 2005 A/T
Kontaktowanie:

Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.

#134 Postautor: Wojtas_vic » środa, 23 marca 2011, 20:51

Moim zdaniem przebieg nie ma większego znaczenia przy chip tuningu, co prawda ja u siebie tuningowałem przy prawie nowym aucie, jednak w firmie twierdzili że przebieg się nie liczy. Przy automatycznej skrzyni pamiętać należy o jej przeprogramowaniu do wyższej mocy, bez tego spalanie może poszybować w niebiosa...
Obrazek

Awatar użytkownika
Titel
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 351
Wiek: 43
Rejestracja: środa, 6 października 2010, 20:34
Skąd jesteś: Legionowo /Przasnysz
Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
Skrzynia: nie mam
Napęd: nie dotyczy
Rok: 2005
Kolor: był złoty
Inny Samochód: Bravo II, Yaris
Kontaktowanie:

Re: Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.

#135 Postautor: Titel » czwartek, 24 marca 2011, 18:29

dzieki Wojtas_vic
TRANCE music
Obrazek


Wróć do „TUNING MECHANICZNY”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości