Czip 170 -->>>>>> czas zacząć.
Moderator: Moderator
- vokal
- ASSISTANCE
- Posty: 6169
- Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 11:55
- Skąd jesteś: WA/NOE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: IndigoBlue/AlpinGrey
- Inny Samochód: Jazz 1.4 LS '06
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 49 times
- Kontaktowanie:
Re: chipować 140 KM do 170KM ?
Cyber musimy kiedyś skonfrontować nasze silniki.
Może przy montażu SL
Jechałem dzisiaj samochodem Beaty i zauważyłem tak jakby brak ciśnienia na plecach.
Ale jej autko znacznie kulturalniej pracuje, więc nie wiem, czy to tylko złudzenie
Może przy montażu SL
Jechałem dzisiaj samochodem Beaty i zauważyłem tak jakby brak ciśnienia na plecach.
Ale jej autko znacznie kulturalniej pracuje, więc nie wiem, czy to tylko złudzenie
-
- moje konto
- Posty: 160
- Rejestracja: czwartek, 11 marca 2010, 22:02
- Skąd jesteś: bruxelles
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: VQ G7/V9 Szary metal
- Przebieg (km.): 47833
- Inny Samochód: MINI CooperS
- Kontaktowanie:
Re: chipować 140 KM do 170KM ?
Zaletą modu w moim przypadku jest to iż nie wlokę sią za innymi ,a nawet zadziwiło mnie to iż to inni troszkę odstają.170 kucy robi wrażenie jak na takim czołgu .Użytkuję go już od roku i muszę powiedzieć że bardzo przyzwoite autko.No tylko spalanie to mnie troszkę zszokowało16,5/100km.Ale może ja żle prowadzę ,i nie lubię się wlec jak emeryt. Jeżdziłem kumpla sori 140KM to mnie słabo kręci wolę po modzie.Plan na zamontowanie SL 2WD może lekko obniży spalanie.Pozatym polecam moda zmienia się charakter czołgu.
- Wojtas_vic
- wiem wszystko
- Posty: 3757
- Wiek: 52
- Rejestracja: wtorek, 18 maja 2010, 06:22
- Skąd jesteś: Koszalin
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Czarna Perła
- Przebieg (km.): 225000
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 CRDI 2005 A/T
- Kontaktowanie:
Re: chipować 140 KM do 170KM ?
16,5 ??? ja mam podkręcony chip , ciężką nogę i spalanie nigdy nie przekroczyło 12, a średnia wynosi 10,5
W moim przypadku nie chodzi o spalanie, radocha z kopa jest bezcenna...
W moim przypadku nie chodzi o spalanie, radocha z kopa jest bezcenna...
-
- moje konto
- Posty: 160
- Rejestracja: czwartek, 11 marca 2010, 22:02
- Skąd jesteś: bruxelles
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: VQ G7/V9 Szary metal
- Przebieg (km.): 47833
- Inny Samochód: MINI CooperS
- Kontaktowanie:
Re: chipować 140 KM do 170KM ?
Jak byłem w polsce to tez mi spalał po 10l/100km .Ale tu w brukseli jakoś nie mogę uzyskać tego wyniku.
''Niech moc będzie z wami''
''Niech moc będzie z wami''
- gallardo
- dobry jak...
- Posty: 896
- Wiek: 49
- Rejestracja: sobota, 3 kwietnia 2010, 15:47
- Skąd jesteś: Mezowo
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 3.5 V6 (280KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: AWD
- Rok: 2009
- Kolor: bordoux
- Przebieg (km.): 230000
- Twoje poprzednie Sorento: ...piękne, szybkie, niezawodne
- Kontaktowanie:
Re: chipować 140 KM do 170KM ?
Nie macie pojęcia ile już razy zmieniałem zdanie odnośnie czipowania czytając ten wątek,wrrrrr...
Z jednej strony przydałoby się te parę kucyków więcej ale jak czytam że spalanie może dojść do 16l/100 to...no jeszcze się powaham trochę.
Z jednej strony przydałoby się te parę kucyków więcej ale jak czytam że spalanie może dojść do 16l/100 to...no jeszcze się powaham trochę.
Extremalny liberalizm stylem życia.
- Vüjek
- To ja
- Posty: 387
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 16:46
- Skąd jesteś: Kraków NH
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2006
- Kolor: Indigo Blue
- Przebieg (km.): 0
- Inny Samochód: Ford Mustang
- Kontaktowanie:
Re: chipować 140 KM do 170KM ?
drxtreme pisze:No tylko spalanie to mnie troszkę zszokowało16,5/100km.Ale może ja żle prowadzę ,i nie lubię się wlec jak emeryt.
drxtreme pisze:Jak byłem w polsce to tez mi spalał po 10l/100km .Ale tu w brukseli jakoś nie mogę uzyskać tego wyniku.
''Niech moc będzie z wami''
Można śmiało wysnuć teorie, że czym dalej na wschód spalanie spada Może to bliskość Korei tak wpływa
|V|Ü|J|E|K|™
- gallardo
- dobry jak...
- Posty: 896
- Wiek: 49
- Rejestracja: sobota, 3 kwietnia 2010, 15:47
- Skąd jesteś: Mezowo
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 3.5 V6 (280KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: AWD
- Rok: 2009
- Kolor: bordoux
- Przebieg (km.): 230000
- Twoje poprzednie Sorento: ...piękne, szybkie, niezawodne
- Kontaktowanie:
-
- możesz mi ufać
- Posty: 1227
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 12:27
Re: chipować 140 KM do 170KM ?
gallardo pisze:Nie macie pojęcia ile już razy zmieniałem zdanie odnośnie czipowania czytając ten wątek,wrrrrr...
Z jednej strony przydałoby się te parę kucyków więcej ale jak czytam że spalanie może dojść do 16l/100 to...no jeszcze się powaham trochę.
Ja mam to samo już co najmniej z 5 razy zmieniłem zdanie.
-
- moje konto
- Posty: 160
- Rejestracja: czwartek, 11 marca 2010, 22:02
- Skąd jesteś: bruxelles
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: VQ G7/V9 Szary metal
- Przebieg (km.): 47833
- Inny Samochód: MINI CooperS
- Kontaktowanie:
Re: chipować 140 KM do 170KM ?
Moim zdaniem jak nie ma potrzeby nie czipować .Za parę kucyków więcej a wzrostem spalania jest to bez sensu.Ja kupiłem już taki oryginał z serwisu .Miało to palić nie więcej jak 14l/100km.A tu niespodzianka.Prawdą jest iż jeżeli jeżdzi się tylko do pracy po bardzo zakorkowanym mieście (98% całego przebiegu) to mod nie jest konieczny wręcz nie polecam.Do takiej jazdy wynaleziono 1,2 max 1,4 liltrowe silniki mało palą .Inna sprawa jak chcecie poszaleć to wasz czołg po modzie stanie się jak całkiem przyzwoity SUV o niezłych osiągach .Dycyzja należy do was co do modowania.I nie uwierzę w nikomu kto mi powie że po modzie wzrosło mu spalanie o 1litr .AHA sorki trasa do polski ostatnio jeżdziłem średnia prędkość to 150/h spalanie to ok 9,25/100km.
- Vüjek
- To ja
- Posty: 387
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 16:46
- Skąd jesteś: Kraków NH
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2006
- Kolor: Indigo Blue
- Przebieg (km.): 0
- Inny Samochód: Ford Mustang
- Kontaktowanie:
Re: chipować 140 KM do 170KM ?
drxtreme pisze:Pozatym polecam moda zmienia się charakter czołgu.
a później piszesz ...
drxtreme pisze:Moim zdaniem jak nie ma potrzeby nie czipować .
...to zdecyduj się, "modować" czy nie "czipować" , generalnie to co wypisujesz nie trzyma się "kupy".
|V|Ü|J|E|K|™
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: chipować 140 KM do 170KM ?
Proszę Państwa: nie wierzę własnym oczom: czy nikt nie czyta, mnie , ze zrozumieniem??
a) chip moda warto nawet do miasta! Czołg staje się "lżejszy", skrzynia mniej miesza, silnik cichnie, bo nie jest tak obciążony, znaczy delikatniej kręci, bo mam moment większy...
b) spalanie nie wzrośnie, jeśli nie będzie tej mocy wykorzystywać. Jeśli nie będziecie mieć ciężkiej nogi, jak pisze jeden z poprzedników. Jeśli zachowacie dotychczasowy styl jazdy, spalanie NIE wzrośnie. A jeśli, to w granicy błędu pomiarowego. Rośnie dopiero wtedy, gdy odkrywacie, że nagle Czołgiem możecie rywalizować spod świateł/na trasie.
HALO!!!!
Miałem podobne rozterki jak Wy. Aż pewnej pięknej wrześniowej słonecznej soboty dostałem ofertę nie do odrzucenia - w sensie ceny - dziś BARDZO tej decyzji nie żałuję i z pełną odpowiedzialnością polecam KAŻDEMU, kto o tym myśli.
Poza tym możecie poprosić o zgranie oryginalnych map np. na pendrive i potem w razie czego wrócić do nich - ale gwarantuję, NIKT tego nie zrobi.
A jeśli nadal macie wątpliwości, to proszę przeczytajcie powoli, w ciszy i w skupieniu moje posty, a potem skoncentrujcie się na podpunktach a) i b).
****
Czy brzmię jak sprzedawca?
Czy wydaje Wam się, że Was namawiam?
Jeśli tak, to NIE Nikogo nie namawiam i nie przekonuję.
****
ps. cyber_human nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie skutki wykonania chip moda, za uszczerbki na zdrowiu, dobru materialnym, w szczególności samochodu, stratach finansowych i moralnych oraz innych aspektach nie poruszonych w niniejszym oświadczeniu
a) chip moda warto nawet do miasta! Czołg staje się "lżejszy", skrzynia mniej miesza, silnik cichnie, bo nie jest tak obciążony, znaczy delikatniej kręci, bo mam moment większy...
b) spalanie nie wzrośnie, jeśli nie będzie tej mocy wykorzystywać. Jeśli nie będziecie mieć ciężkiej nogi, jak pisze jeden z poprzedników. Jeśli zachowacie dotychczasowy styl jazdy, spalanie NIE wzrośnie. A jeśli, to w granicy błędu pomiarowego. Rośnie dopiero wtedy, gdy odkrywacie, że nagle Czołgiem możecie rywalizować spod świateł/na trasie.
HALO!!!!
Miałem podobne rozterki jak Wy. Aż pewnej pięknej wrześniowej słonecznej soboty dostałem ofertę nie do odrzucenia - w sensie ceny - dziś BARDZO tej decyzji nie żałuję i z pełną odpowiedzialnością polecam KAŻDEMU, kto o tym myśli.
Poza tym możecie poprosić o zgranie oryginalnych map np. na pendrive i potem w razie czego wrócić do nich - ale gwarantuję, NIKT tego nie zrobi.
A jeśli nadal macie wątpliwości, to proszę przeczytajcie powoli, w ciszy i w skupieniu moje posty, a potem skoncentrujcie się na podpunktach a) i b).
****
Czy brzmię jak sprzedawca?
Czy wydaje Wam się, że Was namawiam?
Jeśli tak, to NIE Nikogo nie namawiam i nie przekonuję.
****
ps. cyber_human nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie skutki wykonania chip moda, za uszczerbki na zdrowiu, dobru materialnym, w szczególności samochodu, stratach finansowych i moralnych oraz innych aspektach nie poruszonych w niniejszym oświadczeniu
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- moje konto
- Posty: 160
- Rejestracja: czwartek, 11 marca 2010, 22:02
- Skąd jesteś: bruxelles
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: VQ G7/V9 Szary metal
- Przebieg (km.): 47833
- Inny Samochód: MINI CooperS
- Kontaktowanie:
Re: chipować 140 KM do 170KM ?
Sorki może za złe opisanie sprawy
Moda polecam tym którzy nie zastanawiają się nad tym jak to będzie czy spalanie wzrośnie .Wielki szacun cyber dla ciebie za wiedzę i wogóle ,ale kolego nie wiem .Bo jak narazie w Belgii po wielu rozmowach z ludzmi użytkującymi sorecianki oczywiście 170KM nie dowiedziałem się od nikogo żeby mu nawet przy spokojnej jeździe paliło mniej niz 15 po mieście.Wiec ja tylko podaję realne pomiary spalania do jakich jestem przyzwyczajony.A moda odradzam dla marauderów bo szkoda kasy .Sorki jak kogoś uraziłem
Moda polecam tym którzy nie zastanawiają się nad tym jak to będzie czy spalanie wzrośnie .Wielki szacun cyber dla ciebie za wiedzę i wogóle ,ale kolego nie wiem .Bo jak narazie w Belgii po wielu rozmowach z ludzmi użytkującymi sorecianki oczywiście 170KM nie dowiedziałem się od nikogo żeby mu nawet przy spokojnej jeździe paliło mniej niz 15 po mieście.Wiec ja tylko podaję realne pomiary spalania do jakich jestem przyzwyczajony.A moda odradzam dla marauderów bo szkoda kasy .Sorki jak kogoś uraziłem
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
Re: chipować 140 KM do 170KM ?
Cyber , trzymaj dla mnie adres tego co robił ci czipa
Czipy robione w różnych miejscach kraju i przez różne zakłady mają się tak do siebie jak zakupy w Biedronce i w Galerii .
Wybieramy tylko sprawdzone zakłady, które wiedzą co robią i nie robią tego pierwszy raz , ucząc się na naszych samochodach .
Czipy robione w różnych miejscach kraju i przez różne zakłady mają się tak do siebie jak zakupy w Biedronce i w Galerii .
Wybieramy tylko sprawdzone zakłady, które wiedzą co robią i nie robią tego pierwszy raz , ucząc się na naszych samochodach .
-
- moje konto
- Posty: 160
- Rejestracja: czwartek, 11 marca 2010, 22:02
- Skąd jesteś: bruxelles
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: VQ G7/V9 Szary metal
- Przebieg (km.): 47833
- Inny Samochód: MINI CooperS
- Kontaktowanie:
Re: chipować 140 KM do 170KM ?
Zgoda Admin w 100%
Podniesiona kwestia czy warto czipa robić na 170KM i zastanawiac się potem nad skutkami nie ma sensu .Decyzja jest prosta robisz masz diametralnie inny czołg.Ja podaje swój osobisty przykład nie twierdzę że u innych będzie tak samo.A co do kwestji gdzie robic ,asz rację Admin najlepiej w sprawdzonych warsztatach,i po to jest to forum chyba żeby wiedzieć wszystko za i przeciw.Ale po waszych wypowiedziach sam bym się z chęcią przejechał w polsce do jakiegos zakładu konkretnego żeby mi sprawdzili czy wszystko czy jest ok
''Nie pisze błędnych wypowiedzi ten kto wcale nie ma nic do powiedzenia''
Podniesiona kwestia czy warto czipa robić na 170KM i zastanawiac się potem nad skutkami nie ma sensu .Decyzja jest prosta robisz masz diametralnie inny czołg.Ja podaje swój osobisty przykład nie twierdzę że u innych będzie tak samo.A co do kwestji gdzie robic ,asz rację Admin najlepiej w sprawdzonych warsztatach,i po to jest to forum chyba żeby wiedzieć wszystko za i przeciw.Ale po waszych wypowiedziach sam bym się z chęcią przejechał w polsce do jakiegos zakładu konkretnego żeby mi sprawdzili czy wszystko czy jest ok
''Nie pisze błędnych wypowiedzi ten kto wcale nie ma nic do powiedzenia''
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: chipować 140 KM do 170KM ?
drxextreme: jeździmy w Poznaniu. Całkiem niemało. Poznań, to takie dziwne miasto, które ma wiele wąskich gardeł. Stąd od jakiś 1,5 roku obserwujemy stałe pogorszenie przepustowości ulic - jest coraz więcej samochodów, a dróg nie przybywa (choć budują wielką obwodnicę z 25 węzłami - coś na kształt Berliner Ring). Ale na razie jest kaplica. A z racji pracy, Cyberowa kilka razy w tygodniu jeździ z jednego końca miasta na drugi, potem wraca itp itd. Nieraz stoi w korkach po 1,5h, w piątki dochodzi do 3h i więcej.
Jednym słowem w Poznaniu nie można mówić o oszczędności paliwa. To nie jest Warszawa, czy Bruksela, ale zapewniam, choć miasto mniejsze, korki spore.
Spalanie po zakupie było ok 12 litrów, ale gdy się nauczyliśmy czołga, zeszło do 10,8l. Po chipie, jak piszę, jest na poziomie 11,20.
Przy czym nie ma ciężkiej nogi, bo po co, skoro za 200 metrów kolejne światła itd. To nie ma sensu, ale jeśli ktoś lubi... Tylko, że wtedy spalanie może śmiało przekroczyć 12-13l i takie 16 mnie nie dziwi.
Ale to nie wina chipa, lecz stylu jazdy. Z pewnością można by, nawet w Brukseli, zejść do 12l, tyle, że to nie Twój styl jazdy.
Lecz, proszę, nie obwiniaj za to chipa, bo to błąd w logice i demonizowanie tematu. Takie jest moje zdanie
Adminie: "trzymam" kontakt na chipa cały czas Nic się nie martw. Nawet za rok, czy dwa, będzie można go zrobić.
Jednym słowem w Poznaniu nie można mówić o oszczędności paliwa. To nie jest Warszawa, czy Bruksela, ale zapewniam, choć miasto mniejsze, korki spore.
Spalanie po zakupie było ok 12 litrów, ale gdy się nauczyliśmy czołga, zeszło do 10,8l. Po chipie, jak piszę, jest na poziomie 11,20.
Przy czym nie ma ciężkiej nogi, bo po co, skoro za 200 metrów kolejne światła itd. To nie ma sensu, ale jeśli ktoś lubi... Tylko, że wtedy spalanie może śmiało przekroczyć 12-13l i takie 16 mnie nie dziwi.
Ale to nie wina chipa, lecz stylu jazdy. Z pewnością można by, nawet w Brukseli, zejść do 12l, tyle, że to nie Twój styl jazdy.
Lecz, proszę, nie obwiniaj za to chipa, bo to błąd w logice i demonizowanie tematu. Takie jest moje zdanie
Adminie: "trzymam" kontakt na chipa cały czas Nic się nie martw. Nawet za rok, czy dwa, będzie można go zrobić.
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości