Panowie, wpadł mi wczoraj w ręce nowy numer Auto Świat 4x4 i tam znalazłem informację o nowym sposobie poprawy osiągów (aby nie doszło do sytuacji jak u naszego kolegi "marcelo8"), co ważne jest to firma, która ma już duże doświadczenie - może warto poczytać - mają bardzo dużo partnerów w Polsce, więc nie trzeba jechać 200-300 km na tuning.
Poniżej informacje o firmie - http://www.oct-polska.pl
O.CT to światowy lider w dziedzinie optymalizacji samochodów z silnikami turbodoładowanymi. Optymalizacja to proces zmiany oprogramowania sterującego silnikiem. Proces ten pozwala lepiej wykorzystać możliwości drzemiące w silniku oraz poprawia bezpieczeństwo i satysfakcję z jazdy - bez wpływu na żywotność i trwałość pojazdu, a także spalanie i emisję CO2.
Firma O.CT powstała w Szwajcarii w 1994 roku. Działa w ponad 20 krajach, teraz również w Polsce. W swojej bazie posiada oprogramowanie umożliwiające optymalizację ponad 300 modeli samochodów.
Na świecie działa wiele firm, które twierdzą, że są w stanie "poprawić" producentów aut
i zaoferować większą moc. Jednak nie biorą one żadnej odpowiedzialności za wpływ tych "poprawek" na żywotność i niezawodność pojazdu. Poza tym sama moc to nie wszystko –
liczy się również elastyczność silnika oraz możliwość wykorzystania jego potencjału przez skrzynię biegów.
O.CT, oferując swoje pakiety optymalizacyjne, bierze pod uwagę powyższe zagadnienia. Uwzględnia również zadowolenie kierowcy. By temu sprostać konieczne jest przygotowanie produktów o takiej charakterystyce, której celem nie jest ekstremalna i krótkotrwała jazda sportowa i próby w stylu: „kto przyspieszy szybciej od zera do setki” lecz dynamiczna
i płynna jazda po różnych drogach i w różnych warunkach natężenia ruchu.
W takich sytuacjach efekty optymalizacji są najbardziej odczuwalne - kierowca ma więcej radości ze znacznie dynamiczniejszej jazdy, ale przede wszystkim manewry wyprzedzania trwają krócej. Zdecydowanie zwiększa się tym samym bezpieczeństwo nasze, naszych bliskich oraz innych użytkowników dróg. Dodatkową korzyścią jest wyższy komfort jazdy, ze względu na rzadszą konieczność zmiany biegów w celu "poszukiwania" mocy.
14 lat tradycji i doświadczenia zapewnia firmie O.CT bezapelacyjną pozycję lidera na rynku optymalizacji. Rozbudowany dział badawczo-rozwojowy, jedno z najnowocześniejszych
w Europie urządzeń testowych oraz wyjątkowo restrykcyjne i rygorystyczne procedury testowania produktów przed wprowadzeniem na rynek potwierdzają profesjonalizm firmy w podejściu do klientów. To wszystko powoduje, iż mogą Państwo całkowicie zaufać marce O.CT i bez żadnych obaw cieszyć się wyjątkową dynamiką zoptymalizowanego silnika swojego auta.
Austriackie Certyfikaty TÜV, bliska współpraca z producentami samochodów oraz opinie tysięcy zadowolonych klientów na ponad 20 rynkach świata potwierdzają najwyższą jakość produktów O.CT.
Szczegóły międzynarodowej gwarancji O.CT
Firma O.CT:
oferuje 5 dni "testu satysfakcji" – jeśli nie będą Państwo zadowoleni z jakości produktu, pakiet optymalizacyjny może być odinstalowany, a osiągi Państwa samochodu przywrócone do wersji fabrycznej. W takiej sytuacji otrzymają Państwo zwrot pieniędzy.
zapewnia 5 lat bezwzględnej gwarancji na zainstalowany pakiet optymalizacyjny, możliwość wielokrotnego odinstalowania i ponownego zainstalowania pakietu w tym samym silniku*,
przejmuje na siebie wszelkie koszty napraw gwarancyjnych związanych z awariami silnika i układu przeniesienia napędu na okres 2 lat od momentu pierwszej rejestracji
lub przebiegu całkowitego do 120 000 km (cokolwiek nastąpi pierwsze). Odpowiedzialność ta zostaje przejęta w sytuacji, kiedy producent samochodu odrzuci roszczenie z tytułu naprawy gwarancyjnej wyłącznie ze względu na zainstalowany pakiet O.CT, a samochód był eksploatowany zgodnie z zaleceniami i instrukcją obsługi producenta oraz ma udokumentowaną, zgodną z wymaganiami producenta historię przeglądów serwisowych.
udostępnia samochód zastępczy na okres do 5 dni. Zwrot kosztów za samochód zastępczy następuje w chwili rozliczenia całej naprawy gwarancyjnej.
Spider
Nowy sposób tuningu-optymalizacja
Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego
Moderator: Moderator
Wiadomość
Autor
Przejdź do
- ADMINISTRACJA FORUM
- POLSKI KLUB KIA SORENTO
- AKCJE CHARYTATYWNE I SPOŁECZNE
- DOM DZIECKA DUBIENKA cz.3
- DOM DZIECKA DUBIENKA cz.2
- DOM DZIECKA DUBIENKA cz.1
- OŚRODEK WSPARCIA "ETEZJA"
- ZAKRĘCONA AKCJA - ZBIÓRKA KORKÓW
- AKCJA PAKA DLA DZIECIAKA
- AKCJA BANANOWE UŚMIECHY KUKLÓWKA
- AKCJA BŁOTOŁAJKI DLA DZIECI Z DOMÓW DZIECKA
- POLSKI DOM DZIECKA SOLECZNIKI NA LITWIE
- AKCJA 1% PODATKU
- ROZRYWKA I CZAS WOLNY
- DZIAŁ ALKOHOLOWY
- BROŃ
- ZWIERZĘTA
- FOTOGRAFIA I FILMY
- KSIĄŻKI I PRASA
- WĘDKARSTWO
- TURYSTYKA I WYPRAWY
- KUCHNIA
- SPORT - strefa kibica
- MUZYKA
- DZIAŁKA
- MOTORYZACJA
- ASTRONOMIA
- TWÓRCZOŚĆ
- GRY
- HYDE-PARK
- GADŻETY
- KIA SORENTO ASSISTANCE
- KIA SORENTO ASSISTANCE
- POMOC ASSISTANCE
- FORUM OGÓLNE
- UWAGA NA TE AUTA
- ARCHIWUM OGŁOSZEŃ
- OGŁOSZENIA
- OGŁOSZENIA - SPRZEDAM
- OGŁOSZENIA - KUPIĘ
- OGŁOSZENIA - INNE
- OFERUJĘ POMOC
- POSZUKUJĘ POMOCY
- ZBYWA MI DO SORENTO I NIE TYLKO
- I ZLOT KIA SORENTO
- II ZLOT KIA SORENTO
- ZLOT 4X4 W LEGIONOWIE
- III ZLOT KIA SORENTO
- IV ZLOT KIA SORENTO
- V ZLOT KIA SORENTO
- VII ZLOT KIA SORENTO
- VIII ZLOT KIA SORENTO
- IX ZLOT KIA SORENTO
- X ZLOT KIA SORENTO
- XI ZLOT KIA SORENTO
- XII ZLOT KIA SORENTO
- ROCZNICE FORUM
- I ROCZNICA FORUM KIA SORENTO
- II ROCZNICA FORUM KIA SORENTO
- III ROCZNICA FORUM KIA SORENTO
- IV ROCZNICA FORUM KIA SORENTO
- V ROCZNICA FORUM KIA SORENTO
- VI ROCZNICA FORUM KIA SORENTO
- VII Rocznica FORUM KIA SORENTO
- VIII Rocznica FORUM KIA SORENTO
- OFF-ROAD
- Warsztat 4x4
- Poza szlakiem
- TUNING
- TUNING WIZUALNY
- TUNING MECHANICZNY
- TUNING OŚWIETLENIE
- TUNING PRAKTYCZNY
- TURYSTYKA I WYPOCZYNEK
- CARAVANING, CAMPING
- WARSZTAT
- FOTORELACJE Z NAPRAW KIA SORENTO I (2002-2009)
- WARSZTAT KIA SORENTO IV (2020-
- KIA SORENTO I - FORUM SZCZEGÓŁOWE
- Silniki benzynowe i LPG
- Silniki wysokoprężne
- Zawieszenie, koła, układ kierowniczy, hamulcowy
- Elektryka
- Nadwozie
- Wnętrze
- Inne
- KIA SORENTO II - FORUM SZCZEGÓŁOWE
- Pytania i odpowiedzi Sorento II
- Silniki benzynowe i LPG Sorento II
- Silniki wysokoprężne Sorento II
- Układ napędowy i skrzynie biegów Sorento II
- Zawieszenie, koła, układ kierowniczy, hamulcowy Sorento II
- Elektryka Sorento II
- Diagnostyka Sorento II
- Nadwozie Sorento II
- Tuning Sorento II
- Car Audio, nawigacje fabryczne Sorento II
- Awarie, czyli co dolega Twojemu KIA Sorento II
- Wnętrze Sorento II
- Inne Sorento II
- Naprawy gwarancyjne i pogwawancyjne Sorento II
- KIA SORENTO III - FORUM SZCZEGÓŁOWE
- Pytania i odpowiedzi Sorento III
- Silniki benzynowe i LPG Sorento III
- Silniki wysokoprężne Sorento III
- Układ napędowy i skrzynie biegów Sorento III
- Zawieszenie, koła, układ kierowniczy, hamulcowy Sorento III
- Elektryka Sorento III
- Diagnostyka Sorento III
- Tuning Sorento III
- Car Audio, nawigacje fabryczne Sorento III
- Awarie, czyli co dolega Twojemu KIA Sorento III
- Cenniki Sorento III
- Naprawy gwarancyjne i pogwawancyjne Sorento III
- KIA SORENTO IV - FORUM SZCZEGÓŁOWE
- Pytania i odpowiedzi Sorento IV
- Silniki benzynowe
- Silniki diesla
- Silniki hybrydowe
- Tuning
- Naprawy gwarancyjne
- Kosz
- INNE MARKI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości