Witam. Krótkie pytanie co o tym sądzicie? Kolejny gadget?
http://www.ehho.pl/
HHO
Moderator: Moderator
-
- jestem
- Posty: 23
- Rejestracja: czwartek, 24 lutego 2011, 07:19
- Skąd jesteś: PUCK
- Silnik: 2.0 CRDI (185KM) Sorento3
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2017
- Kolor: red 5
- Przebieg (km.): 74000
- Inny Samochód: Suzuki IntruderC1800
- Kontaktowanie:
- vokal
- ASSISTANCE
- Posty: 6169
- Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 11:55
- Skąd jesteś: WA/NOE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: IndigoBlue/AlpinGrey
- Inny Samochód: Jazz 1.4 LS '06
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 49 times
- Kontaktowanie:
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: HHO
Kurcze, jakoś mi się nie chce wierzyć w takie cuda.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
- jumper1
- To ja
- Posty: 320
- Rejestracja: środa, 23 czerwca 2010, 10:18
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Zielony/Grafit
- Przebieg (km.): 112
- Inny Samochód: Fiat Panda
- Kontaktowanie:
Re: HHO
przeczytałem jakiś jeden artykuł na ten temat ostatnio. Na końcu drobnym maczkiem dopisane było że nikt tego nie certyfikował, czy żaden instytut motoryzacji tego nie zbadał. czyli albo działa ale po 50 tyś silnik do remontu, albo to kolejny magnetyzer. ALBO jestem zbyt sceptyczny i naprawdę działa i nie szkodzi.
- kera99
- jestem
- Posty: 22
- Wiek: 48
- Rejestracja: poniedziałek, 12 marca 2012, 22:50
- Skąd jesteś: Edinburgh
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 120000
- Inny Samochód: A6 Turbo LPG
- Kontaktowanie:
Re: HHO
Miałem napęd HHO w 2010 i w 2011 r w Daewoo Nubira 2
z tym że ja zamontowałem to jako dodatkowy dopalacz do instalacji gazowej i dodatkowo komputer gazowy dobierał mieszankę by niedobory HHO uzupełnić mieszanką LPG. Miałem jeszcze ten stary system na słoikach i drucie od mig do kwasówki. dopiero 4 słoiki dały jakiś efekt. Niespełna 140konny benzyniak zszedł lekko poniżej 48mpg bez systemu miałem ok 38mpg. suma sumarum miałem z tym ciągle kłopoty i póki dawoało mi to frajde to ciągle coś tam poprawiałem i rególowałem. ostatecznie kupiłem oszczędnego diesla i tak sie zakończyła przygoda z HHO. do diesla już nie probowałem. Nadmieniam też iż w owych czasach temat nie był tak powszechny jak teraz i nie było łatwo podobierać parametry i sterowniki a teraz to już mikroprocesorowe kontrolery pilnują całej reakcji i są zdolniachy co ponad 80% zasilają silnik z HHO a tylko 20% idzie z standartowego paliwa. Moim zdaniem temat będzie przyszłościowy pod warunkiem wyeliminowania szkód które odbierają zysk na spalaniu.
z tym że ja zamontowałem to jako dodatkowy dopalacz do instalacji gazowej i dodatkowo komputer gazowy dobierał mieszankę by niedobory HHO uzupełnić mieszanką LPG. Miałem jeszcze ten stary system na słoikach i drucie od mig do kwasówki. dopiero 4 słoiki dały jakiś efekt. Niespełna 140konny benzyniak zszedł lekko poniżej 48mpg bez systemu miałem ok 38mpg. suma sumarum miałem z tym ciągle kłopoty i póki dawoało mi to frajde to ciągle coś tam poprawiałem i rególowałem. ostatecznie kupiłem oszczędnego diesla i tak sie zakończyła przygoda z HHO. do diesla już nie probowałem. Nadmieniam też iż w owych czasach temat nie był tak powszechny jak teraz i nie było łatwo podobierać parametry i sterowniki a teraz to już mikroprocesorowe kontrolery pilnują całej reakcji i są zdolniachy co ponad 80% zasilają silnik z HHO a tylko 20% idzie z standartowego paliwa. Moim zdaniem temat będzie przyszłościowy pod warunkiem wyeliminowania szkód które odbierają zysk na spalaniu.
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: HHO
O jakich szkodach piszesz?
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- jestem
- Posty: 21
- Rejestracja: wtorek, 24 maja 2011, 21:06
- Skąd jesteś: Łask-Kolumna,k/Łodzi
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2006
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 107000
- Kontaktowanie:
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: HHO
Dokładnie. Też jestem zainteresowany oszczędnością...
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość