Przycisk odpalenia START

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
pawel99ke
jestem
jestem
Posty: 2
Rejestracja: czwartek, 23 września 2010, 21:58
Skąd jesteś: dublin
Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
Skrzynia: W PLANACH
Napęd: W PLANACH
Rok: W PLANACH
Kolor: red
Kontaktowanie:

Przycisk odpalenia START

#1 Postautor: pawel99ke » czwartek, 23 września 2010, 22:12

witam wszystkich klubowiczów.Mam takie pytanie odnośnie tego przycisku zakupiłem ten oto przycisk i chce go podłączyć do hondy accord rok 99, było by wszystko dobrze jak bym dostał instrukcje po angielsku ale dostałem po koreansku ale napisałem do nich wiec przysłali mi schemat tylko po angielsku i mam takie pytanie czy musze miec kluczyk przekrecony w pozycje ACC czy to wszystko zrobi moduł , to że do immo i blokady muszę mieć to wiem. prosił bym o jakos rade bo szkoda mamony zebym na darmo nie wywalił dzieki z góry i pozdrawiam.http://www.customsrt.net/store/product_ ... cts_id=561


QS III Wiring diagram


1. ]Module

6 pin jack 9 pin jack switch jack Diesel,LPG/Gasoline (LeftRight)


2. Wiring diagram for 6 pin jack

Yellow (Start +) Red (Normal +) White ( IG 1)
Blue (ACC) Green (IG 2)


3. Wiring diagram for 9 pin jack

1 2 3 4 5 6 7 8 9

1(Yellow) : Door lock signal

2.(Brown) : Speed wire

3.(Blue) : Anti-theft alarm

4.(Red) : Blinker +

5.(White) : Pre-warming

6.(Orange) : Brake +

7.(Green) : Generator +

8.9.(Black) : Earth -

[Post poszedł do kosza z bardzo prostego powodu - pierwszy post NIGDY nie może dotyczyć czegoś innego niż przywitania , wystarczyło przeczytać regulamin , nie znaczy to , że całe to pisanie jest na próżno , w każdej chwili możesz zrobić to co w "O" punkcie regulaminu i wszystko będzie w porządku.]

Awatar użytkownika
cyber_human
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 3364
Wiek: 48
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
Skąd jesteś: POZnan* West Side
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: Silver/Pewter Gray
Przebieg (km.): 298000
Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
Been thanked: 5 times
Kontaktowanie:

Re: Disco vs Dziura

#2 Postautor: cyber_human » piątek, 24 września 2010, 00:03

Oj, ja się chyba skuszę na ten przycisk :)
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm

Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.

Awatar użytkownika
Piotr
coś umiem
coś umiem
Posty: 686
Wiek: 54
Rejestracja: wtorek, 9 marca 2010, 08:26
Skąd jesteś: Grodzisk Mazowiecki
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2009
Kolor: wielokolorowy
Przebieg (km.): 105000
Kontaktowanie:

Re: Disco vs Dziura

#3 Postautor: Piotr » piątek, 24 września 2010, 02:58

cyber_human pisze:Oj, ja się chyba skuszę na ten przycisk :)

jak go przetestujesz to ja będę następny :31 :31

Awatar użytkownika
cyber_human
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 3364
Wiek: 48
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
Skąd jesteś: POZnan* West Side
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: Silver/Pewter Gray
Przebieg (km.): 298000
Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
Been thanked: 5 times
Kontaktowanie:

Re: Przycisk odpalenia START

#4 Postautor: cyber_human » piątek, 24 września 2010, 13:52

Pozwoliłem sobie wydzielić, bo to ciekawy temat jest...
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm

Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.

kwintolp21
wiem wszystko
wiem wszystko
Posty: 1712
Rejestracja: niedziela, 21 marca 2010, 12:04
Skąd jesteś: Europa
Rok: nie dotyczy
Been thanked: 1 time
Kontaktowanie:

Re: Przycisk odpalenia START

#5 Postautor: kwintolp21 » piątek, 24 września 2010, 19:00

Tak jak w odpalaniu z pilota trzeba podłączyć trzy przewody:
-12v po zapłonie
-12v po odpaleniu
-najgorszy 6 zwojów wokół +cewki wysokiego napięcia... Tak tak tej schowanej w połowie wysokości silnika cały dzień rozbierania :16
Można zastosować jakiś przekaźnik jednak to już wyższa szkoła jazdy...
Brak podłączenia trzeciego kabla tego od cewki skutkuje CIĄGŁYM kręceniem rozrusznika->przeżyłem to i na szczęście rozrusznik też

Nie zmienia to faktu iż skrzynia biegów jest zablokowana gdyż do jej odblokowania potrzebny jest immo...
Można to obejść jednak czy warto ja korzystam z tej funkcji do ochładzania albo podgrzewania...
Mój alarmik ma również funkcję odpalania i gaszenia o określonej godzinie
Cena kompletnego alarmu 450zł
obrazek
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Przykładowa aukcja

spider2you
wiem wszystko
wiem wszystko
Posty: 1640
Wiek: 51
Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: Czarny
Przebieg (km.): 146800
Inny Samochód: Land Rover Discovery
Kontaktowanie:

Re: Przycisk odpalenia START

#6 Postautor: spider2you » piątek, 24 września 2010, 19:36

Kolego najpierw się witamy w odpowiednim dziale, potem piszemy I to o Sorento a nie o Hondzie, od tego masz forum nine.
Temat zamykam.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły

Awatar użytkownika
Piotr
coś umiem
coś umiem
Posty: 686
Wiek: 54
Rejestracja: wtorek, 9 marca 2010, 08:26
Skąd jesteś: Grodzisk Mazowiecki
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2009
Kolor: wielokolorowy
Przebieg (km.): 105000
Kontaktowanie:

Re: Przycisk odpalenia START

#7 Postautor: Piotr » piątek, 24 września 2010, 20:24

spider2you pisze:Kolego najpierw się witamy w odpowiednim dziale, potem piszemy I to o Sorento a nie o Hondzie, od tego masz forum nine.
Temat zamykam.

temat dlatego został pociągnięty bo zainteresował kilka osób, również mnie


pajęczak znów okazał się nad gorliwy :zly :zly :zly
nie chciałbym nikogo urazić ale proponuję temat pociągnąć :D :D
apetyt rośnie w miarę wędzenia

Awatar użytkownika
Admin
Główny
Główny
Posty: 8992
Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
Skąd jesteś: Warszawa
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: Niebieski
Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
Has thanked: 2 times
Been thanked: 48 times
Kontaktowanie:

Re: Przycisk odpalenia START

#8 Postautor: Admin » piątek, 24 września 2010, 20:51

Kolego pawel99ke .
Jeśli kupiłeś przycisk od Kia Sorento do Hondy Accord to proponuje ci go sprzedać ( cyber_human chętnie kupi :) ) i zamkniemy temat .
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2003r. złoty, manual Obrazek
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2005r. niebieski, automat tiptronic Obrazek

Obrazek

pawel99ke
jestem
jestem
Posty: 2
Rejestracja: czwartek, 23 września 2010, 21:58
Skąd jesteś: dublin
Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
Skrzynia: W PLANACH
Napęd: W PLANACH
Rok: W PLANACH
Kolor: red
Kontaktowanie:

Re: Przycisk odpalenia START

#9 Postautor: pawel99ke » piątek, 24 września 2010, 21:35

przycisk nie jest od kii nie jest na pudełku napisane ze to jest do kii tylko jest uniwersalny . jak podłącze to dam znać i opisze wszystko jesli sam nie dam rady dam do elektronika a on cos wymysli pozdrawiam

Awatar użytkownika
Murzyn1313
expert
Posty: 5427
Wiek: 42
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
Skąd jesteś: Afryka :)
Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: nie dotyczy
Rok: nie dotyczy
Przebieg (km.): 120000
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times
Kontaktowanie:

Re: Przycisk odpalenia START

#10 Postautor: Murzyn1313 » piątek, 24 września 2010, 21:54

kwintolp21 pisze:Nie zmienia to faktu iż skrzynia biegów jest zablokowana gdyż do jej odblokowania potrzebny jest immo..

tutaj znalazłem potrzebną ci rzecz http://www.klubsorento.pl/forum/viewtopic.php?f=49&t=1147&p=18448&hilit=aukcje+z+ebay#p18448
(ostatni wpis)
Obrazek

prtro
możesz mi ufać
możesz mi ufać
Posty: 1227
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 12:27

Re: Przycisk odpalenia START

#11 Postautor: prtro » piątek, 24 września 2010, 22:38

Z przyciskiem to jest tak że z benzyną niema problemu ale z dieslem może troszke być,przedewszystkim podgrzewanie świec czyli przycisk musiał by byc typowy do diesla,choc ja w mojej nie grzeje świec wogóle i odpala pięknie.Obejśc immo najprościej przyklej kluczyk taśmą izolacyjną do sensora imo i po problemie.

Awatar użytkownika
Vüjek
To ja
To ja
Posty: 387
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 16:46
Skąd jesteś: Kraków NH
Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2006
Kolor: Indigo Blue
Przebieg (km.): 0
Inny Samochód: Ford Mustang
Kontaktowanie:

Re: Przycisk odpalenia START

#12 Postautor: Vüjek » piątek, 24 września 2010, 22:44

I zapewne konieczne jest zdjęcie blokady kierownicy.
Obrazek |V|Ü|J|E|K|

Awatar użytkownika
Murzyn1313
expert
Posty: 5427
Wiek: 42
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
Skąd jesteś: Afryka :)
Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: nie dotyczy
Rok: nie dotyczy
Przebieg (km.): 120000
Has thanked: 1 time
Been thanked: 10 times
Kontaktowanie:

Re: Przycisk odpalenia START

#13 Postautor: Murzyn1313 » piątek, 24 września 2010, 22:44

tomek338 pisze:Obejśc immo najprościej przyklej kluczyk taśmą izolacyjną do sensora imo i po problemie.

super rozwiązanie - specjalnie dla złodzieja- nie będzie musiał kabli wyrywać :31 :31 :31
Obrazek

kwintolp21
wiem wszystko
wiem wszystko
Posty: 1712
Rejestracja: niedziela, 21 marca 2010, 12:04
Skąd jesteś: Europa
Rok: nie dotyczy
Been thanked: 1 time
Kontaktowanie:

Re: Przycisk odpalenia START

#14 Postautor: kwintolp21 » sobota, 25 września 2010, 10:06

Ale, tak jak napisałem nie potrzebuje odpalania z pilota do jazdy no bo i po co bajer? wolę być bezpieczniejszy właśnie po to wstawiłem alarm (i to nie jeden :02 ) funkcja odpalania z pilota służy mi do ochładzania obecnie i podgrzewania w zimie auta powiem tak sprawdza się. Odpalam auto z pilota wyłączam wszystko w firmie zamykam i wsiadam do zimnego autka (około 5min) oczywiście wcześniej ustawiasz nadmuch.
W moim alarmie też można to zrobić jest kabelek który łączy się z immo w stacyjce tylko wtedy immo traci swoją funkcję. Zostają tylko funkcje alarmu o ile dana osoba go posiada...

Vujek pisze:I zapewne konieczne jest zdjęcie blokady kierownicy.


Jeżeli jest immo (np. przyklejony do sensora :02 ) to blokada ściąga się sama ewentualnie można nie przekręcać kierownicy...
Czytając modyfikacje u Betiny też macie odpalanie z pilota więc czegoś tu nie rozumiem :?:

Awatar użytkownika
Vüjek
To ja
To ja
Posty: 387
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 16:46
Skąd jesteś: Kraków NH
Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2006
Kolor: Indigo Blue
Przebieg (km.): 0
Inny Samochód: Ford Mustang
Kontaktowanie:

Re: Przycisk odpalenia START

#15 Postautor: Vüjek » niedziela, 26 września 2010, 20:41

kwintolp21 pisze:
Vujek pisze:I zapewne konieczne jest zdjęcie blokady kierownicy.


Jeżeli jest immo (np. przyklejony do sensora :02 ) to blokada ściąga się sama ewentualnie można nie przekręcać kierownicy...
Czytając modyfikacje u Betiny też macie odpalanie z pilota więc czegoś tu nie rozumiem :?:


Pisząc o blokadzie kierownicy odnosiłem się do przycisku START, nie widzę związku odpalania z pilota a przyciskiem ?
Obrazek |V|Ü|J|E|K|


Wróć do „TUNING MECHANICZNY”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości