SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Moderator: Moderator
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
No to nadszedł czas, żeby wprowadzić do Polski najbardziej zaawansowany mod napędów Kia Sorento.
Mod można zastosować tylko w wersji napędów AUTO.
Obejmuje roczniki do 2002-2009.
Jest to już 3 wersja tego moda, więc jego autor włożył sporo pracy i wiedzy.
Jak wszyscy wiedzą, wersja z TOD, czyli automatycznym rozdziałem momentu na przednią i tylną oś, choć bardzo fajna, pozostawia w swoim działaniu trochę niedosytu.
Oczywiście dla normalnego asfaltowca, działanie TOD jest transparentne i bardzo wygodne, w razie potrzeby przełącza się na 4x4 z reduktorem, czyli spina obie osie na sztywno.
W trybie AUTO na przyczepnym, suchy podłożu, praktycznie cała moc idzie na tył. Jednakże ok 2-3% nadal idzie na przód. Widać to dokładnie na zdjęciach poniżej, gdzie pokazany jest wyświetlacz LED w formie bargrafu.
Jeśli TOD (w uproszczeniu komp sterujący napędami) wykryje poślizg kół, dołącza przód w proporcji, która zależy od poślizgu kół, prędkości oraz położenia przyśpiesznika, czyli popularnie pedału gazu.
I niby wszystko fajnie, ale:
1. bardzo wolno - czas reakcji może dojść do 1 s
2. na krótko, bo podaje moment na przednią oś, po czym rozłącza, bada poślizg i jeśli jest potrzeba znów podaje na przód
3. jest tylko AUTO i Low 4x4.
Szczególnie pkt 2 jest mało atrakcyjny dla osób, które śmigają w luźnym, śliskim terenie i oczekiwałyby stałego spięcia obu osi, ale niekoniecznie z reduktorem...
Wadą napędów w Sorento jest brak obecności międzyosiowego mechanizmu różnicowego, co powoduje, że stałe spięcie osi można mieć tylko na luźnych/śliskich nawierzchniach, na przyczepnych można uszkodzić napędy (praktycznie na bank).
Tej trudności nie przeskoczymy, ale istnieje rozwiązanie, które bardzo rozbudowuje możliwości napędowe Sorento.
Ale do rzeczy:
Oto wygląd przełącznika (przykładowego):
Możliwe tryby pracy:
1. 2WD
2. AUTO
3. Lock
4. Low 2WD
5. Low Lock
6. Low Lock ABSoff
Tryb 1 - 2WD: 100% mocy na tylną oś. Przód całkowicie odpięty. Zaleta: Sorento lżej się prowadzi niż w trybie AUTO, gdyż w trybie AUTO 2-3% mocy idzie na przednią oś. Zużycie paliwa jest mniejsze, ale bardzo minimalnie. Natomiast można się pobawić w drift, a samo manewrowanie Czołgiem na parkingach jest lżejsze i przyjemniejsze.
Tryb 2 - AUTO: dobrze nam znany tryb AUTO
Tryb 3 - Lock: stałe spięcie osi 50/50 - tylko na luźne, śliskie nawierzchnie. To samo co mamy fabrycznie w trybie Lock, ale bez reduktora. Zalet nie trzeba opisywać, przydaje się poza asfaltem, na śniegu, lodzie itp....
Tryb 4 - Low 2WD: pełna moc na tylną oś wraz z reduktorem; przydaje się np. gdy na suchej nawierzchni targamy ciężką przyczepę, np. pod górę. Większa moc, mniejsza szybkość, ale bez obawy o uszkodzenie napędów na suchym i przyczepnym
Tryb 5 - Low Lock: tryb fabryczny nam znany, czyli 50/50 z reduktorem
Tryb 6 - Low Lock ABSoff -to co w trybie 5, ale z odłączonym ABSem. Najlepszy tryb w teren, w piaski, tam, gdzie ABS przeszkadza, gdzie wręcz jest niebezpieczny. Każdy off-asfaltowiec go pokocha...
Dodatkowo, dla chętnych, jako opcja, dostępny jest wyświetlacz LED, który w trybie AUTO informuje, ile % mocy przekazywane jest na przednią oś.
Wyświetlacz ten informuje także, jaki rodzaj napędu mamy zapięty.
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Montaż:
Montaż nie jest szalenie skomplikowany, jednak wymaga rozebrania kilku plastików w kabinie, a w wersji z ABSoff wymaga wpięcia się w komorze silnika.
Jednakże możliwy do wykonania przez każdego, kto lubi sobie nieco pogrzebać w aucie.
Będzie też troszkę lutowania, ale niewiele.
W tej chwili powstaje instrukcja, którą planuję przetłumaczyć na język polski.
Ponadto przejdę kurs montażu na własnym samochodzie.
Jeśli Siła Wyższa da, może uda mi się mieć ten mod na zlot wrześniowy, ale obiecać nie mogę.
Natomiast na pewno będę to mieć przed zimą 2010, aby przetestować na sobie, podzielić się spostrzeżeniami.
Cena:
260 EUR netto + 22% VAT; w najbardziej rozbudowanej wersji z dwoma wyświetlaczami LED.
Kurs liczony w dniu wystawienia faktury VAT.
Mod można zastosować tylko w wersji napędów AUTO.
Obejmuje roczniki do 2002-2009.
Jest to już 3 wersja tego moda, więc jego autor włożył sporo pracy i wiedzy.
Jak wszyscy wiedzą, wersja z TOD, czyli automatycznym rozdziałem momentu na przednią i tylną oś, choć bardzo fajna, pozostawia w swoim działaniu trochę niedosytu.
Oczywiście dla normalnego asfaltowca, działanie TOD jest transparentne i bardzo wygodne, w razie potrzeby przełącza się na 4x4 z reduktorem, czyli spina obie osie na sztywno.
W trybie AUTO na przyczepnym, suchy podłożu, praktycznie cała moc idzie na tył. Jednakże ok 2-3% nadal idzie na przód. Widać to dokładnie na zdjęciach poniżej, gdzie pokazany jest wyświetlacz LED w formie bargrafu.
Jeśli TOD (w uproszczeniu komp sterujący napędami) wykryje poślizg kół, dołącza przód w proporcji, która zależy od poślizgu kół, prędkości oraz położenia przyśpiesznika, czyli popularnie pedału gazu.
I niby wszystko fajnie, ale:
1. bardzo wolno - czas reakcji może dojść do 1 s
2. na krótko, bo podaje moment na przednią oś, po czym rozłącza, bada poślizg i jeśli jest potrzeba znów podaje na przód
3. jest tylko AUTO i Low 4x4.
Szczególnie pkt 2 jest mało atrakcyjny dla osób, które śmigają w luźnym, śliskim terenie i oczekiwałyby stałego spięcia obu osi, ale niekoniecznie z reduktorem...
Wadą napędów w Sorento jest brak obecności międzyosiowego mechanizmu różnicowego, co powoduje, że stałe spięcie osi można mieć tylko na luźnych/śliskich nawierzchniach, na przyczepnych można uszkodzić napędy (praktycznie na bank).
Tej trudności nie przeskoczymy, ale istnieje rozwiązanie, które bardzo rozbudowuje możliwości napędowe Sorento.
Ale do rzeczy:
Oto wygląd przełącznika (przykładowego):
Możliwe tryby pracy:
1. 2WD
2. AUTO
3. Lock
4. Low 2WD
5. Low Lock
6. Low Lock ABSoff
Tryb 1 - 2WD: 100% mocy na tylną oś. Przód całkowicie odpięty. Zaleta: Sorento lżej się prowadzi niż w trybie AUTO, gdyż w trybie AUTO 2-3% mocy idzie na przednią oś. Zużycie paliwa jest mniejsze, ale bardzo minimalnie. Natomiast można się pobawić w drift, a samo manewrowanie Czołgiem na parkingach jest lżejsze i przyjemniejsze.
Tryb 2 - AUTO: dobrze nam znany tryb AUTO
Tryb 3 - Lock: stałe spięcie osi 50/50 - tylko na luźne, śliskie nawierzchnie. To samo co mamy fabrycznie w trybie Lock, ale bez reduktora. Zalet nie trzeba opisywać, przydaje się poza asfaltem, na śniegu, lodzie itp....
Tryb 4 - Low 2WD: pełna moc na tylną oś wraz z reduktorem; przydaje się np. gdy na suchej nawierzchni targamy ciężką przyczepę, np. pod górę. Większa moc, mniejsza szybkość, ale bez obawy o uszkodzenie napędów na suchym i przyczepnym
Tryb 5 - Low Lock: tryb fabryczny nam znany, czyli 50/50 z reduktorem
Tryb 6 - Low Lock ABSoff -to co w trybie 5, ale z odłączonym ABSem. Najlepszy tryb w teren, w piaski, tam, gdzie ABS przeszkadza, gdzie wręcz jest niebezpieczny. Każdy off-asfaltowiec go pokocha...
Dodatkowo, dla chętnych, jako opcja, dostępny jest wyświetlacz LED, który w trybie AUTO informuje, ile % mocy przekazywane jest na przednią oś.
Wyświetlacz ten informuje także, jaki rodzaj napędu mamy zapięty.
Kliknij obrazek, aby powiększyć
Montaż:
Montaż nie jest szalenie skomplikowany, jednak wymaga rozebrania kilku plastików w kabinie, a w wersji z ABSoff wymaga wpięcia się w komorze silnika.
Jednakże możliwy do wykonania przez każdego, kto lubi sobie nieco pogrzebać w aucie.
Będzie też troszkę lutowania, ale niewiele.
W tej chwili powstaje instrukcja, którą planuję przetłumaczyć na język polski.
Ponadto przejdę kurs montażu na własnym samochodzie.
Jeśli Siła Wyższa da, może uda mi się mieć ten mod na zlot wrześniowy, ale obiecać nie mogę.
Natomiast na pewno będę to mieć przed zimą 2010, aby przetestować na sobie, podzielić się spostrzeżeniami.
Cena:
260 EUR netto + 22% VAT; w najbardziej rozbudowanej wersji z dwoma wyświetlaczami LED.
Kurs liczony w dniu wystawienia faktury VAT.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 23 sierpnia 2010, 13:40 przez cyber_human, łącznie zmieniany 8 razy.
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento
Szkoda , że nie do mojego .
Po prostu odlot .
Szczególnie podoba mi się wyświetlacz , gdzie wiadomo ile mocy idzie na przód a ile na tył .
Jakby chciało ci się podczas montażu robić dokumentację i zdjęcia to byłoby fajnie .
Tryb 1 , 3 i 5 mam u siebie, brakuje tego auto i abs off
Po prostu odlot .
Szczególnie podoba mi się wyświetlacz , gdzie wiadomo ile mocy idzie na przód a ile na tył .
Jakby chciało ci się podczas montażu robić dokumentację i zdjęcia to byłoby fajnie .
Tryb 1 , 3 i 5 mam u siebie, brakuje tego auto i abs off
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento
@Admin: niestety my, AUTOmatycy, nie mamy pełnego 2H, ale to można zmienić
Dokumentacja będzie bardzo szczegółowa, tak, aby każdy chętny mógł to sam założyć.
Ponieważ przejdę szkolenie z montażu, myślę, że nie będzie kłopotów przy instalacji.
Dokumentacja będzie bardzo szczegółowa, tak, aby każdy chętny mógł to sam założyć.
Ponieważ przejdę szkolenie z montażu, myślę, że nie będzie kłopotów przy instalacji.
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento
cyberku
Po prostu REWELACJA!!!! Byłbym pierwszy w kolejce, gdybym...... nie kupił Discovery!!!
Dla mnie najlepsze rozwiązanie jakie można wymyśleć - cena nie jest niska, ale wolałbym to niż nowe lampy na tył
Teraz moja Sorcia idzie w ręce Pani Spiderowej, więc, ale "pańci" wystarczy opcja AUTO.
Innym natomiast serdecznie to polecam, choć wydaje mi się, że "pstryczek-elektryczek" byłby na początku odpowiedniejszy i TAŃSZY - mnie kosztował 250 zł
Po prostu REWELACJA!!!! Byłbym pierwszy w kolejce, gdybym...... nie kupił Discovery!!!
Dla mnie najlepsze rozwiązanie jakie można wymyśleć - cena nie jest niska, ale wolałbym to niż nowe lampy na tył
Teraz moja Sorcia idzie w ręce Pani Spiderowej, więc, ale "pańci" wystarczy opcja AUTO.
Innym natomiast serdecznie to polecam, choć wydaje mi się, że "pstryczek-elektryczek" byłby na początku odpowiedniejszy i TAŃSZY - mnie kosztował 250 zł
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento
spider2you pisze:cyberku
Po prostu REWELACJA!!!! [...]
[...] serdecznie to polecam, choć wydaje mi się, że "pstryczek-elektryczek" byłby na początku odpowiedniejszy i TAŃSZY - mnie kosztował 250 zł
Dla każdego coś miłego.
Pstryczek ma tę zaletę, że jest tańszy i chyba prostszy w montażu.
Ale ma tylko 4H-Lock, a SuperLock ma wiele innych trybów.
Na razie rozmawiamy czysto teoretycznie. Gdy założę, spiszę wrażenia, ale moje przeczucie podpowiada mi, że będzie grubo, bardzo grubo
Gdy do tego podniosę Czołga, założę A/Tki, wstawię snorka i dodam oświetlenie dalekosiężne... będę chyba rzucał monetą, czy GS, czy Sorento
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento
Cyber widzę idzie GRUBO - ale zapomniał o Winchu jakimś,a to błąd
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento
@Spider: ja zawsze chciałem, ale lato i GS trochę odsunęły mody
Sprężyny +2" i osłony podwozia już leżą (osłona skrzyni już założona).
Teraz idzie SuperLock i amory. Potem A/Tki przed zimą i oświetlenie, w wolnej chwili snork, bo będę go sam projektował.
Winch zbroi się jako ostatek.
Poza tym wszystkie mody robię właściwie do użytku codziennego, a winch już w ostry off.
Bo po ostatnich potopach w Polsce wiem, że snork się przyda prędzej, czy póżniej.
No chyba, że w 2012 w grudniu przyjdzie wielka woda, ale wtedy tylko łódka
@murzyn: gdy założę SuperLock, będzie można składać zamówienia
-- 18 sie 2010, 12:18 --
Ja zawsze doprowadzam temat do końca, czasem tylko zajmuje mi to więcej czasu niż pierwotnie zakładam, gdyż codzienność wymusza modalność zmiennej t /czas/
Sprężyny +2" i osłony podwozia już leżą (osłona skrzyni już założona).
Teraz idzie SuperLock i amory. Potem A/Tki przed zimą i oświetlenie, w wolnej chwili snork, bo będę go sam projektował.
Winch zbroi się jako ostatek.
Poza tym wszystkie mody robię właściwie do użytku codziennego, a winch już w ostry off.
Bo po ostatnich potopach w Polsce wiem, że snork się przyda prędzej, czy póżniej.
No chyba, że w 2012 w grudniu przyjdzie wielka woda, ale wtedy tylko łódka
@murzyn: gdy założę SuperLock, będzie można składać zamówienia
-- 18 sie 2010, 12:18 --
Beata pisze:[...] Cyber, cieszę się, że rozgryzłeś temat i zamontujesz to u siebie
I też tak chcę
Ja zawsze doprowadzam temat do końca, czasem tylko zajmuje mi to więcej czasu niż pierwotnie zakładam, gdyż codzienność wymusza modalność zmiennej t /czas/
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento
Cyber, nawet nie ryzykuj, że nie bedziesz miał ze trzech egzemplaży w bagazniku, na zlot !!!!! Jaja sobie robisz? Dlaczego ja jeszcze tego nie mam? No tak nie znam niemieckiego
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento
Istnieje poważna możliwość dostarczenia na zlot wcześniej zamówionych egzemplarzy.
Trzeba by wykonać wpłatę zaliczkową, ale jest to możliwe do wykonania.
Trzeba by wykonać wpłatę zaliczkową, ale jest to możliwe do wykonania.
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento
Ty mi tu nie gadaj, że jest możliwośc tylko pisz ile !!!!
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento
Poczekajcie, sprawdzam możliwość wykonania kilku kompletów przed zlotem.
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento
wiesz co Cyber-chyba wpadne do ciebie na obiecana kawe jak bede jechal do pl, tj. 28 sierpnia hehe. I wtedy odbiore superlock
aha-nie to ze marudze czy cos-ale czy jest wybor koloru? Bo ja mam np.szary plastik i tak laciato by bylo
aha-nie to ze marudze czy cos-ale czy jest wybor koloru? Bo ja mam np.szary plastik i tak laciato by bylo
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento
Oczywiście: kolor jest i czarny i szary
Przy zamówieniach będzie trzeba podać. Zapomniałem o tym napisać...
-- 18 sie 2010, 13:53 --
Ten SuperLock to pełna profeska, nie ma to tamto. W komplecie wszelakie kable z kostkami, jakieś nakrętki M6.
Zostaje tylko rozbebłanie auta, poprowadzenie tych przewodów, powpinanie się w kostki, wlutowanie tam, gdzie trzeba i wsio...
Przy zamówieniach będzie trzeba podać. Zapomniałem o tym napisać...
-- 18 sie 2010, 13:53 --
Ten SuperLock to pełna profeska, nie ma to tamto. W komplecie wszelakie kable z kostkami, jakieś nakrętki M6.
Zostaje tylko rozbebłanie auta, poprowadzenie tych przewodów, powpinanie się w kostki, wlutowanie tam, gdzie trzeba i wsio...
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości