Lift, przed liftem
Moderator: Moderator
- larch
- jestem
- Posty: 22
- Wiek: 37
- Rejestracja: sobota, 31 października 2020, 17:40
- Skąd jesteś: Zduńska Wola
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Srebrny
- Has thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Lift, przed liftem
Witam. Nie wiem czy w dobrym miejscu.
Potrzebuje porady czy przy naprawie sorento I generacji po lifcie można użyć części z wersji przed liftem?
Zastanawiam się nad zakupem całego uszkodzonego auta w celu pozyskania potrzebnych elementów.
Interesuje mnie tez czy jest jakaś różnica konstrukcyjna pomijając sam silnik, między benzyną a dieslem-kwestia mocowań silnika układu kierowniczego i zawieszenia. Co da się wykorzystać do naprawy wersji poliftowej w dieslu z automatem z wersji przed liftem najlepiej takiej samej.
Będę wdzięczny za każda podpowiedź.
Potrzebuje porady czy przy naprawie sorento I generacji po lifcie można użyć części z wersji przed liftem?
Zastanawiam się nad zakupem całego uszkodzonego auta w celu pozyskania potrzebnych elementów.
Interesuje mnie tez czy jest jakaś różnica konstrukcyjna pomijając sam silnik, między benzyną a dieslem-kwestia mocowań silnika układu kierowniczego i zawieszenia. Co da się wykorzystać do naprawy wersji poliftowej w dieslu z automatem z wersji przed liftem najlepiej takiej samej.
Będę wdzięczny za każda podpowiedź.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11398
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 353 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift, przed liftem
Jeżeli konkretnie byś napisał o które części Ci chodzi to mogę pomóc. Ale na tak zadane pytanie to się nie podejmuję.
- larch
- jestem
- Posty: 22
- Wiek: 37
- Rejestracja: sobota, 31 października 2020, 17:40
- Skąd jesteś: Zduńska Wola
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Srebrny
- Has thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Lift, przed liftem
Przede wszystkim strona kierowcy, drzwi, błotnik, listwa progowa-ta plastikowa. Dodatkowo zderzak(chociaż tu wiem ze jest na 100% różnica wizualna w przetloczeniach, nie wiem jak z mocowaniem), zawieszenie-wachacz, mcperson, podstawa filtra paliwa, maglownicy. Więcej na chwile obecna nie wiem bo jeszcze nie było nic grzebane.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11398
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 353 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift, przed liftem
Zderzak nie pasuje , drzwi pasują ,błotnik nie pasuje, listwa progowa nie pasuje ,mocowanie filtru powinno pasować ale sama pompka . Co do amortyzatora i sprężyny to wymienia się parami . A jeżeli chodzi o maglownice to mogę sprawdzić dopiero jak będę miał VIN. Wahacz ma inny numer różni się tulejami . Porównywałem do swojego auta, w innych przed liftem jeżeli chodzi o nadwozie będzie tak samo.
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift, przed liftem
Ja kupiłem polifta na części i nic nie pasuje do mojego, poza drobiazgami. Jakby zupełnie inne auto było.
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift, przed liftem
Chyba ma. Moja ma numer 450004C051.
A ta z polifta 450004C380.
Nie mam pojęcia czym się różnią .
A ta z polifta 450004C380.
Nie mam pojęcia czym się różnią .
- larch
- jestem
- Posty: 22
- Wiek: 37
- Rejestracja: sobota, 31 października 2020, 17:40
- Skąd jesteś: Zduńska Wola
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Srebrny
- Has thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Lift, przed liftem
Bardziej chodzi mi o to czy ma znaczenie skrzynia gdybym kupował całość na części dla karoserii. Skrzynia mi niepotrzebna.
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift, przed liftem
To masz łatwiej.
Przeważnie kupuje się Sorento dla silnika .
Później im zostaje karoseria .
Całe auto przed liftem z uszkodzonym silnikiem można kupić za 3000 zł , po lifcie Anglika za 3500 zł . Europejskie po lifcie to już sobie cenią , nawet popsute.
Przeważnie kupuje się Sorento dla silnika .
Później im zostaje karoseria .
Całe auto przed liftem z uszkodzonym silnikiem można kupić za 3000 zł , po lifcie Anglika za 3500 zł . Europejskie po lifcie to już sobie cenią , nawet popsute.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości