Dzisiaj pobawiłem się trochę tanimi testerami diagnostycznymi, które wożę w skrzynce na narzędzia i już ich nie używałem z kilka lat.
Podłączyłem jedno z nich MaxiScan MS509 w samochodzie i pojeździłem trochę sprawdzając jednocześnie parametry wyświetlane na ekranie.
Następnie włączyłem zapis w pamięci aby sobie przejrzeć parametry w domu.
Nagrane parametry to , obroty , temperatura cieczy chłodzącej i jeszcze kilka innych .
Po podłączeniu urządzenia do komputera wyświetliła sie tabelka wszystkich możliwych kodów błędów , przydatne jeśli ktoś zna numer błędu a nie wie co on oznacza .
Wszystkie zapisane parametry można wydrukować.
Ogólnie pokazuje to co wszystkie tanie skanery.
W Sorento poliftowym trochę więcej parametrów , podobnie jak w benzynie.
Tester diagnostyczny MaxiScan MS509
Moderator: Moderator
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości