Strona 3 z 3

Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda

: czwartek, 18 lutego 2021, 01:25
autor: Marek
Ja nie chcę nic zobaczyć. Chodziło mi oto że jak by były ksenony to było by automatyczne poziomowanie a do byle ledowych niema.

Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda

: wtorek, 21 września 2021, 00:44
autor: Tony_Stark
Czy ktoś natknął się na YT na test tego auta w dieslu, albo jeszcze lepiej porównania z hybrydą? Może być w obcych językach...

Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda

: środa, 3 listopada 2021, 21:01
autor: jender
Tu masz link do testu https://youtu.be/pCXng55uQ1U

Test robił też ten Polak co mieszka w UK, który opublikował na yt film Nabity w Sorento.

Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda

: poniedziałek, 3 stycznia 2022, 00:13
autor: Tony_Stark
Dzięki… Widziałem już porównanie diesla i hybrydy od Słowaków. Niestety, handlowiec poinformował mnie, że zamówienie można składać dopiero od stycznia 2022, a realizacja będzie może gdzieś we wrześniu… :palm:
Poszedłem więc gdzie indziej, a nowe auto będzie na przełomie lutego i marca. BTW, koncern ma conajmniej debilną politykę w stosunku do Europy, bo do mniejszych modeli jakoś daje się wmontować sensowny 2.0 TB.

Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda

: sobota, 5 lutego 2022, 10:37
autor: Sasza_79
Cześć, mam takie Sorento. Przyspieszenie to 9.0s ze startu zatrzymanego. Auto ma ponad 2 tony ze szklanym dachem. Moim zdaniem przydałoby się co najmniej 1.8 pod maską, ale to nie jest auto do ścigania się - bardziej ze względu na zużycie paliwa. Nie odczułem problemów z wyprzedzaniem. W trybie ECO jest lag dość wyczuwalny na początku - hybrydą jeździ się inaczej niż czysto spalinowym. Auto zawsze rusza na silniku elektrycznym (ok 60 HP). Ja jestem pozytywnie zaskoczony, jak radzi sobie ten silnik w tak dużym aucie. Moim zdaniem nie ma dramatu - jest "ok".

Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda

: poniedziałek, 21 lutego 2022, 05:16
autor: Sasza_79
W kwestii "lagu" podczas ruszania w trybie ECO: faktycznie, jest ok 2 sekundowe opóźnienie podczas włączania się do ruchu np. wjazd na zatłoczone rondo. Nurtował mnie ten temat, bo nie chciało mi się wierzyć, że w sumie dość elastyczne auto ma problemy, żeby "się pozbierać". Otóż, odkryciem (przynajmniej dla mnie :idea: ) jest tzw. kick-down czyli szybkie wciśniecie pedału przyspieszenia do podłogi. Jeśli chcecie szybko włączyć się do ruchu, wystarczy wcisnąć "do podłogi" i nawet bardzo obciążone auto reaguje natychmiastowym ruszeniem - "lag" nie występuje :ok:

Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda

: poniedziałek, 21 lutego 2022, 05:22
autor: Sasza_79
marek123 pisze:No właśnie nie. Obrazek wprawdzie wzięty z Otomoto, ale napisane, że to wersja XL. Nie miałem czasu zdjęć robić. W Sportagu najnowszym też taki wynalazek jest :).
Tu lepiej widać (5.28): https://www.youtube.com/watch?v=Rhjf2rq3KeY


A no faktycznie jest coś takiego :roftl: . Nie wiem jak w niższych wersjach, ale w mojej jest nivomat i jeszcze nigdy nie miałem potrzeby użycia tego pokrętła, a mam za sobą wyjazd na narty w 7 osób + każde wolne miejsce załadowane po sufit + bagażnik dachowy załadowany po brzegi. Problem z wysokością linii odcięcia świateł przy obciążonym tyle po prostu nie występuje.

Re: Jazda próbna Sorento 4 1,6 hybryda

: poniedziałek, 21 lutego 2022, 07:05
autor: Bili
Jak widzę masz HEV'a mnie bardziej interesuje PHEV jak będę się decydował.
Ale jak wygląda faktycznie spalanie w twoim przypadku miasto/trasa.
Bo raczej nie ma nikogo na forum kto jeździ już PHEV'em i mógł się podzielić bliższymi informacjami.