czy ktoś może zdemontował tył tunelu z gniazdem zapalniczki i półką na napoje? w podpowiedzi o demontażu tunelu widzę go rozebranego ale nic na ten temat. podejrzałem jest tam pod popielniczką śrubka chyba jedyna, po jej odkręceniu mam chęć wyciągnąć ale się opiera napewno są tam zatrzaski na całej tylnej ścianie..
ktoś podpowie jak ją zdemontować?
mam do wymiany gniazdo zapalniczki..
demontaż tyłu tunelu - wymiana gniazda zapalniczki
Moderator: Moderator
-
- moja ranga
- Posty: 153
- Rejestracja: piątek, 2 kwietnia 2010, 13:34
- Skąd jesteś: małopolska
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: czarny
- Kontaktowanie:
- magister
- dobry jak...
- Posty: 826
- Wiek: 42
- Rejestracja: piątek, 14 września 2012, 18:12
- Skąd jesteś: Chełmno
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: zieloniczny
- Przebieg (km.): 120000
- Inny Samochód: Syrena 105, R20, VW
- Kontaktowanie:
Re: demontaż tyłu tunelu - wymiana gniazda zapalniczki
Jeśli dobrze pamiętam to trzeba wyciągnąć środek schowka na płyty i pod nim jest wkręt lub dwa.
- łysyKielce
- coś umiem
- Posty: 704
- Wiek: 60
- Rejestracja: sobota, 7 sierpnia 2010, 08:11
- Skąd jesteś: Kielce
- Inny Samochód: Micubisi
- Twoje poprzednie Sorento: 2006 (po lifcie), 2.5 CRDI automat. Jakie było? Najwspanialsze......
- Has thanked: 7 times
- Kontaktowanie:
Re: demontaż tyłu tunelu - wymiana gniazda zapalniczki
Poszukaj dobrze. Na 100% było gdzieś kiedyś fotostory. Jak nie znajdzie szukajka, ani Ty sam to zapytaj Beaty .
-
- moja ranga
- Posty: 153
- Rejestracja: piątek, 2 kwietnia 2010, 13:34
- Skąd jesteś: małopolska
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: czarny
- Kontaktowanie:
Re: demontaż tyłu tunelu - wymiana gniazda zapalniczki
dzięki za podpowiedzi. zrobiłem.
Faktycznie - trzeba wyjąć wkładkę na płyty cd z kuferka i odkręcić pokrywę tego kufra - 4 wkręty. Potem wykręcamy wkręt znajdujący się wewnątrz popielniczki i wypychamy zatrzaski od wewnątrz od góry tak aby cala tylna ściana wyszła. Wtedy mamy już dostęp do gniazda zapalniczki. Oczywiscie jak zwykle w mojej wersji azjatyckiej coś się musi różnić i tym razem wtyczka połączeniowa była inna zatem pokombinowałem z 2 szt. jedną nową.
Przy okazji "działań serwisowych" pod domem wymieniłem też ograniczniki otwarcia drzwi które nowe kupiłem na ebaya z korei, wreszcie przestały piszczeć ;-)
Zresztą ostatnio za dużo wydaję na mój wóz- zakup nowego zbiornika paliwa -wiadomo dlaczego,regeneracja 2 wtrysków, w ub. roku porządki lakiernicze bo i blacha sorento jest marna + konserwacja. Gdyby nie to że lubię ten wóz jak my tu wszyscy to w innym przypadku tak bym się nie poświęcał i zmienił na coś trwalszego..
Czego się nie robi jednak dla przyjemności jazdy Sori i wakacji w Cro. :-)
Jeszcze zostało mi obszyć skórą boczki drzwi bo ten skaj mnie dobija - strasznie delikatny i do niczego.. do tego mam go w beżu..
Faktycznie - trzeba wyjąć wkładkę na płyty cd z kuferka i odkręcić pokrywę tego kufra - 4 wkręty. Potem wykręcamy wkręt znajdujący się wewnątrz popielniczki i wypychamy zatrzaski od wewnątrz od góry tak aby cala tylna ściana wyszła. Wtedy mamy już dostęp do gniazda zapalniczki. Oczywiscie jak zwykle w mojej wersji azjatyckiej coś się musi różnić i tym razem wtyczka połączeniowa była inna zatem pokombinowałem z 2 szt. jedną nową.
Przy okazji "działań serwisowych" pod domem wymieniłem też ograniczniki otwarcia drzwi które nowe kupiłem na ebaya z korei, wreszcie przestały piszczeć ;-)
Zresztą ostatnio za dużo wydaję na mój wóz- zakup nowego zbiornika paliwa -wiadomo dlaczego,regeneracja 2 wtrysków, w ub. roku porządki lakiernicze bo i blacha sorento jest marna + konserwacja. Gdyby nie to że lubię ten wóz jak my tu wszyscy to w innym przypadku tak bym się nie poświęcał i zmienił na coś trwalszego..
Czego się nie robi jednak dla przyjemności jazdy Sori i wakacji w Cro. :-)
Jeszcze zostało mi obszyć skórą boczki drzwi bo ten skaj mnie dobija - strasznie delikatny i do niczego.. do tego mam go w beżu..
- magister
- dobry jak...
- Posty: 826
- Wiek: 42
- Rejestracja: piątek, 14 września 2012, 18:12
- Skąd jesteś: Chełmno
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: zieloniczny
- Przebieg (km.): 120000
- Inny Samochód: Syrena 105, R20, VW
- Kontaktowanie:
- hunter
- ASSISTANCE
- Posty: 3755
- Rejestracja: piątek, 27 maja 2011, 00:37
- Skąd jesteś: Toruń
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: nie dotyczy
- Kolor: DARK GREY
- Inny Samochód: SPORTAGE QL 2,0 CRDI
- Twoje poprzednie Sorento: Była czarna 3,3V6 248 KM, lift na daystar + sprężyny by Stella , Była SII 2,2CRDI 197KM AT AWD.
- Has thanked: 21 times
- Been thanked: 123 times
- Kontaktowanie:
Re: demontaż tyłu tunelu - wymiana gniazda zapalniczki
Airbag i zapalniczka -wybuchowa mieszanka
"JO" - JESTEM Z TORUNIA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości