Panel Climatronik

Wszystkie tematy związane z wnętrzem samochodu

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
jacek2
teraz jestem
teraz jestem
Posty: 591
Wiek: 56
Rejestracja: poniedziałek, 7 marca 2011, 10:36
Skąd jesteś: Kłodzko
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 90
Inny Samochód: hyundai ix 35
Been thanked: 5 times
Kontaktowanie:

Re: Panel Climatronik

#31 Postautor: jacek2 » wtorek, 7 czerwca 2011, 12:43

Dot klimatyzacji......
Wg mojej wiedzy sprawa ma się następująco: Autem :tank1 trzeba trochę pojexdzić na klimie aby nie sprawdzać go gdy stoi na ostrym słońcu prawie pół dnia i jest nagrzane do czerwoności (szczególnie kolor czarny :28 :28 ). Następnie przy włączonej klimie ustawiamy nawiew powietrza na tzw "twarz" i przy niskich obrotach wentylatora wstawiamy zwykły termometr (może być taki wkład do termometru od centr ogrzew :31 :31 ) do kratki nawiewu.
Potem zostaje nam tylko czekanie na wynik temperatury. Najlepszy wynik to w granicach +4 C*, ale nie jest źle gdy oscyluje w granicach do + 7C*
Każda inna temp wskazuje na konieczność wizyty u klimatologa :32 :32 :32
Trzymcie się......
------JK, 2,5 CRDI 4x4 2005r

Awatar użytkownika
Wojtas_vic
wiem wszystko
wiem wszystko
Posty: 3757
Wiek: 52
Rejestracja: wtorek, 18 maja 2010, 06:22
Skąd jesteś: Koszalin
Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2008
Kolor: Czarna Perła
Przebieg (km.): 225000
Twoje poprzednie Sorento: 2,5 CRDI 2005 A/T
Kontaktowanie:

Re: Panel Climatronik

#32 Postautor: Wojtas_vic » środa, 8 czerwca 2011, 08:20

jacek2 :19 pomysł chybiony, termometry do C.O. przystosowane są do pracy w przedziale temperatur wysokich i przy tak niskich wartościach pomiar nie będzie w żadnym razie miarodajny. Teraz prawie każdy multimetr cyfrowy posiada sondę pomiarową do temperatury i temu pomiarowi bym zaufał o niebo bardziej :D
Obrazek

jacek2
teraz jestem
teraz jestem
Posty: 591
Wiek: 56
Rejestracja: poniedziałek, 7 marca 2011, 10:36
Skąd jesteś: Kłodzko
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 90
Inny Samochód: hyundai ix 35
Been thanked: 5 times
Kontaktowanie:

Re: Panel Climatronik

#33 Postautor: jacek2 » środa, 8 czerwca 2011, 10:16

jacek2 :19 pomysł chybiony, termometry do C.O. przystosowane są do pracy w przedziale temperatur wysokich


no może trochę niezbyt dokładny, ale daje obraz sytuacjiiii :32 :32
Wczoraj zabawiałem się u siebie przy klimie, i wskazania doszły do +5 C*, czyli nieźle. Potem sprawdziłem drugie swoje auto i też było podobnie.
Gorzej było już u znajomego, jak się termometr w kratce nawiewu połamał :zly :zly
Nie był zadowolony, bo nie mogłem wyjąć resztek rozbitych części :28 :28
Na tym koniec dokonywania pomiarów :10 :10
------JK, 2,5 CRDI 4x4 2005r

Awatar użytkownika
cyber_human
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 3364
Wiek: 48
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
Skąd jesteś: POZnan* West Side
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: Silver/Pewter Gray
Przebieg (km.): 298000
Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
Been thanked: 5 times
Kontaktowanie:

Re: Panel Climatronik

#34 Postautor: cyber_human » środa, 8 czerwca 2011, 10:21

Zamknąć wszelkie wloty, zostawić ten jeden otwarty + nawiew na ten wylot + odkurzacz i nawiew na maksa... tak sobie myślę.
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm

Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.

jacek2
teraz jestem
teraz jestem
Posty: 591
Wiek: 56
Rejestracja: poniedziałek, 7 marca 2011, 10:36
Skąd jesteś: Kłodzko
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 90
Inny Samochód: hyundai ix 35
Been thanked: 5 times
Kontaktowanie:

Re: Panel Climatronik

#35 Postautor: jacek2 » środa, 8 czerwca 2011, 12:10

Zamknąć wszelkie wloty, zostawić ten jeden otwarty + nawiew na ten wylot + odkurzacz i nawiew na maksa... tak sobie myślę.


Podobnie też i robiłem, tylko bałem się, że mi kawałki szkła ryja obiją :( :(
------JK, 2,5 CRDI 4x4 2005r

Awatar użytkownika
cyber_human
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 3364
Wiek: 48
Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
Skąd jesteś: POZnan* West Side
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: Silver/Pewter Gray
Przebieg (km.): 298000
Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
Been thanked: 5 times
Kontaktowanie:

Re: Panel Climatronik

#36 Postautor: cyber_human » środa, 8 czerwca 2011, 12:11

Założyć okulary budowlane, maskę budowlaną na usta i nos (był to rtęciowy gadżet?), zatrzymać oddech (byle nie do resuscytacji) i działać :)
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm

Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.

dawidus
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 67
Rejestracja: wtorek, 25 lipca 2017, 22:07
Skąd jesteś: Żukowo
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 3.5 i V6 (195KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 220000
Twoje poprzednie Sorento: Sorento I 2003 3.5V6 194 KM benzyna plus LPG AT 4 biegi, Napęd TOD Auto 4x4
Has thanked: 6 times
Been thanked: 1 time
Kontaktowanie:

Re: Panel Climatronik

#37 Postautor: dawidus » środa, 16 sierpnia 2017, 15:15

Zakładam nowy wątek bo wydaje mi się, że ktoś może tego szukać. W swoich poszukiwaniach modułu klimatronik natknąłem się na moduły o identycznym wyglądzie lecz o różnych numerach.
Numery:
97250-3E100
97250-3E600
97250-3E610

wyglądają z przodu identycznie

Czy wiadomo czy są między sobą kompatybilne i można je wstawiać zamiennie?
W wolnej chwili postaram się wkleić zdjęcia. Niemniej planuję zakupić moduł i jeśli można to proszę o wsparcie odpowiedzią :love: . Potomnym pewnie też, się przyda :kwink:
Pozdrawiam serdecznie, Dawid :friends:

Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 11348
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 268000
Has thanked: 255 times
Been thanked: 352 times
Kontaktowanie:

Re: Panel Climatronik

#38 Postautor: Marek » wtorek, 4 lutego 2020, 19:02

Też mam podobne pytanie , może od tamtego czasu, ktoś zmieniał panel klimy i wie jakie są miedzy nimi różnice ?

Awatar użytkownika
Andrzej
Off-Road
Off-Road
Posty: 5061
Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
Skąd jesteś: Warszawa
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: niebieski
Przebieg (km.): 320000
Inny Samochód: C4 Picasso
Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat
Has thanked: 77 times
Been thanked: 216 times
Kontaktowanie:

Re: Panel Climatronik

#39 Postautor: Andrzej » wtorek, 4 lutego 2020, 19:36

Mogę Ci dać panel klimy , będziesz mógł zrobić testy . Jak chcesz .
Moje Sorento
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2003r. złoty, manual Obrazek
Kia Sorento EX 2.5 CRDI 2005r. niebieski, automat tiptronic Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 11348
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 268000
Has thanked: 255 times
Been thanked: 352 times
Kontaktowanie:

Re: Panel Climatronik

#40 Postautor: Marek » wtorek, 4 lutego 2020, 21:22

Chyba że będzie taki sam. :)


Wróć do „Wnętrze”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości