Lift Sorento
Moderator: Moderator
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Lift Sorento
Temat bardzo mi bliski i gorący.
Gdy podjechałem na Zlot, na parking, ok. 22.30, zmęczony trudami drogi, zaparkowałem obok Czołgu Beaty, spojrzałem i mówię do cyber_squad'u: cholera, Beata jest wyżej...
W niedzielę, podczas sesji montażu SuperLock zrobiłem dokładne pomiary (Adminie, prześlij mi proszę na priva zapisane wartości).
Pomiar zrobiłem wg dwóch punktów:
1. niezależny od wysokości opony: pomiar od górnej krawędzi dekielka otworu felgi (ułomny punkt, sprawdza się tylko na felgach oryginalnych) do najwyższego punktu wnęki błotnika (na godz. 12-tej).
2. pomiar do tego punktu od ziemi, prostą prostopadłą do ziemi, oczywiście; w tym pomiarze dostajemy to, co dają opony.
Pojazdy badane - wszystkie komplety do liftu 2":
Czołg Beaty: lift na żółtych sprężynach, chyba Old Manu Emu [edit: T: King Spring, P: MAD] (czekam na info od poprzedniego właściciela dokonującego zmiany);
Czołg Maski: lift na żółtych sprężynach Ironman;
cyber_Czołg: lift na czarnych sprężynach H&R;
Wyniki:
Najwyższy przód:
1. cyber_Czołg.
2. Czołg_Beaty
3. Czołg Maski
Najwyższy tył:
1. Czołg Maski
2. Czołg Beaty
3. cyber_Czołg
Wnioski:
H&R robi bezapelacyjnie najwyższy przód. Bezapelacyjnie najwyższy tył robi Ironman. H&R jest niższy o 10 mm.
H&R robi taki lift, że Czołg stoi najbardziej poziomo optycznie. Podobny efekt daje Old Manu Emu.
Wkrótce dodam szczegółowe wymiary.
Nie było czasu na foty, ale po następnym spotkaniu na pewno będą.
Gdy podjechałem na Zlot, na parking, ok. 22.30, zmęczony trudami drogi, zaparkowałem obok Czołgu Beaty, spojrzałem i mówię do cyber_squad'u: cholera, Beata jest wyżej...
W niedzielę, podczas sesji montażu SuperLock zrobiłem dokładne pomiary (Adminie, prześlij mi proszę na priva zapisane wartości).
Pomiar zrobiłem wg dwóch punktów:
1. niezależny od wysokości opony: pomiar od górnej krawędzi dekielka otworu felgi (ułomny punkt, sprawdza się tylko na felgach oryginalnych) do najwyższego punktu wnęki błotnika (na godz. 12-tej).
2. pomiar do tego punktu od ziemi, prostą prostopadłą do ziemi, oczywiście; w tym pomiarze dostajemy to, co dają opony.
Pojazdy badane - wszystkie komplety do liftu 2":
Czołg Beaty: lift na żółtych sprężynach, chyba Old Manu Emu [edit: T: King Spring, P: MAD] (czekam na info od poprzedniego właściciela dokonującego zmiany);
Czołg Maski: lift na żółtych sprężynach Ironman;
cyber_Czołg: lift na czarnych sprężynach H&R;
Wyniki:
Najwyższy przód:
1. cyber_Czołg.
2. Czołg_Beaty
3. Czołg Maski
Najwyższy tył:
1. Czołg Maski
2. Czołg Beaty
3. cyber_Czołg
Wnioski:
H&R robi bezapelacyjnie najwyższy przód. Bezapelacyjnie najwyższy tył robi Ironman. H&R jest niższy o 10 mm.
H&R robi taki lift, że Czołg stoi najbardziej poziomo optycznie. Podobny efekt daje Old Manu Emu.
Wkrótce dodam szczegółowe wymiary.
Nie było czasu na foty, ale po następnym spotkaniu na pewno będą.
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- tommy
- wiem wszystko
- Posty: 1615
- Wiek: 55
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 10:15
- Skąd jesteś: Węgorzewo
- Silnik: nie mam
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie mam
- Rok: nie mam
- Inny Samochód: Jeep Cherokee KL
- Twoje poprzednie Sorento: Sorento I, 2,5 CRDi, Tiptronic.
- Has thanked: 20 times
- Been thanked: 15 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Ciekawe......ja mam Ironmany od Spidera i jestem zachwycony. Ciekawe, czy pozostałe też tak dobrze sie sprawują ?
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Ja nie poruszam zagadnienia, czy się dobrze sprawują. Bo zapewne zmiana sprężyna + amor daje pozytywną zmianę.
Ja jestem MEGA zadowolony z zestawu H&R+Koni+chip.
Wczoraj na szosie, wracając ze Zlotu, aż się sam Czołgowi dziwiłem co robił...
Wracając, ja pochyliłem się tylko nad parametrem wysokości...
Ja jestem MEGA zadowolony z zestawu H&R+Koni+chip.
Wczoraj na szosie, wracając ze Zlotu, aż się sam Czołgowi dziwiłem co robił...
Wracając, ja pochyliłem się tylko nad parametrem wysokości...
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- Admin
- Główny
- Posty: 8992
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:22
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Niebieski
- Twoje poprzednie Sorento: 2.5 CRDI (140KM) 2003EX M/T Złoty
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 48 times
- Kontaktowanie:
Re: SuperLock - super napęd dla naszych Sorento - dyskusja
Pomiary liftu wykonane na III Zlocie
Beata :
koło przednie - od piasty do krawędzi błotnika - 43,5 , od ziemi - 82,8
koło tylne - od piasty do krawędzi blotnika - 46,8 , od ziemi - 86,7
Maska :
koło przednie - brak pomiaru
koło tylne - od piasty do krawędzi błotnika - 48 , od ziemi - 87,3
Cyber_human
koło przednie - od piasty do krawędzi błotnika - 44,8 , od ziemi - 82,5
koło tylne - od piasty do krawędzi błotnika - 47 , od ziemi - 85,4
Beata :
koło przednie - od piasty do krawędzi błotnika - 43,5 , od ziemi - 82,8
koło tylne - od piasty do krawędzi blotnika - 46,8 , od ziemi - 86,7
Maska :
koło przednie - brak pomiaru
koło tylne - od piasty do krawędzi błotnika - 48 , od ziemi - 87,3
Cyber_human
koło przednie - od piasty do krawędzi błotnika - 44,8 , od ziemi - 82,5
koło tylne - od piasty do krawędzi błotnika - 47 , od ziemi - 85,4
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Zatem wczoraj zrobiłem pomiar amatorski, a dziś chyba opracuję profesjonalne narzędzie pomiarowe
Pomiar dokonuję wg 2 punktów (jeden jest dość ułomny).
Pkt 1: szczytowy punkt górnej krawędzi dekielka oryginalnych felg wzg. szczytowy punkt dolnej krawędzi błotnika (ułomność polega na tym, że mając nieoryginalne felgi, nie da się porównać pomiarów)
Pkt 2: ziemia wzg. szczytowy punkt dolnej krawędzi błotnika
/zrobię foty, bo sam nie wierzę w to, co napisałem/
Przód:
Pkt 1:
Strona Lewa: 45 cm | Strona Prawa: 45 cm
Pkt 2:
Strona Lewa: 85 cm | Strona Prawa: 85 cm
Tył
Pkt 1:
Strona Lewa: 47,2 cm | Strona Prawa: 46,5 cm
Pkt 2:
Strona Lewa: 87,5 cm | Strona Prawa: 86,8 cm
Jak widać, tylna prawa sprężyna siadła mocniej niż tylna lewa.
Ponoć taka niesymetria jest powszechna. Mnie się nie podoba i zamierzam nad tym pracować.
Niemniej, z powyższego można prowadzić porównania liftu.
Patrząc na moje wyniki, widać o ile urósł Czołg po zmianie opon na wyższe
Na zlocie miałem jeszcze standardowe, 245/70R16, a wczoraj robiąc pomiary, oczywiście 245/75R16.
Pomiar dokonuję wg 2 punktów (jeden jest dość ułomny).
Pkt 1: szczytowy punkt górnej krawędzi dekielka oryginalnych felg wzg. szczytowy punkt dolnej krawędzi błotnika (ułomność polega na tym, że mając nieoryginalne felgi, nie da się porównać pomiarów)
Pkt 2: ziemia wzg. szczytowy punkt dolnej krawędzi błotnika
/zrobię foty, bo sam nie wierzę w to, co napisałem/
Przód:
Pkt 1:
Strona Lewa: 45 cm | Strona Prawa: 45 cm
Pkt 2:
Strona Lewa: 85 cm | Strona Prawa: 85 cm
Tył
Pkt 1:
Strona Lewa: 47,2 cm | Strona Prawa: 46,5 cm
Pkt 2:
Strona Lewa: 87,5 cm | Strona Prawa: 86,8 cm
Jak widać, tylna prawa sprężyna siadła mocniej niż tylna lewa.
Ponoć taka niesymetria jest powszechna. Mnie się nie podoba i zamierzam nad tym pracować.
Niemniej, z powyższego można prowadzić porównania liftu.
Patrząc na moje wyniki, widać o ile urósł Czołg po zmianie opon na wyższe
Na zlocie miałem jeszcze standardowe, 245/70R16, a wczoraj robiąc pomiary, oczywiście 245/75R16.
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Ło matko!
Dziękuję Tobie Beato...
Ale jaki odzew?
Dziękuję Tobie Beato...
Ale jaki odzew?
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Nie mam żadnego maila. Miał mi też napisać, jak zrobił podświetlanie miejsca wsiada. Zapomniałem o tym. Zaraz mu się przypomnę, bo to miły człowiek jest
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- awansowałem na
- Posty: 42
- Rejestracja: środa, 30 czerwca 2010, 10:37
- Skąd jesteś: OPOLSKIE
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Kolor: szary
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Beato,
Doczytałem się, że łatwo sprawdzić czy posiadasz LSD. Wystarczy samochód podnieść na podnośniku tak aby koła nie dotykały podłoża i pokręcić tylnim kołem. Jeśli przeciwległe tylne koło będzie się obracać w tym samym kierunku, to posidasz LSD, natomiast gdy przeciwnie, to brak Ci LSD ...
Doczytałem się, że łatwo sprawdzić czy posiadasz LSD. Wystarczy samochód podnieść na podnośniku tak aby koła nie dotykały podłoża i pokręcić tylnim kołem. Jeśli przeciwległe tylne koło będzie się obracać w tym samym kierunku, to posidasz LSD, natomiast gdy przeciwnie, to brak Ci LSD ...
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Beato masz tak (przenieś sobie proszę do wątku o Cudaku, jeśli uznasz za stosowne):
- amortyzatory Koni Heavy Truck - witam w klubie
- przednie sprężyny - MAD - pierwotnie także na King Springs, ale że MAD wyżej podnosi - zmienił
- tylne sprężyny - King Springs
- w tyle sprężyny główne, włożone są dodatkowe, o mniejszej średnicy, utwardzające pod przyczepę, także MAD
- amortyzatory Koni Heavy Truck - witam w klubie
- przednie sprężyny - MAD - pierwotnie także na King Springs, ale że MAD wyżej podnosi - zmienił
- tylne sprężyny - King Springs
- w tyle sprężyny główne, włożone są dodatkowe, o mniejszej średnicy, utwardzające pod przyczepę, także MAD
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
A ja robię dodatkowo podkładki metalowe pod sprężyny na przód, aby auto stało prosto, bo mnie wnerwiają różnice wysokości.
Mam na przodzie H&R i auto stoi od dołu 83 cm, a na tyle mam Ironmana i stoi 86,5 cm.
Podkładeczki już zamówione i będzie cacy.
Mam na przodzie H&R i auto stoi od dołu 83 cm, a na tyle mam Ironmana i stoi 86,5 cm.
Podkładeczki już zamówione i będzie cacy.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Bo widzisz Spider: Ironman jest najwyższy z tyłu, ale niestety, przesuwa oś do przodu i koło stoi niesymetrycznie we wnęce. I o ile to pikuś, bo można to olać (choć dla mnie wygląd ma znaczenie), to gorzej jeśli się zwiększa średnicę koła. Dlatego jeszcze nie zmieniłem na Ironmana. Na przód nic wyższego niż H&R nie ma, no chyba, że podkładki. A napisz, jakie zamówiłeś? Te polimerowe z USA, czarne?
Pamiętasz oczywiście, że po każdej zmianie zawiasu z przodu musisz robić geo pochylenia...
Spider, już wiem, dlaczego masz koła osadzone tak głęboko w nadkolach, znaczy schowane - zmieniłeś felgi i pewnie masz coś z ET większym niż 45. Dlatego możesz zastosować dystanse, tylko na wykrzyżu musiałbyś pomierzyć jakie grube...
Jakby ktoś znał czarodzieja co potrafi wytoczyć lub przedłużyć wał kardana, to można by się pokusić o mocniejszy lift tyłu!
Pamiętasz oczywiście, że po każdej zmianie zawiasu z przodu musisz robić geo pochylenia...
Spider, już wiem, dlaczego masz koła osadzone tak głęboko w nadkolach, znaczy schowane - zmieniłeś felgi i pewnie masz coś z ET większym niż 45. Dlatego możesz zastosować dystanse, tylko na wykrzyżu musiałbyś pomierzyć jakie grube...
Jakby ktoś znał czarodzieja co potrafi wytoczyć lub przedłużyć wał kardana, to można by się pokusić o mocniejszy lift tyłu!
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
-
- wiem wszystko
- Posty: 1640
- Wiek: 51
- Rejestracja: czwartek, 4 marca 2010, 22:00
- Skąd jesteś: Krasne k/ Rzeszowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 146800
- Inny Samochód: Land Rover Discovery
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Robię stalowe w Polsce - będą 3 cm miały.
Felgi mam z tym samym ET co seria (wersja z Niemiec).
Jak mówił zauany oponiarz - dystanse to porażka, bo jest to rzecz na którą mamy najmniejszy wpływ - jest to niebezpieczne.
Felgi mam z tym samym ET co seria (wersja z Niemiec).
Jak mówił zauany oponiarz - dystanse to porażka, bo jest to rzecz na którą mamy najmniejszy wpływ - jest to niebezpieczne.
Twardziele nie jedzą miodu, twardziele WYSYSAJĄ pszczoły
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
Spider: napisz więcej, dlaczego dystanse są niebezpieczne??
Jaki najmniejszy wpływ?
Jaki najmniejszy wpływ?
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
- cyber_human
- ASSISTANCE
- Posty: 3364
- Wiek: 48
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:16
- Skąd jesteś: POZnan* West Side
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: Silver/Pewter Gray
- Przebieg (km.): 298000
- Inny Samochód: motocykl BMW R1150GS
- Twoje poprzednie Sorento: nie sprzedam... robimy
- Been thanked: 5 times
- Kontaktowanie:
Re: Lift Sorento
No właśnie, po co...
To nie dla nas Beato...
My w górę...
To nie dla nas Beato...
My w górę...
SuperLock - pierwszy w Polsce
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Lift 2": H&R, Koni Heavy Truck
Chip:140@175 KM, 320@390 Nm
Ja też nie znam się, nie umiem, nie rozumiem, a w ogóle, to mi się nie chce.
Wypieram się tego, co napisałem, zmieniam zdanie, kręcę i ściemniam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości