Strona 5 z 6

Re: WARSZTAT: Body Lift Sorento 2 cale

: czwartek, 23 lipca 2020, 11:43
autor: Marek
Nie zgnieciesz gumy jak są tulejki. :)

Re: WARSZTAT: Body Lift Sorento 2 cale

: czwartek, 23 lipca 2020, 12:58
autor: Mucha
Ale tulejki trzeba wyjąć przy bodylifcie :kwink: i koło się zamyka :)

Re: WARSZTAT: Body Lift Sorento 2 cale

: piątek, 24 lipca 2020, 12:30
autor: Pipper
Mucha pisze:Ale tulejki trzeba wyjąć przy bodylifcie :kwink: i koło się zamyka :)

Finalnie wyszło tak:

Re: WARSZTAT: Body Lift Sorento 2 cale

: piątek, 24 lipca 2020, 12:55
autor: Mucha
spoko te poszerzenia wyglądają :tup: jakie tam masz et? i jaka oponka? cykniesz foto wzdłuż auta?

Re: WARSZTAT: Body Lift Sorento 2 cale

: piątek, 24 lipca 2020, 16:20
autor: Pipper
Poszerzenia 25mm, tak jak pisaliśmy, opona 265/70/16, felga 16x8" ET 0 :kwink:
Fota na trawersie, dobrze klei :roftl:

Re: WARSZTAT: Body Lift Sorento 2 cale

: piątek, 24 lipca 2020, 17:35
autor: Mucha
Kurde u mnie jakoś bardziej wystają te koła :hmm:

Re: WARSZTAT: Body Lift Sorento 2 cale

: piątek, 24 lipca 2020, 18:23
autor: Pipper
Sprawdź szerokość opony... Przy 265 może być różnica kilkunastu mm nawet na barku :jaw:

Re: WARSZTAT: Body Lift Sorento 2 cale

: piątek, 24 lipca 2020, 20:49
autor: Marek
Dokładałeś coś czy to nadkola tak wystają?

Re: WARSZTAT: Body Lift Sorento 2 cale

: piątek, 24 lipca 2020, 20:56
autor: Mucha
To są poszerzenia nadkoli w formie gumowych pasów o dowolnej szerokosci

Re: WARSZTAT: Body Lift Sorento 2 cale

: piątek, 24 lipca 2020, 21:06
autor: benton
Co do momentu dokręcania po miesiącu jazdy dwie śruby dokręciłem o dwa trzy obroty grzechotką (niebyły luzne) reszta trzymała właściwie.

Re: WARSZTAT: Body Lift Sorento 2 cale

: sobota, 25 lipca 2020, 05:27
autor: Pipper

Re: WARSZTAT: Body Lift Sorento 2 cale

: sobota, 25 lipca 2020, 05:28
autor: Pipper
700km zrobione i śruby ani drgną, a jest wyraźnie sztywniej niż było, czyli od razu bardziej dokręciłem :hmm:

Re: WARSZTAT: Body Lift Sorento 2 cale

: czwartek, 5 sierpnia 2021, 12:13
autor: madmans1
Dorzucę swoje trzy grosze do liftu w przypadku kiedy mamy z przodu orurowanie. Pierwsza opcja wyciąć dziury w zderzaku na górne mocowania jak ja zrobiłem w starym zderzaku. Ale z racji że zderzak wymieniam chciałem aby tych dziur nie było. Potrzeba więc przerobić górne mocowanie. Na fotkach widać jak to wymyśliłem.

Re: WARSZTAT: Body Lift Sorento 2 cale

: wtorek, 7 września 2021, 22:44
autor: madmans1
I jeszcze jedno. Ile trzeba zderzaka przedniego wyciąć żeby pasowało i zdjęcie na gotowo.

Re: WARSZTAT: Body Lift Sorento 2 cale

: sobota, 4 listopada 2023, 21:19
autor: aurumcantus
Zrobiłem lifta na podkładkach pod sprężyny plus podkładki pod budę. Podkładki pod budę wyciąłem z gumy zbrojonej sznurkiem. Wyszło ok 3,5 cm. Węża od serwa nie musiałem odpinać. Natomiast wydaje mi się, że rura od filtra powietrza do turbo jest mocno napięta. Dodatkowo trzeba wyciąć styropian w przednim zderzaku bo nie chce wejść. Przy okazji założyłem felgi od suzuki ET0. Przy oponach 265/70/16 konieczne było sklepanie zgrzewów za przednimi kołami i podcięcie nadkoli, z przodu przyciąłem kanty zderzaka oraz musiałem obciąć te pręty po bokach co trzymają zderzak. Teraz wychodzi od ziemi do przedniego nadkola 88cm, tylnego 92 cm.