Konserwacja

Miejsce dyskusji na temat nadwozia. Tylko sprawy techniczne z pominięciem tuningu. Problemy, porady

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
protection2000
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 52
Wiek: 38
Rejestracja: wtorek, 7 kwietnia 2015, 21:07
Skąd jesteś: Bełchatów
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2004
Kolor: Złoty Metalik
Przebieg (km.): 212000
Inny Samochód: VOLVO S80
Been thanked: 1 time
Kontaktowanie:

Konserwacja

#1 Postautor: protection2000 » poniedziałek, 20 kwietnia 2015, 11:21

Witam, kupiłem niedawno sorenciaka :happy1:, i chce zrobić mu konserwacje podwozia, ogólnie pordzewiała rama mosty, i reszta metali które były tylko malowane, zaoferowano mi konserwacje całego podwozia wszystkich przekroi, nadkola, progi, słupki komora silnika, i miało by to wyglądać tak:

-rozbieranie
-Mycie ciśnieniowe podwozia w celu mycia i usunięcia luźnych kawałków rdzy
-wysmarowanie tego wszystkiego jakimś wytrawiaczem rdzy które trwa 2-3 dni
-konserwacja czymś nie pamiętam czym, napewno nie bitexem

Koszt to 800zł warto? czy taki sposób konserwacji jest prawidłowy?

Druga sprawa, nie wiem jak wygląda poszycie progów pod plastikami na samym rancie widać trochę rdzy a co dalej nie wiem, i tu pytanie, czy oddać to pierw do blacharza żeby zobaczył te progi i ew, zajął się nimi czy oddać im to od razu do tej konserwacji?

Ogólnie auto było bezwypadkowe, ale nikt się tym spodem nie interesował bo góra wygląda naprawdę nieźle jak na 10 latka.

Konto usunięte

Re: Konserwacja

#2 Postautor: Konto usunięte » poniedziałek, 20 kwietnia 2015, 12:42

Kolego na początek mała uwaga :kwink: , spróbuj pierwsze poszukać za pomocą wyszukiwarki podobnego wątku, poczytaj, potem ewentualnie pytaj np viewtopic.php?f=46&t=1128

Technologia wydaje się prawidłowa, co to za środek który trzeba sezonować 2-3 dni :hmm:, ale to pewnie tajemnica zakładu :rolley:
Niesprecyzowane " rozbieranie", myślę, że właśnie chodzi o nakładki też i z progów. Mycie ciśnieniowe ujawni, czy potrzebna jest ingerencja blacharza, więc myślę że wcześniejsza wizyta u niego niepotrzebna. Jeżeli wyjdą dziury to nikt normalny nie będzie ich konserwował tylko wcześniej naprawi uszkodzenia

protection2000
awansowałem na
awansowałem na
Posty: 52
Wiek: 38
Rejestracja: wtorek, 7 kwietnia 2015, 21:07
Skąd jesteś: Bełchatów
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2004
Kolor: Złoty Metalik
Przebieg (km.): 212000
Inny Samochód: VOLVO S80
Been thanked: 1 time
Kontaktowanie:

Re: Konserwacja

#3 Postautor: protection2000 » poniedziałek, 20 kwietnia 2015, 13:01

Liczę że nie ma dziur...ale nigdy nic nie wiadomo co tam pod tymi plastikami, i mam nadzieję właśnie że nie zaklajstrują mi tego kitem jak się jednak okaże że wymaga wymiany tam jakiś kawałek blachy czy coś, ogólnie mówił ze trzeba wszystkie te plastiki zdemontować, nadkola, i sam nie wiem co tam jeszcze. ogólnie całość potrwa około 5 dni, mówił że robili już sorento.


Wróć do „Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości