Projekt "Monster"
Moderator: Moderator
- ermaciek
- ASSISTANCE
- Posty: 583
- Rejestracja: niedziela, 25 września 2011, 19:23
- Skąd jesteś: Polska
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: róż cukierkowy
- Przebieg (km.): 2
- Inny Samochód: róźiowy lowelek :)
- Kontaktowanie:
Re: Projekt "Monster"
w benzyniakach nie ma wentylatora od klimy ? :o
! |
Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego... ermaciek łączy teorię z praktyką. Nic nie działa i nikt nie wie dlaczego. |
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Projekt "Monster"
jest.ale z drugiej strony.wraz z wentylatorem od ukladu chlodzenia.nie ma tutaj wisko
-
- moja ranga
- Posty: 153
- Rejestracja: piątek, 2 kwietnia 2010, 13:34
- Skąd jesteś: małopolska
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: czarny
- Kontaktowanie:
Re: Projekt "Monster"
odgrzewając i aby nie tworzyć czegos osobnego nawiąże do prac zanim być może twórca skończy opis swój (ewentualnie można przenieść na osobny wątek itp.)
Piszę wskutek ostatnio wykonanych prac: demontaż i montaż listew progowych oraz demontaż i montaż listwy bocznej prawy przednich drzwi (tak naprawdę czeka mnie d i m wszystkich listew ale odklejenie się tej na drzwiach w konsekwencji otwarcia drzwi z lekko odklejoną listwą z przodu spowodowało zderzenie z maską i listwą nadkola w efekcie jej pęknięcie; każdy zapyta jaki cudem skoro w okolicach zawiasu przednich drzwi są dwa zaczepy śrubowe a nie zatrzaski... no cóż spaprana robota wcześniejszego artysty tj zerwanie zaczepów na śruby spowodowała konieczność klejenia klejem do szyb :-( ... i w końcu puściło i mleko się wylało)
Aha w opisie używam typów jakie znalazłem na allegro generalnie to Romix jako dostawca zamienników - ale ja miałem oryginały z KIA bo sam nie wiedziałem wtedy co mam kupić... zatem i koszt poniosłem większy ale już wiem że do roboty głównej można kupić z reguły taniej .. lecz warto sprawdzić również http://www.autokia.pl tj. zapytać bo ja tam kupowałem oryginały...
tu trochę widać... http://www.kiasklep.pl/index2.php?a=sor ... =blacharka jak się poogląda rys. "techniczne" jakie są podpięte w cenniku...
Temat LISTWY BOCZNE i PROGOWE
Demontaż i montaż listew progowych:
generalnie od dołu odkręcamy i na końcach przedniej i tylnej mamy chlapacze które też odkręcamy od czoła i od spodu, dodatkowo powinna z każdej strony we wnęce koła zdarzyć się zapinka typowa dla nadkola (z reguły czarna) np taka ROMIX o numerze katalogowym B26998.
Z boku progu mamy spinki ( a dokładnie - jeśli nie zostały zerwane powinny być) nabijane na wystające z listwy kołeczki plastikowe z otworem w środku i dodatkowo są przykręcane wkrętem od czoła - typ spinki ROMIX C50235 (są wszystkie na allegro). Tu technika wymaga dużej uwagi i zabawy. Chodzi o to aby jeśli już to zerwać wąsy spinki i ją wysunąć anie zerwać całości z tym bolcem plastikowym ze śrubką... bo wtedy tylko klej lub spawanie plastików.. znalazłem również na tych listwach spinki ROMIX B25360 czyli te same jakie występują w listwach bocznych na drzwiach...
Wszystkie spinki zalecam wymienić nawet te które przetrwały bo zauważyłem że jednak już się na tyle zniekształcają że mogą nie trzymać... po za tym miło jest usłyszeć podczas zakładania listew takie fajne klik... klik... ;-)
Dodatkowo na spodzie progu (pozostają na samochodzie) są spinki których nie znalazłem na alle.. ale miałem z oryginału... jak znajdę namiar lub zrobię fotkę dopiszę.. generalnie podobne do B25360 ale są z wierzchu płaskie z otworem na wkręt jaki wkręcamy od spodu progu mocując go na stałe po montażu. Gorzej jak progi sa już w słabej kondycji i te otwory do nich.. wtedy nie trzymają i pozostaje tylko wkręt do blachy jak na do blachodachówki.. trzyma... :-) ... ja po naprawie progów nie mogłem wszystkich wpiąć więc wspomagałem się tez takim sposobem...
jeśli coś jest urwane trzeba się jakoś ratować... ja miałem pod ręką tylko poxipol ... i nawet trzyma choć myslę że lepiej mieć spawarkę do tworzyw ;-)... zwracam uwagę że zapinki na bokach progów nie da się obrócić (chyba że ukręcić razem z bolcem czego nie chcemy robić) więć trzeba kombinować... ale nic na siłę !!! sprytem...
i jeśli kleić to trzeba czyścić... rozpuszczalnik szmateczka etc... klej jakikolwiek ma swoje wymagania...
a więc ściągamy listwy... wymieniamy wszystkie spinki na nowe.. ewentualnie doklejamy co się urwało i montujemy... ale zanim zatrzaśniemy sprawdźmy pod spodem progu czy mamy wszystkie spinki do wkręcania śrub na miejscu.. po zatrzasnięciu jest lekki problem... ćwiczyłem ;-)...
potem klik klik... skręcamy chlapacze i zapinki we wnękach kół i skończone...
przy okazji oglądamy progi i okolice... ja miałem w ręku ulubiony FERTAN + Tectyl ML i robimy porządek z rudą .. zabezpieczamy co po zimie się wykluło..
korzystając z okazji i podsumowując - zawsze miałem obawy co do - aczkolwiek ładnych- plastikowych nakładek na progi... wyobrażałem sobie jak świetne warunki ma tam woda i sól etc.. aby zrobić swoje.. no i faktycznie ma... zatem mimo trudności trzeba tam zaglądać i konserwować... nawet jak całości nie zdemontujemy to wężykiem (tym cieniutki jaki ma Tectyl ML da się tam spenetrować ... najlepiej jednak wcześniej fertanem.. ale tu już najlepiej zdjąć osłony progów... ja wiem że się nie chce... ;-)
Demontaż i montaż listwy drzwi przednich:
i znowu z demontażem miałem prosto sama się zdemontowała ;-)
ale jeśli już robic to poprawnie to wpierw trzeba odkręcić te zaczepy które są na śrubach i w tym przypadku 2 zaczepy z przodu - gdzieś przed głośnikiem - koło zawiasu i widoczna śruba w dolnym narożu drzwi (poniżej światełka progowego w drzwiach)
reszta jest na zatrzaskach i tu tez z uwagą po kolei... jak się da jakoś i czymś dostać to można każdy z nich odciąć łatwo nie będzie... stąd chyba najszybciej i to proponuję - zrobić demontaż tapicerki drzwi - wtedy mamy po odkręceniu głośnika dostęp od tyłu do zatrzasków i można je bez przeszkód w większości wypchnąć, oczywiście najpierw ściskając...
jest też taśma dwustronnie klejąca... na krawędzi górnej i przedniej tj. od strony zawiasu drzwi... tez z uczuciem
po demontażu czyścimy wszystko.. wymieniamy zatrzaski.. co trzeba doklejamy... i oczywiście nową taśmę ale grubą i najlepiej 3M (znowu nie miałem na podorędzi i poszła boll i wg mnie jest za cienka i na górze powinno przy 3M być lepiej.. na górnej krawędzi listwy tasma ok. 5mm szerokości a ta z przodu hm.. nie wiem ale szeroka mio weszło 2x9 mm bo taką miałem. czyli pewnie ok. 20mm.. zanim wszystko założycie pamiętajcie aby parę razy przymierzyć bez zatrzasków.. przód wchodzi w szczelinę jaka się tworzy podczas otwierania drzwi (tam gdzie zawiasy drzwi) i wchodzi na styk!
Ja jako, że wskutek samoodszczepienia się listwy i jednoczesnego otwarcia drzwi miałem ją uszkodzoną (pękniętą - rozszczepioną na krawędzi) miałem większy problem - bo musiałem ją poprawić na tyle aby weszła... więc .. opalarka... i dało się jakoś to zmęczyć.. wiem że nie profesjonalnie ale na razie wystarczy... w tym tyg. jadę na wakacje nie ma czasu na spawacza plastików i lakiernika.. to potem...
ale swoją drogą opalarka jest nieoceniona podczas zdejmowania starej taśmy klejącej.. podgrzana lepiej schodzi.. szpachelka i jazda..
jak już wszytko gotowe - w tym naklejona już taśma dwustronna na listwie - tuż przed nałożeniem na samochód odklejamy tasiemkę zabezpieczającą taśmy i nakladamy.. znowu klik klik.. dociskamy.. i dokręcamu zaczepy śrubowe jeśli jeszcze je mamy, jak nie to kombinujemy jakimś klejem.. choć poprawniej to trzeba najpierw zdemontowac tapicerkę drzwi.. odkręcić to co zostało z tych zaczepów (śruba i kawałek plastiku) potem dokleić/dospawać do listwy i dopiero taką gotowa "nową" listwę na samochód...
na listwę drzwi oprócz zaczepów śrubowych (nie wiem czy można gdzieś dostać, śrubka jakaś się zawsze znajdzie pewnie) to używamy tu jedynie zatrzasków typ ROMIX B25360, natomiast na nadkola gdyby ktoś chciał działać dojdą jeszcze zatrzaski typu Romix C50054 (ale niech to ktos potwierdzi bo ja ich jeszcze nie używałem a jedynie planuję kupić jak będę robił całość...
licząc otwory na zdjęciach jakie w tym wątku zamieścił autor podsumowałem że na listwy na drzwiach i nadkolach trzeba przygotować: B25360= 80szt + C50054=14 szt. (lepiej trochę więcej na zapas).
na listwy progowe tych C50235 lepiej mieć pewnie ok. 30 szt. + znowu B25360 kilka szt.
może komuś się takie informacje przydadzą.. bowiem sam miałem problem aby podpowiedzi znaleźć...
.... z ostatniej chwili ponieważ robiłem poprawkę - zamiast poxipolu lepiej użyć - BOLL Poliuretanowa masa klejąco-uszczelniająca, natomiast jeśli trzeba coś z zaczepów uratować to typowe spawanie może nie udać się bo listwa jest bardzo cienka i może wciągnąć przy okazji tworzywo (a raczej przetopić), podobnie zaczepy - proponuję zatem zabieg który też jest związany ze spawaniem plastików - tj powierzchniowe wtopienie w uszkodzenie siateczki stalowej, wtedy wystarczy zwykła lutownica, nożyczki i precyzja - po wtopieniu trzyma lepiej niż oryginał ! technikę spawania widać np. na youtube ;-)
Piszę wskutek ostatnio wykonanych prac: demontaż i montaż listew progowych oraz demontaż i montaż listwy bocznej prawy przednich drzwi (tak naprawdę czeka mnie d i m wszystkich listew ale odklejenie się tej na drzwiach w konsekwencji otwarcia drzwi z lekko odklejoną listwą z przodu spowodowało zderzenie z maską i listwą nadkola w efekcie jej pęknięcie; każdy zapyta jaki cudem skoro w okolicach zawiasu przednich drzwi są dwa zaczepy śrubowe a nie zatrzaski... no cóż spaprana robota wcześniejszego artysty tj zerwanie zaczepów na śruby spowodowała konieczność klejenia klejem do szyb :-( ... i w końcu puściło i mleko się wylało)
Aha w opisie używam typów jakie znalazłem na allegro generalnie to Romix jako dostawca zamienników - ale ja miałem oryginały z KIA bo sam nie wiedziałem wtedy co mam kupić... zatem i koszt poniosłem większy ale już wiem że do roboty głównej można kupić z reguły taniej .. lecz warto sprawdzić również http://www.autokia.pl tj. zapytać bo ja tam kupowałem oryginały...
tu trochę widać... http://www.kiasklep.pl/index2.php?a=sor ... =blacharka jak się poogląda rys. "techniczne" jakie są podpięte w cenniku...
Temat LISTWY BOCZNE i PROGOWE
Demontaż i montaż listew progowych:
generalnie od dołu odkręcamy i na końcach przedniej i tylnej mamy chlapacze które też odkręcamy od czoła i od spodu, dodatkowo powinna z każdej strony we wnęce koła zdarzyć się zapinka typowa dla nadkola (z reguły czarna) np taka ROMIX o numerze katalogowym B26998.
Z boku progu mamy spinki ( a dokładnie - jeśli nie zostały zerwane powinny być) nabijane na wystające z listwy kołeczki plastikowe z otworem w środku i dodatkowo są przykręcane wkrętem od czoła - typ spinki ROMIX C50235 (są wszystkie na allegro). Tu technika wymaga dużej uwagi i zabawy. Chodzi o to aby jeśli już to zerwać wąsy spinki i ją wysunąć anie zerwać całości z tym bolcem plastikowym ze śrubką... bo wtedy tylko klej lub spawanie plastików.. znalazłem również na tych listwach spinki ROMIX B25360 czyli te same jakie występują w listwach bocznych na drzwiach...
Wszystkie spinki zalecam wymienić nawet te które przetrwały bo zauważyłem że jednak już się na tyle zniekształcają że mogą nie trzymać... po za tym miło jest usłyszeć podczas zakładania listew takie fajne klik... klik... ;-)
Dodatkowo na spodzie progu (pozostają na samochodzie) są spinki których nie znalazłem na alle.. ale miałem z oryginału... jak znajdę namiar lub zrobię fotkę dopiszę.. generalnie podobne do B25360 ale są z wierzchu płaskie z otworem na wkręt jaki wkręcamy od spodu progu mocując go na stałe po montażu. Gorzej jak progi sa już w słabej kondycji i te otwory do nich.. wtedy nie trzymają i pozostaje tylko wkręt do blachy jak na do blachodachówki.. trzyma... :-) ... ja po naprawie progów nie mogłem wszystkich wpiąć więc wspomagałem się tez takim sposobem...
jeśli coś jest urwane trzeba się jakoś ratować... ja miałem pod ręką tylko poxipol ... i nawet trzyma choć myslę że lepiej mieć spawarkę do tworzyw ;-)... zwracam uwagę że zapinki na bokach progów nie da się obrócić (chyba że ukręcić razem z bolcem czego nie chcemy robić) więć trzeba kombinować... ale nic na siłę !!! sprytem...
i jeśli kleić to trzeba czyścić... rozpuszczalnik szmateczka etc... klej jakikolwiek ma swoje wymagania...
a więc ściągamy listwy... wymieniamy wszystkie spinki na nowe.. ewentualnie doklejamy co się urwało i montujemy... ale zanim zatrzaśniemy sprawdźmy pod spodem progu czy mamy wszystkie spinki do wkręcania śrub na miejscu.. po zatrzasnięciu jest lekki problem... ćwiczyłem ;-)...
potem klik klik... skręcamy chlapacze i zapinki we wnękach kół i skończone...
przy okazji oglądamy progi i okolice... ja miałem w ręku ulubiony FERTAN + Tectyl ML i robimy porządek z rudą .. zabezpieczamy co po zimie się wykluło..
korzystając z okazji i podsumowując - zawsze miałem obawy co do - aczkolwiek ładnych- plastikowych nakładek na progi... wyobrażałem sobie jak świetne warunki ma tam woda i sól etc.. aby zrobić swoje.. no i faktycznie ma... zatem mimo trudności trzeba tam zaglądać i konserwować... nawet jak całości nie zdemontujemy to wężykiem (tym cieniutki jaki ma Tectyl ML da się tam spenetrować ... najlepiej jednak wcześniej fertanem.. ale tu już najlepiej zdjąć osłony progów... ja wiem że się nie chce... ;-)
Demontaż i montaż listwy drzwi przednich:
i znowu z demontażem miałem prosto sama się zdemontowała ;-)
ale jeśli już robic to poprawnie to wpierw trzeba odkręcić te zaczepy które są na śrubach i w tym przypadku 2 zaczepy z przodu - gdzieś przed głośnikiem - koło zawiasu i widoczna śruba w dolnym narożu drzwi (poniżej światełka progowego w drzwiach)
reszta jest na zatrzaskach i tu tez z uwagą po kolei... jak się da jakoś i czymś dostać to można każdy z nich odciąć łatwo nie będzie... stąd chyba najszybciej i to proponuję - zrobić demontaż tapicerki drzwi - wtedy mamy po odkręceniu głośnika dostęp od tyłu do zatrzasków i można je bez przeszkód w większości wypchnąć, oczywiście najpierw ściskając...
jest też taśma dwustronnie klejąca... na krawędzi górnej i przedniej tj. od strony zawiasu drzwi... tez z uczuciem
po demontażu czyścimy wszystko.. wymieniamy zatrzaski.. co trzeba doklejamy... i oczywiście nową taśmę ale grubą i najlepiej 3M (znowu nie miałem na podorędzi i poszła boll i wg mnie jest za cienka i na górze powinno przy 3M być lepiej.. na górnej krawędzi listwy tasma ok. 5mm szerokości a ta z przodu hm.. nie wiem ale szeroka mio weszło 2x9 mm bo taką miałem. czyli pewnie ok. 20mm.. zanim wszystko założycie pamiętajcie aby parę razy przymierzyć bez zatrzasków.. przód wchodzi w szczelinę jaka się tworzy podczas otwierania drzwi (tam gdzie zawiasy drzwi) i wchodzi na styk!
Ja jako, że wskutek samoodszczepienia się listwy i jednoczesnego otwarcia drzwi miałem ją uszkodzoną (pękniętą - rozszczepioną na krawędzi) miałem większy problem - bo musiałem ją poprawić na tyle aby weszła... więc .. opalarka... i dało się jakoś to zmęczyć.. wiem że nie profesjonalnie ale na razie wystarczy... w tym tyg. jadę na wakacje nie ma czasu na spawacza plastików i lakiernika.. to potem...
ale swoją drogą opalarka jest nieoceniona podczas zdejmowania starej taśmy klejącej.. podgrzana lepiej schodzi.. szpachelka i jazda..
jak już wszytko gotowe - w tym naklejona już taśma dwustronna na listwie - tuż przed nałożeniem na samochód odklejamy tasiemkę zabezpieczającą taśmy i nakladamy.. znowu klik klik.. dociskamy.. i dokręcamu zaczepy śrubowe jeśli jeszcze je mamy, jak nie to kombinujemy jakimś klejem.. choć poprawniej to trzeba najpierw zdemontowac tapicerkę drzwi.. odkręcić to co zostało z tych zaczepów (śruba i kawałek plastiku) potem dokleić/dospawać do listwy i dopiero taką gotowa "nową" listwę na samochód...
na listwę drzwi oprócz zaczepów śrubowych (nie wiem czy można gdzieś dostać, śrubka jakaś się zawsze znajdzie pewnie) to używamy tu jedynie zatrzasków typ ROMIX B25360, natomiast na nadkola gdyby ktoś chciał działać dojdą jeszcze zatrzaski typu Romix C50054 (ale niech to ktos potwierdzi bo ja ich jeszcze nie używałem a jedynie planuję kupić jak będę robił całość...
licząc otwory na zdjęciach jakie w tym wątku zamieścił autor podsumowałem że na listwy na drzwiach i nadkolach trzeba przygotować: B25360= 80szt + C50054=14 szt. (lepiej trochę więcej na zapas).
na listwy progowe tych C50235 lepiej mieć pewnie ok. 30 szt. + znowu B25360 kilka szt.
może komuś się takie informacje przydadzą.. bowiem sam miałem problem aby podpowiedzi znaleźć...
.... z ostatniej chwili ponieważ robiłem poprawkę - zamiast poxipolu lepiej użyć - BOLL Poliuretanowa masa klejąco-uszczelniająca, natomiast jeśli trzeba coś z zaczepów uratować to typowe spawanie może nie udać się bo listwa jest bardzo cienka i może wciągnąć przy okazji tworzywo (a raczej przetopić), podobnie zaczepy - proponuję zatem zabieg który też jest związany ze spawaniem plastików - tj powierzchniowe wtopienie w uszkodzenie siateczki stalowej, wtedy wystarczy zwykła lutownica, nożyczki i precyzja - po wtopieniu trzyma lepiej niż oryginał ! technikę spawania widać np. na youtube ;-)
Ostatnio zmieniony piątek, 27 lipca 2012, 23:32 przez kapkar, łącznie zmieniany 1 raz.
- Titel
- ASSISTANCE
- Posty: 351
- Wiek: 43
- Rejestracja: środa, 6 października 2010, 20:34
- Skąd jesteś: Legionowo /Przasnysz
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: nie mam
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: 2005
- Kolor: był złoty
- Inny Samochód: Bravo II, Yaris
- Kontaktowanie:
-
- moja ranga
- Posty: 153
- Rejestracja: piątek, 2 kwietnia 2010, 13:34
- Skąd jesteś: małopolska
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Kolor: czarny
- Kontaktowanie:
Re: Projekt "Monster"
fakt może trochę off topic.. może faktycznie lepiej będzie wywalić do osobnego sorki
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
- m_atrix
- moja ranga
- Posty: 97
- Wiek: 46
- Rejestracja: piątek, 30 stycznia 2015, 10:05
- Skąd jesteś: Warszawa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2002
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 254430
- Inny Samochód: Ford Galaxy mk2 2003
- Kontaktowanie:
Re: Projekt "Monster"
Hej,
Ze względu na zgniłe metalowe wzmocnienia listew tylnych drzwi ten temat żywo mnie zainteresował,
stąd tez moje pytanie czy w ten weekend zostaną dodane wpisy :-)
Ze względu na zgniłe metalowe wzmocnienia listew tylnych drzwi ten temat żywo mnie zainteresował,
stąd tez moje pytanie czy w ten weekend zostaną dodane wpisy :-)
Pozdrawiam
KamilT
1% - http://www.dzieciom.pl/12659
********************************************************************
Gdy wieje wiatr historii,jak pięknym ptakom rosną skrzydła ludziom, trzęsą się portki pętakom
KamilT
1% - http://www.dzieciom.pl/12659
********************************************************************
Gdy wieje wiatr historii,jak pięknym ptakom rosną skrzydła ludziom, trzęsą się portki pętakom
-
- wiem wszystko
- Posty: 2219
- Rejestracja: niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:01
- Skąd jesteś: SBE
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrno - szary
- Przebieg (km.): 135000
- Inny Samochód: CBR 1100 XX
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 99 times
- Kontaktowanie:
Re: Projekt "Monster"
Dostajesz "łopatę roku" za odkopanie wątku sprzed 3 lat
Murzyn już dawno sprzedał tę białą sorcie więc pewnie nie dołoży w ten weekend fotek...
Murzyn już dawno sprzedał tę białą sorcie więc pewnie nie dołoży w ten weekend fotek...
- m_atrix
- moja ranga
- Posty: 97
- Wiek: 46
- Rejestracja: piątek, 30 stycznia 2015, 10:05
- Skąd jesteś: Warszawa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2002
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 254430
- Inny Samochód: Ford Galaxy mk2 2003
- Kontaktowanie:
Re: Projekt "Monster"
ale tak ładnie post żarł i zdechł :-) no szkoda
Pozdrawiam
KamilT
1% - http://www.dzieciom.pl/12659
********************************************************************
Gdy wieje wiatr historii,jak pięknym ptakom rosną skrzydła ludziom, trzęsą się portki pętakom
KamilT
1% - http://www.dzieciom.pl/12659
********************************************************************
Gdy wieje wiatr historii,jak pięknym ptakom rosną skrzydła ludziom, trzęsą się portki pętakom
- Murzyn1313
- expert
- Posty: 5427
- Wiek: 42
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 01:33
- Skąd jesteś: Afryka :)
- Silnik: 3.8 i V6 (260KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: nie dotyczy
- Rok: nie dotyczy
- Przebieg (km.): 120000
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
-
- moja ranga
- Posty: 104
- Wiek: 43
- Rejestracja: wtorek, 6 grudnia 2016, 17:47
- Skąd jesteś: Pisz
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2006
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 135000
- Inny Samochód: sorento
- Kontaktowanie:
Re: Projekt "Monster"
Czy może mi ktoś poradzić, gdzie najtaniej kupić te wszystkie klipsy? Na allegro patrzę, ale spory koszt wysyłki, może gdzieś jest sklep w wawe?
- ronin
- możesz mi ufać
- Posty: 1402
- Wiek: 47
- Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Inny Samochód: Służbowe pędzidło
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 47 times
- Kontaktowanie:
Re: Projekt "Monster"
Ale za to w sklepie stacjonarnym cena zakupu sporo większa. Te zapinki do kia są drogie.
Na alledrogo wychodzi najtaniej.
Na alledrogo wychodzi najtaniej.
- ronin
- możesz mi ufać
- Posty: 1402
- Wiek: 47
- Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Inny Samochód: Służbowe pędzidło
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 47 times
- Kontaktowanie:
Re: Projekt "Monster"
Ło matko! A ja za te same ponad 3zł za sztukę!
I tylko w jednym sklepie w Lublinie znalazłem.
I tylko w jednym sklepie w Lublinie znalazłem.
-
- moja ranga
- Posty: 104
- Wiek: 43
- Rejestracja: wtorek, 6 grudnia 2016, 17:47
- Skąd jesteś: Pisz
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2006
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 135000
- Inny Samochód: sorento
- Kontaktowanie:
Re: Projekt "Monster"
Ogólnie to czytam forum, chodzę do auta i patrzę co będę robił, jak się ociepli. Chcę zebrać jak najwięcej potrzebnych części, nie lubię później latać, szukać a auto będzie stało rozebrane. Mam korozję, widzę na aucie w kilku miejscach i będę chciał zdjąć wszystkie plastiki jakie tylko są, bo myślę, że nie jest tam dobrze. Z tego co wyczytałem, zatrzaski nowe wszystkie.
- ronin
- możesz mi ufać
- Posty: 1402
- Wiek: 47
- Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Inny Samochód: Służbowe pędzidło
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 47 times
- Kontaktowanie:
Re: Projekt "Monster"
Oj tam oj tam. Na szybko potrzebowałem Gdyby nie to nigdy bym za tyle nie kupił.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości