Strona 2 z 2

Re: Achtung! RDZA!

: wtorek, 6 września 2011, 20:49
autor: pikkolo
Murzyn napisał - 150pln + robota, Bogdanowi powiedzieli 140,pln za nowe + robota,
Bogdan, chyba się opłaca :)

Re: Achtung! RDZA!

: wtorek, 6 września 2011, 21:45
autor: Murzyn1313
Tylko że 150zł to był koszt zabezpieczenia na całe podwozie,które położyłem, a nie koszt samej blachy. a co z resztą ?wymienisz blachę ale podwozie wciąż rude Obrazek

Re: Achtung! RDZA!

: środa, 5 października 2011, 20:16
autor: bogdanm
Moje są w takim stanie blachy w drzwiach ze już nie było na co patrzec w serwisie wymienili mi jedną bo drugiej niestety nie mieli ale chyba też dam sobie z tym spokój.

Re: Achtung! RDZA!

: poniedziałek, 24 października 2011, 22:40
autor: Rever
U mnie kilka kropek na masce ślady po kamieniu i zaraz rdza :zly ale odkryłem nowe ogniska rdzy i radzę wszystkim tam zajrzeć a mianowicie pod uszczelki wszystkich drzwi. Z tyłu pod klapą zdjąłem uszczelkę i zobaczyłem ogniska rudego. Mosty też powoli rdza zżerała ale już zabezpieczyłem cały spód przed zimą.

Re: Achtung! RDZA!

: piątek, 2 grudnia 2011, 22:05
autor: miki
W moim autku jeśli chodzi o nadwozie to jest ok. jedynie na przodzie maski można dopatrzeć się małych zalążków rudej, ale podwozie MASAKRA ,tylny most cały obłazi z farby masę rdzy na wszystkich drążkach,wałach napędowych, nawet na misce olejowej są zarąbiste wżery!

Re: Achtung! RDZA!

: piątek, 2 grudnia 2011, 23:44
autor: cyber_human
Psze Państwa: foty, foty... W dobie obrazów i filmów, mediów wszelakich, wstawmy foty rdzy!
:)

Re: Achtung! RDZA!

: niedziela, 23 września 2012, 20:03
autor: IgGo
Ok, to żeby nie było tak kolorowo:)

Wylazło małe coś na błotnik- krawędź tylnych drzwi, wyglądało to- spox; po ściągnięciu listw progów, nadkoli zrobiło się......"głupio"
Auto garażowane!
aha, w sumie to zaczęło się od blaszanych nakładek na łukach tylnych drzwi- bo one jako pierwsze zardzewiały i tak po trochę zajrzało się to tu to tam....

9u3tc6.jpg
9u3tc6.jpg (74.17 KiB) Przejrzano 2445 razy


282q6g0.jpg
282q6g0.jpg (93.17 KiB) Przejrzano 2445 razy


ilf19l.jpg
ilf19l.jpg (96.12 KiB) Przejrzano 2445 razy


---

Pozdr
Ig

Re: Achtung! RDZA!

: niedziela, 23 września 2012, 23:11
autor: cino
"Auto garażowane!"

A skąd teoria że auto garażowane jest mniej odporne na korozje niż te stojące pod słońcem?
Poza zima ok, ale to po zimie wychodzą problemy z rdzą ponieważ sól przyspiesza proces korozji. W garażu zawsze będzie wyższa temp niż na zewnątrz (tym bardziej jeśli ktoś ma ogrzewany) więc w większości przypadków śnieg i sól przywieziony do garażu wraz z autem topi się i powoduje korozje. Jeśli ktoś stawia auto pod chmurką to proces korozji również występuje ale nie w takim tempie jak po roztopieniu sie śniegu zalegającego w aucie.

No chyba ze się mylę to niech mnie ktoś poprawi.

Re: Achtung! RDZA!

: poniedziałek, 24 września 2012, 20:17
autor: roland80
Auto garażowane .OK A ile razy klepane ?? kiedy i z kąd sprowadzane ( powodzie , bliskośc np oceanu itp) miałem kiedys V40 ze szwecji z nad samego bałtyku ( ciągle stało przy porcie ) autko 5 letnie a zżarte od solany

Re: Achtung! RDZA!

: poniedziałek, 24 września 2012, 22:26
autor: IgGo
Kupione jako nówka w saloniku w PL......

Re: Achtung! RDZA!

: poniedziałek, 27 lipca 2015, 12:12
autor: m_atrix
Hej,
Chyba uda mi się końcu zakupić Sorento,Autko ładne zadbane serwisowane i doinwestowane, ale ma jeden feler,
po otwarciu tylnych drzwi, pod plastikami jest rudo i dziurawo,
o dziwo nadkola i błotniki całe,ale całe wnętrze plastikowej nakładki zjedzone i teraz moje pytania:

- czy ta rdza to faktycznie tylko na plastikach, czy to już zjadanie części drzwi?
- czy macie jakąś dobrą,pewną "mete" w okolicy W-wy na zabezpieczenie podwozia w sorento?

Re: Achtung! RDZA!

: poniedziałek, 9 stycznia 2017, 15:38
autor: Hellspawn_PGAC
Jedno jest pewne. Kiedy już uporam się ze wszystkim, mam już umówiony termin na czyszczenia i konserwacje całego podwozia + progów. Nie ma innej opcji. Tak samo zrobiłem w Viatarze z 1990 r i do dnia kiedy go sprzedałem nie było śladu po rudej. Także ja polecam konserwację :)