Reparaturki tylnych błotników Sorento I
Moderator: Moderator
- ice-przemek
- wiem wszystko
- Posty: 1741
- Wiek: 40
- Rejestracja: niedziela, 6 września 2015, 08:52
- Skąd jesteś: Konin
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: RWD
- Rok: 2008
- Kolor: EB
- Przebieg (km.): 140
- Inny Samochód: brak
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Reparaturki tylnych błotników Sorento I
Dzisiaj zamówiłem 2 sztuki na lewą i prawą stronę, pomału i mnie dopada ruda , a że nie mam listw poszerzających bardziej to widać
-
- wiem wszystko
- Posty: 2219
- Rejestracja: niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:01
- Skąd jesteś: SBE
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrno - szary
- Przebieg (km.): 135000
- Inny Samochód: CBR 1100 XX
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 99 times
- Kontaktowanie:
Re: Reparaturki tylnych błotników Sorento I
ronin pisze:Wow! Pójdą jak ciepłe bułeczki.
Fajnie, że są dedykowane ale...
Jesteście pewni, że to naprawdę lepsza oferta niż te z Mazdy ?
http://allegro.pl/reperaturka-tyl-lewa- ... OGJmMGY%3D
Jeżeli jeden dedykowany kosztuje ok. 130 PLN, to w przypadku tych z Mazdy mamy komplet 2 stron prawie za tę samą cenę.
Kupiłem jakiś czas temu te z Mazdy i czekają za montaż (na razie jeszcze nie trzeba) i są fajnie wykonane.
Gruba ocynkowana blacha.
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Reparaturki tylnych błotników Sorento I
Jeśli sprzedawca nie ściemnia , to jeden element do Sorento waży 5 kg .
-
- wiem wszystko
- Posty: 2219
- Rejestracja: niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:01
- Skąd jesteś: SBE
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrno - szary
- Przebieg (km.): 135000
- Inny Samochód: CBR 1100 XX
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 99 times
- Kontaktowanie:
Re: Reparaturki tylnych błotników Sorento I
Chyba trochę ściemnia. Gabarytowo jest to duże, ale nie jest zbyt ciężkie.
Choć faktem jest, że gdy zakupiłem ten komplet z mazdy, to miałem wrażenie, że dostałem "ćwiartkę auta"
Choć faktem jest, że gdy zakupiłem ten komplet z mazdy, to miałem wrażenie, że dostałem "ćwiartkę auta"
- ice-przemek
- wiem wszystko
- Posty: 1741
- Wiek: 40
- Rejestracja: niedziela, 6 września 2015, 08:52
- Skąd jesteś: Konin
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: RWD
- Rok: 2008
- Kolor: EB
- Przebieg (km.): 140
- Inny Samochód: brak
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Reparaturki tylnych błotników Sorento I
Przyjdą to dam znać jak wyglądają. Namiary dał mi blacharz który już robił w okolicy Sorento właśnie z tych reperaturek
-
- teraz jestem
- Posty: 514
- Rejestracja: niedziela, 10 maja 2015, 08:42
Re: Reparaturki tylnych błotników Sorento I
Dedykowane - czyli powinny pasować, a te z Mazdy trzeba rzeźbić...
- ronin
- możesz mi ufać
- Posty: 1402
- Wiek: 48
- Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Inny Samochód: Służbowe pędzidło
- Has thanked: 15 times
- Been thanked: 47 times
- Kontaktowanie:
Re: Reparaturki tylnych błotników Sorento I
Bodzion pisze:ronin pisze:Wow! Pójdą jak ciepłe bułeczki.
Fajnie, że są dedykowane ale...
Jesteście pewni, że to naprawdę lepsza oferta niż te z Mazdy ?
http://allegro.pl/reperaturka-tyl-lewa- ... OGJmMGY%3D
Jeżeli jeden dedykowany kosztuje ok. 130 PLN, to w przypadku tych z Mazdy mamy komplet 2 stron prawie za tę samą cenę.
Kupiłem jakiś czas temu te z Mazdy i czekają za montaż (na razie jeszcze nie trzeba) i są fajnie wykonane.
Gruba ocynkowana blacha.
Tak jak przedmówca.
Widziałem jak trzeba te od mazdy rzezbić, tak naprawdę to niewiele z nich zostaje a tutaj mam gotowe.
Widziałem tu na forum jak wygląda wstawianie tych od Mazdy. Praktycznie to można wziąć arkusz blachy i zrobić to samo. Sztuka dla sztuki.
- ice-przemek
- wiem wszystko
- Posty: 1741
- Wiek: 40
- Rejestracja: niedziela, 6 września 2015, 08:52
- Skąd jesteś: Konin
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: RWD
- Rok: 2008
- Kolor: EB
- Przebieg (km.): 140
- Inny Samochód: brak
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Reparaturki tylnych błotników Sorento I
Gdyby kogoś interesowały tu jest aukcja http://allegro.pl/reperaturka-blotnika- ... 6e9680cb48
-
- wiem wszystko
- Posty: 2219
- Rejestracja: niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:01
- Skąd jesteś: SBE
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrno - szary
- Przebieg (km.): 135000
- Inny Samochód: CBR 1100 XX
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 99 times
- Kontaktowanie:
Re: Reparaturki tylnych błotników Sorento I
ronin pisze:Tak jak przedmówca.
Widziałem jak trzeba te od mazdy rzezbić, tak naprawdę to niewiele z nich zostaje a tutaj mam gotowe.
Widziałem tu na forum jak wygląda wstawianie tych od Mazdy. Praktycznie to można wziąć arkusz blachy i zrobić to samo. Sztuka dla sztuki.
Tak mi się tylko wydaje, że ogólnie taka naprawa to rzeźbienie, wiec nie do końca rozumiem z czym masz taki straszny problem.
Kupując te z mazdy dostajesz po prostu więcej blachy i dlatego tę niepotrzebną możesz sobie wyciąć.
Fajnie, że są jednak oryginalne. Kolega który to znalazł jest pierwszy, bo dotychczas nikomu się to nie udało.
Wiec brawo dla kolegi
A „marudom” mówię: fajnie, ze jest wybór bo każdy może kupić sobie co chce.
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: Reparaturki tylnych błotników Sorento I
Tylko po co robią to w ocynku? Żeby na magazynie nie zardzewiało? Przecież podczas spawania powłoka i tak się spali Zwykłe czarne byłyby tańsze, a i tak trzeba zakonserwować.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
-
- wiem wszystko
- Posty: 2219
- Rejestracja: niedziela, 22 sierpnia 2010, 21:01
- Skąd jesteś: SBE
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: srebrno - szary
- Przebieg (km.): 135000
- Inny Samochód: CBR 1100 XX
- Has thanked: 17 times
- Been thanked: 99 times
- Kontaktowanie:
Re: Reparaturki tylnych błotników Sorento I
Nie zgadzam się z Tobą.
Ocynk jest OK. Spali się tylko miejsce spawania, a cała reszta pozostanie.
Czyli pozostanie np. ocynk na rantach, tam gdzie nie spawasz i tam gdzie zazwyczaj najbardziej gnije.
A resztę po spawaniu możesz sobie i tak zakonserwować.
Ocynk jest OK. Spali się tylko miejsce spawania, a cała reszta pozostanie.
Czyli pozostanie np. ocynk na rantach, tam gdzie nie spawasz i tam gdzie zazwyczaj najbardziej gnije.
A resztę po spawaniu możesz sobie i tak zakonserwować.
- cus10
- expert
- Posty: 4198
- Rejestracja: wtorek, 28 stycznia 2014, 13:22
- Skąd jesteś: Zawidów
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 204000
- Inny Samochód: A-3 8l 1.6 2001
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 2005r.
- Has thanked: 334 times
- Been thanked: 83 times
- Kontaktowanie:
Re: Reparaturki tylnych błotników Sorento I
Wreszcie! Nie trzeba będzie kombinować .
Już się zastanawiam czy profilaktycznie kompletu nie zakupić ale żebym nie zapeszył to chyba poczekam.
Może w poliftach tak nie żre .....
Już się zastanawiam czy profilaktycznie kompletu nie zakupić ale żebym nie zapeszył to chyba poczekam.
Może w poliftach tak nie żre .....
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
- cus10
- expert
- Posty: 4198
- Rejestracja: wtorek, 28 stycznia 2014, 13:22
- Skąd jesteś: Zawidów
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 204000
- Inny Samochód: A-3 8l 1.6 2001
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 2005r.
- Has thanked: 334 times
- Been thanked: 83 times
- Kontaktowanie:
- ice-przemek
- wiem wszystko
- Posty: 1741
- Wiek: 40
- Rejestracja: niedziela, 6 września 2015, 08:52
- Skąd jesteś: Konin
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: RWD
- Rok: 2008
- Kolor: EB
- Przebieg (km.): 140
- Inny Samochód: brak
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Reparaturki tylnych błotników Sorento I
Cus10 ja też mam polifta 2008 tylko, że nie mam poszerzeń błotników i u mnie to już widać . Po tej zimie pojawiły się pęcherze pod warstwą lakieru, czyli już się coś dzieje z blachą ..Myślę, że u co niektórych pod plastikami poszerzającymi również mogą być ogniska tylko tego nie widać .Moim zdaniem dobrze, że w końcu pojawiły się reperaturki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości