Witam, czy ktoś posiada może schemat paska klinowego do 2.2 CRDI 147kw ?
I pytanie do kogoś kto miał podobny problem, na załączonej klimatyzacji bardziej słychać (rolkę?) a po wyłączeniu już jej nie słychać, czym to może być spowodowane.
Schemat paska klinowego
Moderator: Moderator
-
- awansowałem na
- Posty: 63
- Wiek: 30
- Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2021, 10:24
- Skąd jesteś: Kraków/Belgia
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento III
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: AWD
- Rok: 2016
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 118000
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11614
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 356 times
- Kontaktowanie:
Re: Schemat paska klinowego
Większym obciążeniem, przez klimę i alternator.
- Załączniki
-
- 25251A21.gif (53.73 KiB) Przejrzano 1406 razy
-
- awansowałem na
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota, 20 maja 2023, 20:19
- Skąd jesteś: Poznań
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2010
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 183000
- Has thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Schemat paska klinowego
Witam, nie będę zakładał nowego tematu i zadam pytanie tutaj, czy da się wymienić rolkę alternatora nie ściągając go? Jestem właśnie w Chorwacji i rolka mi się posypała, jutro będę miał nową rolkę i pasek.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11614
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 356 times
- Kontaktowanie:
Re: Schemat paska klinowego
Dokładniej można odpowiedzieć, jak byś napisał które to Sorento . Może odpowiem tak, jak masz specjalną nasadkę i dojście do środka doła pasowego oraz klucz pneumatyczny to tak.
-
- awansowałem na
- Posty: 26
- Rejestracja: sobota, 20 maja 2023, 20:19
- Skąd jesteś: Poznań
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2010
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 183000
- Has thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11614
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 356 times
- Kontaktowanie:
Re: Schemat paska klinowego
Klucz pneumatyczny ma odpowiednie uderzenie a wirnik alternatora posłuży jako przeciw waga. Inaczej nie masz jak zablokować wirnika.
-
- awansowałem na
- Posty: 63
- Wiek: 30
- Rejestracja: piątek, 9 kwietnia 2021, 10:24
- Skąd jesteś: Kraków/Belgia
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento III
- Silnik: 2.2 CRDi (197KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: AWD
- Rok: 2016
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 118000
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Schemat paska klinowego
dzięki wielkie, wygląda na to, że zaczyna sypać się łożysko, od koła klimatyzacji będzie trzeba to wymienić, właśnie zastanawiało mnie co to jest za koło u samego dołu. Dzięki wielkieMarek pisze:Większym obciążeniem, przez klimę i alternator.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość