problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
Moderator: Moderator
-
- awansowałem na
- Posty: 28
- Wiek: 37
- Rejestracja: środa, 12 lipca 2017, 09:59
- Skąd jesteś: Zalewo
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Rok: 2003
- Has thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
Szkoda ale sprawdziłem i w moim przypadku chyba parownik mi zamarza i nie ma przepływu bo sterowanie działa bez zarzutów
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
W prawym górnym rogu masz lupkę do wyszukania
viewtopic.php?f=221&t=12280&p=184909&hilit=czujnik+parownika#p184909
search.php?keywords=czujnik+parownika
viewtopic.php?f=221&t=12280&p=184909&hilit=czujnik+parownika#p184909
search.php?keywords=czujnik+parownika
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
-
- awansowałem na
- Posty: 28
- Wiek: 37
- Rejestracja: środa, 12 lipca 2017, 09:59
- Skąd jesteś: Zalewo
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Rok: 2003
- Has thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
Lupka jest dla tych którzy wiedzą czego szukają ja niestety jeszcze błądzę dlatego dziękuję za pomoc, a jak sprawdzić czy czujnik jest sprawny bo znaleźć to go pewnie po numerach znajdę
-
- To ja
- Posty: 265
- Wiek: 44
- Rejestracja: wtorek, 22 sierpnia 2017, 22:29
- Skąd jesteś: Lublin - okolice
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 200000
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
Witam czy możesz przesłać mi ten schemat mam z 2008 i ten sam problem .
dpoluch@proxim.lublin.pl
Dzięki
DAMIAN
dpoluch@proxim.lublin.pl
Dzięki
DAMIAN
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
Poszło na email
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
-
- To ja
- Posty: 265
- Wiek: 44
- Rejestracja: wtorek, 22 sierpnia 2017, 22:29
- Skąd jesteś: Lublin - okolice
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 200000
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
w Lublinie znalazłem firmę co regeneruje / naprawia te silniczki za koło 120 zł.
tylko trzeba im dostarczyć .
tylko trzeba im dostarczyć .
-
- jestem
- Posty: 6
- Rejestracja: wtorek, 16 października 2018, 14:19
- Skąd jesteś: Sulejówek
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2008
- Kontaktowanie:
Re: problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
Cześć,
Mogę prosić o schemat do polifta, mam problem z całkowitym brakiem grzania
pawe8947@gmail.com
Czy w klimatroniku dwustrefowym, jest coś takiego jak test/adaptacja klap nawiewu? W innych samochodach np. w Audi można to wywołać kombinacją przycisków.
Mogę prosić o schemat do polifta, mam problem z całkowitym brakiem grzania
pawe8947@gmail.com
Czy w klimatroniku dwustrefowym, jest coś takiego jak test/adaptacja klap nawiewu? W innych samochodach np. w Audi można to wywołać kombinacją przycisków.
- vokal
- ASSISTANCE
- Posty: 6169
- Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 11:55
- Skąd jesteś: WA/NOE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: IndigoBlue/AlpinGrey
- Inny Samochód: Jazz 1.4 LS '06
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 49 times
- Kontaktowanie:
Re: problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
W sorento I nie ma czegoś takiego.
Jest tylko autodiagnostyka - opisana na forum.
Jest tylko autodiagnostyka - opisana na forum.
- Farmer1971
- możesz mi ufać
- Posty: 1037
- Wiek: 52
- Rejestracja: poniedziałek, 8 grudnia 2014, 11:37
- Skąd jesteś: Grabowo Kościerskie
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 300000
- Inny Samochód: VW Polo 1,4
- Twoje poprzednie Sorento: Srebrna 2.5 CRDi 2003r. 140KM, M/T
- Has thanked: 11 times
- Been thanked: 107 times
- Kontaktowanie:
Re: problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
pablos37 pisze:Czy w klimatroniku dwustrefowym, jest coś takiego jak test/adaptacja klap nawiewu?
O ile mnie pamięć nie myli, to test klap nawiewu można zrobić w programie ''CASCADE''.
A tak poza tym, uzupełnij dane samochodu, to będzie łatwiej coś doradzać.
Kia Sorento 3.3V6, automat tiptronic, 2007r.
-
- jestem
- Posty: 6
- Rejestracja: wtorek, 16 października 2018, 14:19
- Skąd jesteś: Sulejówek
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2008
- Kontaktowanie:
Re: problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
Autodiagnostyka nie wykazała błędów, wkurzyłem się, wyczyściłem nagrzewnicę octem od strony krućców, rozebrałem cały środek aby sprawdzić czy nie ma wiecej klapek I oczywiście nic to nie dało. Gdybając z elektrykiem nad zapalonym od godziny samochodem doszliśmy że on poprostu sie nie nagrzewa po 2h pracy temperatura dolnej rury tam gdzie jest termostat ma 40 stopni, uruchomienie ogrzewania w aucie powoduje natychmiastowe ochłodzenie układu. Więc nagrzewnica i klapki jak najbardziej sprawne.
Zostaje jeden typ wisko które na wolnych obrotach zdmuchuje czapkę z głowy, wymienię w środę i napiszę jaki efekt.
Mam jeszcze jedno pytanie mechanik gdy czyścił cały układ wcześniej założył termostat o temperaturze otwarcia 88 stopni, tak patrząc po sklepach do tego silnika wyskakują dwa 88 i 82 stopnie, to który jest właściwy, czy może w układzie są dwa?
Uzupełniłem profil o model samochodu. W razie co VIN: KNEJC524885825391
Zostaje jeden typ wisko które na wolnych obrotach zdmuchuje czapkę z głowy, wymienię w środę i napiszę jaki efekt.
Mam jeszcze jedno pytanie mechanik gdy czyścił cały układ wcześniej założył termostat o temperaturze otwarcia 88 stopni, tak patrząc po sklepach do tego silnika wyskakują dwa 88 i 82 stopnie, to który jest właściwy, czy może w układzie są dwa?
Uzupełniłem profil o model samochodu. W razie co VIN: KNEJC524885825391
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11391
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
Tu masz numer termostatu , otwiera się przy 88 stopniach , 2551042010
- vokal
- ASSISTANCE
- Posty: 6169
- Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 11:55
- Skąd jesteś: WA/NOE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: IndigoBlue/AlpinGrey
- Inny Samochód: Jazz 1.4 LS '06
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 49 times
- Kontaktowanie:
Re: problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
CRDi w Sorento I to silnik, który na wolnych obrotach prawie się nie nagrzewa, a zimą na postoju potrafi się schłodzić cały czas pracując. Więc te wisko może być przyczyną, ale godzina stania na podwórzu mogła wystudzić silnik.
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
Niektórym może się to wydać dziwne , ale tak jest .
Pierwowzór silnika Sorento czyli motopompa, miała chodzić 24 godziny nonstop i się nie zagrzać .
Pierwowzór silnika Sorento czyli motopompa, miała chodzić 24 godziny nonstop i się nie zagrzać .
-
- awansowałem na
- Posty: 49
- Rejestracja: niedziela, 10 września 2017, 19:16
- Skąd jesteś: Regut
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Rok: 2009
- Kontaktowanie:
Re: problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
Silniczek regulacji nawiewu przy nogach kierowcy do po liftowej który to jest przeważnie odpowiedzialny za stuki przy przełączaniu trybu nawiewu.
Według mnie wyrabiają się tryby i silniczek nie ma siły poruszyć trzema klapami na raz.
Według mnie wyrabiają się tryby i silniczek nie ma siły poruszyć trzema klapami na raz.
-
- awansowałem na
- Posty: 37
- Wiek: 35
- Rejestracja: czwartek, 5 września 2019, 19:42
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: Automatyczna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Czarny
- Przebieg (km.): 186000
- Has thanked: 3 times
- Kontaktowanie:
Re: problem z przełączaniem kierunku / pozycji nawiewu
Koledzy jak zamontować ten silnik nawiewu?
Kupiłem nową cześć i teraz nie wiem ustawić wajchy od Klap żeby pasowało.
Problem jest z przełączanie nawiewu z tawarzy na szybę.
Kupiłem nową cześć i teraz nie wiem ustawić wajchy od Klap żeby pasowało.
Problem jest z przełączanie nawiewu z tawarzy na szybę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości