Cześć,
tak z ciekawości..
zna / stosował ktoś Pedal Controller / Throttle Controler?
Przykładowe linki:
https://www.maceengineering.com.au/IDRI ... 35L-38L-V6
https://hikeit.com/products/hike-it-x9- ... 8250585286
Pedal Controller / Throttle Controler - czy ktoś stosował
Moderator: Moderator
-
- jestem
- Posty: 25
- Rejestracja: poniedziałek, 29 lipca 2019, 08:16
- Skąd jesteś: Kraków
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: VQ
- Kontaktowanie:
-
- jestem
- Posty: 25
- Rejestracja: poniedziałek, 29 lipca 2019, 08:16
- Skąd jesteś: Kraków
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: VQ
- Kontaktowanie:
Re: Pedal Controller / Throttle Controler - czy ktoś stosował
Nikt nie chce, to ja się wypowiem ;)
Kupiłem to:
Kunfine 11-Drive Super Booster
https://pl.aliexpress.com/item/10050036 ... pt=glo2pol
Po dwóch miesiącach mogę stwierdzić, że jak dla mnie super działanie.
Przy standardzie miałem wyczuwalnego dużego laga po naciśnięciu pedału przyspieszenia - czy to przy ruszaniu czy podczas jazdy.
Po zamontowaniu zdecydowanie szybsza reakcja na pedał gazu - zarówno przy ruszaniu jak i podczas jazdy. Zdecydowanie chętniej zmienia biegi - i przy jeździe miejskiej udało mi się nawet zejść 1-2 litrów na 100 na spalaniu (szybciej reaguje, więc nie muszę go tak cisnąć - dodatkowo szybciej zmienia biegi przy przyspieszaniu).
Dla jasności - nie jest to żadna forma tuningu - jedynie przyspieszenie reakcji na pedał gazu.
Jeżdżę na takim trybie "poniżej średniej" - nie miałem potrzeby ustawiania pełnej mocy.
Kupiłem to:
Kunfine 11-Drive Super Booster
https://pl.aliexpress.com/item/10050036 ... pt=glo2pol
Po dwóch miesiącach mogę stwierdzić, że jak dla mnie super działanie.
Przy standardzie miałem wyczuwalnego dużego laga po naciśnięciu pedału przyspieszenia - czy to przy ruszaniu czy podczas jazdy.
Po zamontowaniu zdecydowanie szybsza reakcja na pedał gazu - zarówno przy ruszaniu jak i podczas jazdy. Zdecydowanie chętniej zmienia biegi - i przy jeździe miejskiej udało mi się nawet zejść 1-2 litrów na 100 na spalaniu (szybciej reaguje, więc nie muszę go tak cisnąć - dodatkowo szybciej zmienia biegi przy przyspieszaniu).
Dla jasności - nie jest to żadna forma tuningu - jedynie przyspieszenie reakcji na pedał gazu.
Jeżdżę na takim trybie "poniżej średniej" - nie miałem potrzeby ustawiania pełnej mocy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości