Niskie napięcie zasilania cewki zapłonowej.

Wszystko, co związane z układem elektrycznym

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
bliksor
jestem
jestem
Posty: 22
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2019, 15:10
Skąd jesteś: lublin
Silnik: 2.4 i 16V (139KM)
Skrzynia: Manualna
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kontaktowanie:

Niskie napięcie zasilania cewki zapłonowej.

#1 Postautor: bliksor » poniedziałek, 11 marca 2019, 21:20

Cześć
Mam na kostce zasilającej cewkę zapłonową 2 i 3 cylindra,na jednym pinie ponad 6v na drugim ponad 12v. Przez to nie chodzi 3 gar, niema iskry.Na kostce cewki 1 i 4 cylindra na dwóch jest ponad 12v. Ma ktoś jakiś pomysł, sugestię ? co może być przyczyną niskiego napięcia.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Marek
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 11348
Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: czarny
Przebieg (km.): 268000
Has thanked: 255 times
Been thanked: 352 times
Kontaktowanie:

Re: Niskie napięcie zasilania cewki zapłonowej.

#2 Postautor: Marek » poniedziałek, 11 marca 2019, 21:41

Mierzyłeś przy wypiętej kostce ?

bliksor
jestem
jestem
Posty: 22
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2019, 15:10
Skąd jesteś: lublin
Silnik: 2.4 i 16V (139KM)
Skrzynia: Manualna
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kontaktowanie:

Re: Niskie napięcie zasilania cewki zapłonowej.

#3 Postautor: bliksor » poniedziałek, 11 marca 2019, 22:09

Cześć
Tak mierzyłem przy wypiętej kostce kts pokazuje błąd 0350 obwód wtórny /pierwotny cewki.

Awatar użytkownika
prezes-ura
moja ranga
moja ranga
Posty: 118
Wiek: 40
Rejestracja: niedziela, 26 lutego 2017, 08:02
Skąd jesteś: Kwidzyn
Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
Silnik: 2.4 i 16V (139KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD
Rok: 2003
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 240000
Inny Samochód: Kia Sorento
Has thanked: 2 times
Been thanked: 2 times
Kontaktowanie:

Re: Niskie napięcie zasilania cewki zapłonowej.

#4 Postautor: prezes-ura » wtorek, 12 marca 2019, 04:58

Miałem kiedyś ten sam błąd, ale u mnie powodem była nie dociśnięta wtyczka od cewki. Po zakliknięciu wtyczki, wszystko wróciło do normy. Może izolacja na przewodach sparciała i delikatnie jeden do drugiego dotyka.

bliksor
jestem
jestem
Posty: 22
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2019, 15:10
Skąd jesteś: lublin
Silnik: 2.4 i 16V (139KM)
Skrzynia: Manualna
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kontaktowanie:

Re: Niskie napięcie zasilania cewki zapłonowej.

#5 Postautor: bliksor » środa, 13 marca 2019, 19:04

Cześć
Niestety to nic nie daje ,sprawa trochę złożona rozleciała mi się kostka .Składając pomyliłem piny i zasilanie cewki +dałem na impulsowy ze sterownika-a impulsowy tam gdzie powinno być zasilanie cewki.
Pozdrawiam.

bliksor
jestem
jestem
Posty: 22
Rejestracja: sobota, 23 lutego 2019, 15:10
Skąd jesteś: lublin
Silnik: 2.4 i 16V (139KM)
Skrzynia: Manualna
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kontaktowanie:

Re: Niskie napięcie zasilania cewki zapłonowej.

#6 Postautor: bliksor » sobota, 13 kwietnia 2019, 14:01

Cześć.
Winien jestem zakończenie tematu.A mianowicie, padł [czytaj ;'załatwiłem'] sterownik silnika. Sterownik już naprawiony i czołg śmiga aż miło. :happy1:
Pozdrawiam.


Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości