Cześć
Mam na kostce zasilającej cewkę zapłonową 2 i 3 cylindra,na jednym pinie ponad 6v na drugim ponad 12v. Przez to nie chodzi 3 gar, niema iskry.Na kostce cewki 1 i 4 cylindra na dwóch jest ponad 12v. Ma ktoś jakiś pomysł, sugestię ? co może być przyczyną niskiego napięcia.
Pozdrawiam.
Niskie napięcie zasilania cewki zapłonowej.
Moderator: Moderator
-
- jestem
- Posty: 22
- Rejestracja: sobota, 23 lutego 2019, 15:10
- Skąd jesteś: lublin
- Silnik: 2.4 i 16V (139KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kontaktowanie:
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
-
- jestem
- Posty: 22
- Rejestracja: sobota, 23 lutego 2019, 15:10
- Skąd jesteś: lublin
- Silnik: 2.4 i 16V (139KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kontaktowanie:
Re: Niskie napięcie zasilania cewki zapłonowej.
Cześć
Tak mierzyłem przy wypiętej kostce kts pokazuje błąd 0350 obwód wtórny /pierwotny cewki.
Tak mierzyłem przy wypiętej kostce kts pokazuje błąd 0350 obwód wtórny /pierwotny cewki.
- prezes-ura
- moja ranga
- Posty: 118
- Wiek: 40
- Rejestracja: niedziela, 26 lutego 2017, 08:02
- Skąd jesteś: Kwidzyn
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.4 i 16V (139KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 240000
- Inny Samochód: Kia Sorento
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Niskie napięcie zasilania cewki zapłonowej.
Miałem kiedyś ten sam błąd, ale u mnie powodem była nie dociśnięta wtyczka od cewki. Po zakliknięciu wtyczki, wszystko wróciło do normy. Może izolacja na przewodach sparciała i delikatnie jeden do drugiego dotyka.
-
- jestem
- Posty: 22
- Rejestracja: sobota, 23 lutego 2019, 15:10
- Skąd jesteś: lublin
- Silnik: 2.4 i 16V (139KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kontaktowanie:
Re: Niskie napięcie zasilania cewki zapłonowej.
Cześć
Niestety to nic nie daje ,sprawa trochę złożona rozleciała mi się kostka .Składając pomyliłem piny i zasilanie cewki +dałem na impulsowy ze sterownika-a impulsowy tam gdzie powinno być zasilanie cewki.
Pozdrawiam.
Niestety to nic nie daje ,sprawa trochę złożona rozleciała mi się kostka .Składając pomyliłem piny i zasilanie cewki +dałem na impulsowy ze sterownika-a impulsowy tam gdzie powinno być zasilanie cewki.
Pozdrawiam.
-
- jestem
- Posty: 22
- Rejestracja: sobota, 23 lutego 2019, 15:10
- Skąd jesteś: lublin
- Silnik: 2.4 i 16V (139KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kontaktowanie:
Re: Niskie napięcie zasilania cewki zapłonowej.
Cześć.
Winien jestem zakończenie tematu.A mianowicie, padł [czytaj ;'załatwiłem'] sterownik silnika. Sterownik już naprawiony i czołg śmiga aż miło.
Pozdrawiam.
Winien jestem zakończenie tematu.A mianowicie, padł [czytaj ;'załatwiłem'] sterownik silnika. Sterownik już naprawiony i czołg śmiga aż miło.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości