Rozładowywanie aku na postoju.
Moderator: Moderator
- vokal
- ASSISTANCE
- Posty: 6169
- Rejestracja: poniedziałek, 22 marca 2010, 11:55
- Skąd jesteś: WA/NOE
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: IndigoBlue/AlpinGrey
- Inny Samochód: Jazz 1.4 LS '06
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 49 times
- Kontaktowanie:
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: Rozładowywanie aku na postoju.
Alternator, rozrusznik albo przetarte kable. 90mA ciężko bedzie wykryć.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
-
- Jestem
- Posty: 1046
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Re: Rozładowywanie aku na postoju.
bez problemu można wykryć 90mA
Alternator też może, rozrusznik praktycznie niespotykane.
W alternatorach współczesnej produkcji nie tylko mostek ma dostęp do zacisku B+ ale także regulatory napięcia, ponieważ rezygnuje się powoli z diod wzbudzenia.
Alternator też może, rozrusznik praktycznie niespotykane.
W alternatorach współczesnej produkcji nie tylko mostek ma dostęp do zacisku B+ ale także regulatory napięcia, ponieważ rezygnuje się powoli z diod wzbudzenia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości