Usel reaktywacja
Moderator: Moderator
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11379
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Usel reaktywacja
TomaszP , tylko kolory przewodów zrób takie same jak Farmer, zdjęcia już są i będzie mniej pytań i pomyłek.
-
- moje konto
- Posty: 203
- Wiek: 53
- Rejestracja: niedziela, 10 grudnia 2017, 21:27
- Skąd jesteś: Sosnowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.8 V6 (260KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: G7/V9
- Przebieg (km.): 235000
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 13 times
- Kontaktowanie:
-
- moje konto
- Posty: 166
- Wiek: 4
- Rejestracja: wtorek, 26 listopada 2019, 19:27
- Skąd jesteś: Podlasie (Turośl)
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: greyish-purple
- Przebieg (km.): 124000
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 2 times
- Kontaktowanie:
Re: Usel reaktywacja
Spokojnie czekamy na gotowy produkt. No chyba, że któryś z kolegów wymiękł w tak zwanym międzyczasie.
-
- awansowałem na
- Posty: 70
- Rejestracja: niedziela, 5 maja 2019, 20:35
- Skąd jesteś: Podhale
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: Black
- Przebieg (km.): 0
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Usel reaktywacja
Ja też, Ja też chcę!
Prawdopodobnie do 20 sierpnia będę w Zawierciu więc mogę nawet podjechać do Sosnowca.
Prawdopodobnie do 20 sierpnia będę w Zawierciu więc mogę nawet podjechać do Sosnowca.
-
- moje konto
- Posty: 203
- Wiek: 53
- Rejestracja: niedziela, 10 grudnia 2017, 21:27
- Skąd jesteś: Sosnowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.8 V6 (260KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: G7/V9
- Przebieg (km.): 235000
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 13 times
- Kontaktowanie:
Re: Usel reaktywacja
Jutro, lub we wtorek pojadę do BNS w Katowicach - mam nadzieje że złącz jest tam równie dobra jak kilkanaście lat temu.
Zastanawiam się nad obudową... czy wkładać elektronikę w obudowę - czy po prostu zrobić to w koszulce termokurczliwej - jak na obrazku.
Oczywiście zdjęcie przykładowe - jest na nim regulator do silnika bez szczotkowego.
Zastanawiam się nad obudową... czy wkładać elektronikę w obudowę - czy po prostu zrobić to w koszulce termokurczliwej - jak na obrazku.
Oczywiście zdjęcie przykładowe - jest na nim regulator do silnika bez szczotkowego.
- Załączniki
-
- płytka w koszulce.jpg (65.24 KiB) Przejrzano 1208 razy
- gomez953
- ASSISTANCE
- Posty: 1633
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 22:34
- Skąd jesteś: Opoczno - EOP
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Rood i siwe na dole
- Przebieg (km.): 230000
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 EX 2003 Vialle LPi niebieskie
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 196 times
- Kontaktowanie:
Re: Usel reaktywacja
Tylko w obudowie, kilka złotych, a ustrojstwo nie narażone na uszkodzenia i od wilgoci można zabezpieczyć - nie wiadomo jak potencjalny nabywca to zamontuje, a potem bedzie, że szajs zrobił i piniondze wziął.
- Andrzej
- Off-Road
- Posty: 5062
- Rejestracja: poniedziałek, 15 marca 2010, 07:47
- Skąd jesteś: Warszawa
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: niebieski
- Przebieg (km.): 320000
- Inny Samochód: C4 Picasso
- Twoje poprzednie Sorento: 2003r. 2.5 CRDi złoty, manual
2005r. 2.5 CRDi niebieski automat - Has thanked: 77 times
- Been thanked: 217 times
- Kontaktowanie:
Re: Usel reaktywacja
Koszulka jest fajna i nie podnosi zbędnych kosztów.
Raz włożone pod deskę i nikt tam nigdy więcej nie zajrzy
Ale to tylko moje zdanie
Raz włożone pod deskę i nikt tam nigdy więcej nie zajrzy
Ale to tylko moje zdanie
-
- moje konto
- Posty: 203
- Wiek: 53
- Rejestracja: niedziela, 10 grudnia 2017, 21:27
- Skąd jesteś: Sosnowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.8 V6 (260KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: G7/V9
- Przebieg (km.): 235000
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 13 times
- Kontaktowanie:
Re: Usel reaktywacja
Osobiście jestem w tym przypadku zwolennikiem koszulki, wodoodporność taka sama jak obudowa a zdecydowanie w/g mnie łatwiej gdzieś to podczepić.
Z doświadczenia wiem, że większość sprzętu dodatkowego - montowanego w aucie pod deską - jest montowane na tzw trytytki , albo po prostu wciśnięte gdzieś pod jakąś wiązkę...
Z doświadczenia wiem, że większość sprzętu dodatkowego - montowanego w aucie pod deską - jest montowane na tzw trytytki , albo po prostu wciśnięte gdzieś pod jakąś wiązkę...
- gomez953
- ASSISTANCE
- Posty: 1633
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 22:34
- Skąd jesteś: Opoczno - EOP
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Rood i siwe na dole
- Przebieg (km.): 230000
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 EX 2003 Vialle LPi niebieskie
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 196 times
- Kontaktowanie:
Re: Usel reaktywacja
No zwykle na trytki, ja mam w plastikowej obudowie i jakby kto nie montował, to płytka w puszce nie jest narażona na uszkodzenie przy montażu, czy zbyt luźne zamocowanie, gdzie z czasem od drgań może coś się przecierać.
Ale to tylko moje zdanie
Ale to tylko moje zdanie
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11379
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Usel reaktywacja
Jeżeli obudowa nie może być szczelna to lepiej żeby miała wentylację. Nie zawsze jest upalne lato, wilgotność w aucie zimą i jesienią jest duża. Pudełko z dziurkami, chroni przed uszkodzeniami i jak zawilgotnieje to wyschnie.
-
- moje konto
- Posty: 203
- Wiek: 53
- Rejestracja: niedziela, 10 grudnia 2017, 21:27
- Skąd jesteś: Sosnowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.8 V6 (260KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: G7/V9
- Przebieg (km.): 235000
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 13 times
- Kontaktowanie:
Re: Usel reaktywacja
Kolejny krok do przodu - udało się kupić złącza. Obudów dalej brak, ale to drobiazg. Teraz tylko chwilka wolnego czasu i coś się poskłada.
- Student_x
- możesz mi ufać
- Posty: 1013
- Wiek: 43
- Rejestracja: niedziela, 23 października 2016, 18:16
- Skąd jesteś: Lublin
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2003
- Kolor: Srebrno Szary
- Przebieg (km.): 307000
- Inny Samochód: Voyager RG
- Has thanked: 53 times
- Been thanked: 50 times
- Kontaktowanie:
Re: Usel reaktywacja
Ja mam zamontowane w plastikowej puszeczce i jest git. Tak że lepiej chyba w plastiku bo miejsca jest pod dostatkiem do montażu.
Będzie Ładne , Dopóki Się Nie Rozpadnie
-
- jestem
- Posty: 2
- Rejestracja: czwartek, 20 sierpnia 2020, 22:12
- Skąd jesteś: Płońsk
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: Manualna
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2006
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 163000
- Kontaktowanie:
-
- moje konto
- Posty: 203
- Wiek: 53
- Rejestracja: niedziela, 10 grudnia 2017, 21:27
- Skąd jesteś: Sosnowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.8 V6 (260KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: G7/V9
- Przebieg (km.): 235000
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 13 times
- Kontaktowanie:
Re: Usel reaktywacja
Myślę że jeszcze chwila i coś będzie. Narazie mam ogrom pracy w firmie i sezon urlopowy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości