ALSEL - wersja vSEL - opis, montaż, eksploatacja
Moderator: Moderator
Regulamin forum
UWAGA: tu wstawiamy tylko własne fotorelacje z napraw i tego co sami zrobiliśmy przy aucie . NIE ZADAJEMY TUTAJ PYTAŃ, tylko dajemy odpowiedzi i wskazówki.
UWAGA: tu wstawiamy tylko własne fotorelacje z napraw i tego co sami zrobiliśmy przy aucie . NIE ZADAJEMY TUTAJ PYTAŃ, tylko dajemy odpowiedzi i wskazówki.
-
- To ja
- Posty: 332
- Wiek: 41
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2018, 21:48
- Skąd jesteś: Myślenice/Rzeszow
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Inny Samochód: Ford Mondeo
- Has thanked: 18 times
- Been thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: ALSEL - wersja vSEL - opis, montaż, eksploatacja
Podepnij zwykły woltomierz, gdzie-znajdziesz w tym wątku. Pojezdzij trochę obserwując napięcie zrozumiesz lepiej jak ten TOD działa.
-
- jestem
- Posty: 9
- Rejestracja: środa, 4 marca 2020, 10:17
- Skąd jesteś: Łódzkie
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Kontaktowanie:
Re: ALSEL - wersja vSEL - opis, montaż, eksploatacja
Ok, widzę że to sprzęgło ma pewne możliwości regulacji ile mocy trafia na przednią oś.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11348
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 255 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: ALSEL - wersja vSEL - opis, montaż, eksploatacja
Przecież te wszystkie wątpliwości o których piszesz są opisane na forum.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość