[mini TUT] Wymiana hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego 3.5 V6
Moderator: Moderator
Regulamin forum
UWAGA: tu wstawiamy tylko własne fotorelacje z napraw i tego co sami zrobiliśmy przy aucie . NIE ZADAJEMY TUTAJ PYTAŃ, tylko dajemy odpowiedzi i wskazówki.
UWAGA: tu wstawiamy tylko własne fotorelacje z napraw i tego co sami zrobiliśmy przy aucie . NIE ZADAJEMY TUTAJ PYTAŃ, tylko dajemy odpowiedzi i wskazówki.
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: [mini TUT] Wymiana hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego 3.5 V6
Zamawiałem z ebay od Mizumo Auto za pośrednictwem amerykanos.pl
Ich numer katalogowy MA-4216933637
Ich numer katalogowy MA-4216933637
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
-
- moja ranga
- Posty: 81
- Wiek: 39
- Rejestracja: piątek, 3 maja 2019, 17:15
- Skąd jesteś: Września
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 2 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Biały
- Przebieg (km.): 288000
- Inny Samochód: Suzuki Bandit 650s
- Has thanked: 11 times
- Kontaktowanie:
Re: [mini TUT] Wymiana hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego 3.5 V6
Część
Alien 125 czy to te ? https://www.ebay.com/itm/362313431725
Powiedz jak się sprawują bo cena rzeczywiście zachęca..
U mnie też zaczyna być słychać popychacze.. przy tej temperaturze wystarczy że przejadę jakieś 200 metrów i już jest cisza.. pytanie.. czy jak stukają to wymagają niezwłocznej wymiany czy że spokojem podejść do tematu?
Alien 125 czy to te ? https://www.ebay.com/itm/362313431725
Powiedz jak się sprawują bo cena rzeczywiście zachęca..
U mnie też zaczyna być słychać popychacze.. przy tej temperaturze wystarczy że przejadę jakieś 200 metrów i już jest cisza.. pytanie.. czy jak stukają to wymagają niezwłocznej wymiany czy że spokojem podejść do tematu?
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: [mini TUT] Wymiana hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego 3.5 V6
Sprawują się dobrze. Nie słychać zaworów. W zimę po długim postoju coś tam klepnie z 2 razy, ale to norma przy hydro. Myślę, że to te same. Przed wymianą sprawdź ciśnienie oleju. Może pukanie to nie wina hydraulików. Czy spieszyć się trzeba... od razu się silnik nie rozpadnie, jednak im szybciej wymienisz, tym mniej się zawory wyklepią.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
-
- moja ranga
- Posty: 81
- Wiek: 39
- Rejestracja: piątek, 3 maja 2019, 17:15
- Skąd jesteś: Września
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 2 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Biały
- Przebieg (km.): 288000
- Inny Samochód: Suzuki Bandit 650s
- Has thanked: 11 times
- Kontaktowanie:
Re: [mini TUT] Wymiana hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego 3.5 V6
Wymieniłem te popychacze ale jak dla mnie nadal coś klepie delikatnie przez 2-3 minuty.. co jeszcze może być?
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: [mini TUT] Wymiana hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego 3.5 V6
Klepie, stuka czy terkocze? Dźwięk klapiących zaworów jest charakterystyczny. Jeśli to je nadal słychać, to masz problem z olejem. Pompa nie daje wystarczającego ciśnienia albo magistrala nie trzyma. Jak wymieniałeś hydrauliki, to zawory dobrze pracowały? Nie przycinał się żaden?
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
-
- moja ranga
- Posty: 81
- Wiek: 39
- Rejestracja: piątek, 3 maja 2019, 17:15
- Skąd jesteś: Września
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 2 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Biały
- Przebieg (km.): 288000
- Inny Samochód: Suzuki Bandit 650s
- Has thanked: 11 times
- Kontaktowanie:
Re: [mini TUT] Wymiana hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego 3.5 V6
Nie terkocze.. raczej poklepuje lub stuka.. pompa oleju była wymieniana rok temu.. o to czy się coś przycinalo to musiałbym podjechać do mechanika i się podpytać..
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: [mini TUT] Wymiana hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego 3.5 V6
Mechanik... dał ci stare części? Stwierdził wadę któregoś hydraulika?
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
-
- moja ranga
- Posty: 81
- Wiek: 39
- Rejestracja: piątek, 3 maja 2019, 17:15
- Skąd jesteś: Września
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 2 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Biały
- Przebieg (km.): 288000
- Inny Samochód: Suzuki Bandit 650s
- Has thanked: 11 times
- Kontaktowanie:
Re: [mini TUT] Wymiana hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego 3.5 V6
Stare części dał.. tak na prawdę ja poprosiłem o wymianę po informacjach jakie uzyskałem na forum.. mój błąd że nie dopytałem go czy coś mu się rzuciło w oczy.. ja niestety laik jeśli chodzi o mechanikę z resztą ten sam mechanik też mi przy okazji wymiany uszczelek pod zaworami powiedział że stukają popychacze na zimnym dlatego też szukałem info na forum i zdecydowałem się na wymianę..
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: [mini TUT] Wymiana hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego 3.5 V6
To jest błąd. Mechanikowi się mówi co dolega i niech sam naprawia. W tym przypadku powinieneś poprosić o wyeliminowanie stukania. Wtedy na nim spoczywa odpowiedzialność za ewentualne błędy w diagnozie usterki.
Musisz do niego wrócić i wypytać co zrobił i czy stwierdził wady wymienianych części, bo dalej hałasuje.
Musisz do niego wrócić i wypytać co zrobił i czy stwierdził wady wymienianych części, bo dalej hałasuje.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
-
- moja ranga
- Posty: 153
- Rejestracja: wtorek, 29 września 2020, 23:51
- Skąd jesteś: Łódź
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Zielony
- Przebieg (km.): 230000
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
- Kontaktowanie:
Re: [mini TUT] Wymiana hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego 3.5 V6
Czy przewody i cewki wymieniałeś bo coś się działo czy tak w plusie żeby za chwilę znowu nie rozbierać? Pytam bo będę świece i uszczelniacze zaworowe robił (nad hydropopychaczami też się zastanawiam)
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: [mini TUT] Wymiana hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego 3.5 V6
Wymieniałem bo gubił zapłony i... nic się nie zmieniło.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
-
- moja ranga
- Posty: 153
- Rejestracja: wtorek, 29 września 2020, 23:51
- Skąd jesteś: Łódź
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2003
- Kolor: Zielony
- Przebieg (km.): 230000
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 12 times
- Kontaktowanie:
Re: [mini TUT] Wymiana hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego 3.5 V6
A przewody i cewki stare w jakim wizualnym stanie były? Polatały by jeszcze? Bo jakby było wszystko na wierzchu to bym sie nie zastanawiał, a tak za jedną robotą by poszło...
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: [mini TUT] Wymiana hydraulicznych regulatorów luzu zaworowego 3.5 V6
Źle nie wyglądały. Pewnie nawet były sprawne. Nie mniej jednak, jak już miałem je wyjęte, a obok leżały nowe, to się nie zastanawiałem.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości