ad.1 USELa można przełączać w czasie jazdy bez sprzęgła (zaleca się poniżej 80 km/h)
ad. 2,3,4 USEL i fabryczny przełącznik napędów są niezależne i można ustawiać je w dowolnych kombinacjach:
USEL poz. I + AUTO- napęd bez reduktora tylko na tył
USEL poz. 0 + AUTO- napęd bez reduktora, ustawienie fabryczne, napęd na przód dołączany automatycznie
USEL poz. II + AUTO- napęd bez reduktora, przód i tył spięty "na sztywno"
USEL poz. I + LOW- napęd z reduktorem tylko na tył
USEL poz. 0 + LOW- napęd z reduktorem, ustawienie fabryczne, przód dopięty na ok. 80%
USEL poz. II + LOW- napęd z reduktorem, przód i tył spięty "na sztywno"
Przy przełączaniu na LOW USEL może być w dowolnym położeniu.
Zasilanie USELa jest po drugim zapłonie- wtedy gdy zapalają się kontrolki.
Jeżeli wygodniej Tobie poprowadzić zasilanie od strony pasażera, to możesz wpiąć się w gruby, żółty przewód idący do silnika dmuchawy pod schowkiem pasażera.
- PRZEWÓD DMUCHAWY.JPG (141.54 KiB) Przejrzano 3611 razy