#36 Postautor: alkrak » sobota, 17 stycznia 2015, 16:44
Schematowo, funkcjonalnie i fizycznie te układy nie są bezpośrednio powiązane ze sobą.
Pośrednio natomiast tak, bo gdy hamujesz, to zmniejsza się prędkość, a sygnał o tej zmianie podawany jest do prędkościomierza, a z niego, po przetworzeniu na sygnał PWM, podawany jest równolegle na moduł EPS, tempomat, ETACS, ECU.
Z tego wynika, że do sprawdzenia, oprócz tego o czym pisałem, jest jeszcze moduł elektroniczny licznika, lub podmiana zegarów na pożyczone od kogoś.
A najbardziej prawdopodobne jest to, że przy hamowaniu, na wiązki przewodów działają siły przemieszczające, które mogą powodować zwarcia, przy przetartej gdzieś izolacji, lub przerwy na jakichś połączeniach.
Próbowałem oszukać czas - naprawiałem zegary!! Nie udało się - niestety.