Niestety dopadła mnie niekompetencja gumiarzy i przy zamianie opon z letnich na zimowe okazało się że mam zniszczone gwinty na 3 szpilkach wyglądały tak
Oto krótki opis jak je wymienić.
1.Po zdjęciu koła odkręcamy zacisk zamocowany 2 śrubami odkręcamy je kluczem 14 i dwie śrubki gwiazdkowe z przodu trzymające bęben.
2.Jak już mamy zdjęty bęben demontujemy 1 szczękę hamulcową tą z góry i teraz ma szpilka miejsce na wysunięcie się, więc ją wybijamy
Tak wygląda nowa szpilka
3.Teraz trzeba nową szpilkę jakoś wcisnąć więc smarujemy smarem nacięcia na szpilce które wciskają się w piastę i wkładamy ją w otwór
zakładamy nasadkę 32 nakręcamy nakrętkę i dokręcając wciągamy szpilkę ,fotki poniżej
4.Następnie wszystko składamy z powrotem.
Wymiana szpilek w tylnym bębnie
Moderator: Moderator
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Wymiana szpilek w tylnym bębnie
Marcel takim specom to bym ja..a powyrywał przy samym mocowaniu, klucz z udarem na sprężone powietrze i wszystko dokręcą. Mi w felci załatwili tak piastę z przodu ręce opadają
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
- Wojtas_vic
- wiem wszystko
- Posty: 3757
- Wiek: 52
- Rejestracja: wtorek, 18 maja 2010, 06:22
- Skąd jesteś: Koszalin
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2008
- Kolor: Czarna Perła
- Przebieg (km.): 225000
- Twoje poprzednie Sorento: 2,5 CRDI 2005 A/T
- Kontaktowanie:
Re: Wymiana szpilek w tylnym bębnie
U mnie też tak nabroili oponiarze, miałem jednak już dojechane tarcze z tyłu i wymieniłem wszystko na nowe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości