Wymiana szczęk hamulca ręcznego
Moderator: Moderator
-
- moja ranga
- Posty: 106
- Wiek: 46
- Rejestracja: niedziela, 23 sierpnia 2015, 15:42
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2008
- Kolor: Srebro
- Kontaktowanie:
-
- ASSISTANCE
- Posty: 2447
- Wiek: 46
- Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
- Skąd jesteś: Czę100chowa
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: srebrny/grafitowy
- Przebieg (km.): 219000
- Inny Samochód: SHILTON
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Wymiana szczęk hamulca ręcznego
konradkry pisze:Mam rozumieć Dźwignia opuszczona.
Zdecydowanie tak. Na dźwigni podciągniesz jak już się dotrze i wszystko ułoży.
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm
Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...
-
- moja ranga
- Posty: 106
- Wiek: 46
- Rejestracja: niedziela, 23 sierpnia 2015, 15:42
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2008
- Kolor: Srebro
- Kontaktowanie:
Re: Wymiana szczęk hamulca ręcznego
To regulacja na śrubie przy drążku na minimum, i przy dyfrze też.
Szkoda tylko że inżynierowie kia nie zrobili tego otworu inspekcji od strony nadwozia.
Szkoda tylko że inżynierowie kia nie zrobili tego otworu inspekcji od strony nadwozia.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości