Wymiana szczęk hamulca ręcznego

Hamulce, amortyzatory, sprężyny, koła, drążki itp.

Moderator: Moderator

Wiadomość
Autor
konradkry
moja ranga
moja ranga
Posty: 106
Wiek: 46
Rejestracja: niedziela, 23 sierpnia 2015, 15:42
Skąd jesteś: Łódź
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2008
Kolor: Srebro
Kontaktowanie:

Re: Wymiana szczęk hamulca ręcznego

#16 Postautor: konradkry » sobota, 17 października 2015, 21:10

Mam rozumieć Dźwignia opuszczona.

Hessus
ASSISTANCE
ASSISTANCE
Posty: 2447
Wiek: 46
Rejestracja: piątek, 17 lutego 2012, 09:03
Skąd jesteś: Czę100chowa
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2005
Kolor: srebrny/grafitowy
Przebieg (km.): 219000
Inny Samochód: SHILTON
Has thanked: 3 times
Been thanked: 10 times
Kontaktowanie:

Re: Wymiana szczęk hamulca ręcznego

#17 Postautor: Hessus » sobota, 17 października 2015, 21:40

konradkry pisze:Mam rozumieć Dźwignia opuszczona.


Zdecydowanie tak. Na dźwigni podciągniesz jak już się dotrze i wszystko ułoży.
KIA SORENTO SHILTON N°532
2.5 CRDi (140KM) + USEL
Lift 2 - przód +42mm, tył +40mm

Ściśle przestrzegam diety: wino, śpiew i kobiety...

konradkry
moja ranga
moja ranga
Posty: 106
Wiek: 46
Rejestracja: niedziela, 23 sierpnia 2015, 15:42
Skąd jesteś: Łódź
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD
Rok: 2008
Kolor: Srebro
Kontaktowanie:

Re: Wymiana szczęk hamulca ręcznego

#18 Postautor: konradkry » niedziela, 18 października 2015, 09:44

To regulacja na śrubie przy drążku na minimum, i przy dyfrze też.
Szkoda tylko że inżynierowie kia nie zrobili tego otworu inspekcji od strony nadwozia.


Wróć do „Zawieszenie, koła, układ kierowniczy, hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości