Obrazek

Twarde tylne zawieszenia - "ciężarówka" ? - NAPRAWIONE

Hamulce, amortyzatory, sprężyny, koła, drążki itp.

Moderatorzy: Admin, Moderator

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
ronin
możesz mi ufać
możesz mi ufać
Posty: 1106
Wiek: 42
Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
Skąd jesteś: Lublin
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Inny Samochód: Służbowe pędzidło
Has thanked: 3 times
Been thanked: 24 times
Kontaktowanie:

Re: Twarde tylne zawieszenia - "ciężarówka" ? - NAPRAWIONE

#106 Postautor: ronin » niedziela, 14 maja 2017, 22:00

Jutro ci to zmierzę u siebie ale...
U mnie tył wizualnie stoi zdecydowanie wyżej niż przód a skoro relingi masz tylko 5mm niżej od fabryki to może problem leży w przodzie?
Może to własnie z przodu ktoś wsadził za mocne springi co spowodowało podwyższenie przodu względem tyłu i "przykucnięcie" auta na tyłku?

Awatar użytkownika
Student_x
coś umiem
coś umiem
Posty: 642
Wiek: 37
Rejestracja: niedziela, 23 października 2016, 18:16
Skąd jesteś: Lublin
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: M/T
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2003
Kolor: Srebrno Szary
Przebieg (km.): 307000
Inny Samochód: Voyager RG
Has thanked: 25 times
Been thanked: 32 times
Kontaktowanie:

Re: Twarde tylne zawieszenia - "ciężarówka" ? - NAPRAWIONE

#107 Postautor: Student_x » piątek, 19 maja 2017, 19:49

Wymienione sprężyny z tyłu:
LESJOFORS LS4244217
Średnica Drutu - 14,25mm
Długość - 374mm
Średnica Sporężyny 159mm
Auto po przejechaniu do domu w porównaniu do poprzedniego pomiaru podniosło się do góry o 4cm czyli tyle ile liczyłem , że powinno pójść na tych sprężynach. Przód opadł o ok. 1cm.
Teraz przód jest 82cm od ziemi do rantu plastiku , a tył 84cm. Może jeszcze przez kilka dni coś się ułoży ale to już powinny być znikome różnice.
Komfort, nie to auto, jak bym jeździł dwoma innymi samochodami. Od razu poprawiła się praca przednich amortyzatorów.
Auto nie dobija na leżących policjantach i podjazdach , nie odbija się od odbojów co było wcześniej i pomimo nowych amorków , bujało tyłem ze 3 razy. Teraz jest na prawdę komfortowe auto.
Tak że polecam zestaw sprężyn na tył i do tego amorki KYB 344451 :)
Będzie Ładne , Dopóki Się Nie Rozpadnie

Awatar użytkownika
ronin
możesz mi ufać
możesz mi ufać
Posty: 1106
Wiek: 42
Rejestracja: piątek, 19 grudnia 2014, 19:57
Skąd jesteś: Lublin
Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2004
Inny Samochód: Służbowe pędzidło
Has thanked: 3 times
Been thanked: 24 times
Kontaktowanie:

Re: Twarde tylne zawieszenia - "ciężarówka" ? - NAPRAWIONE

#108 Postautor: ronin » piątek, 19 maja 2017, 22:06

Aż z ciekawości jutro zmierzę swoje bo jak porównuję z innymi na ulicy to wygląda jak po lifcie.

Awatar użytkownika
krzysiek ardie
ma VIN w małym palcu
ma VIN w małym palcu
Posty: 5633
Wiek: 53
Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
Skąd jesteś: Opole
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 159000
Inny Samochód: Daewoo Matiz
Has thanked: 98 times
Been thanked: 62 times
Kontaktowanie:

Re: Twarde tylne zawieszenia - "ciężarówka" ? - NAPRAWIONE

#109 Postautor: krzysiek ardie » wtorek, 20 marca 2018, 11:58

Test :)
uczestnik SDA :) Obrazek
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba

Awatar użytkownika
krzysiek ardie
ma VIN w małym palcu
ma VIN w małym palcu
Posty: 5633
Wiek: 53
Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
Skąd jesteś: Opole
Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
Napęd: 4 WD AUTO
Rok: 2007
Kolor: srebrny
Przebieg (km.): 159000
Inny Samochód: Daewoo Matiz
Has thanked: 98 times
Been thanked: 62 times
Kontaktowanie:

Re: Twarde tylne zawieszenia - "ciężarówka" ? - NAPRAWIONE

#110 Postautor: krzysiek ardie » wtorek, 20 marca 2018, 11:58

Test :)
uczestnik SDA :) Obrazek
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba


Wróć do „Zawieszenie, koła, układ kierowniczy, hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość