Sorento I USA Hamulce - wymiana na EU?
Moderator: Moderator
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento I USA Hamulce - wymiana na EU?
I tak dzięki . Gdyby było to faktycznie 46, to pasowałby zestaw naprawczy od polifta. Jest tego sporo. Do przedlifta, w dodatku z USA, nie ma nic. Trzeba będzie rozebrać i zmierzyć.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11388
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento I USA Hamulce - wymiana na EU?
Zmierz dokładnie, nie tylko średnica jest ważna . Różnić się mogą grubością uszczelniacze tłoczka w po lifcie ma chyba 2 mm a u Ciebie 4mm Po numerach są tu https://kia.auto.pl/piercie-toka-zacisk ... -1756.html
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento I USA Hamulce - wymiana na EU?
Teoretycznie tłoczek i prowadnice pasują od 3.3 i 3.8 więc zestaw naprawczy też powinien pasować.
Wiem, że na kia.auto są po numerach, ale kosztują wagon pieniędzy. Za same uszczelniacze 130zł na obie strony, a gdzie jeszcze osłony?
Uszczelniacz 581133E200 ma zamiennik 581133B910, a ten też powinien pasować do 3.3 i 3.8.
Wiem, że na kia.auto są po numerach, ale kosztują wagon pieniędzy. Za same uszczelniacze 130zł na obie strony, a gdzie jeszcze osłony?
Uszczelniacz 581133E200 ma zamiennik 581133B910, a ten też powinien pasować do 3.3 i 3.8.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11388
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento I USA Hamulce - wymiana na EU?
Zadzwoń tu może coś znajdą - http://www.carix.pl/index.php
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento I USA Hamulce - wymiana na EU?
No to tak. Tarcze są takie same. Niema co tu gadać. Klocki są inne. Oprócz rozmiaru różnią się kształtem.
EU mają większą powierzchnię. Niestety, żeby je zastosować, trzeba by zmienić zaciski. Czy zwrotnice są takie same nie sprawdzałem.
Co ciekawe do zacisków USA pasują klocki, które według katalogu nie są do sorento.
Co do tłoczków natomiast. Mają 48, a nie 46mm średnicy, a uszczelniacz faktycznie 4mm wysokości. Moje jeszcze nie ciekną, ale mają głębokie wżery. Czeka mnie regeneracja zacisków w najbliższej przyszłości. Szkoda, że nie zmierzyłem wysokości tłoczka. Może od rextona będą pasować. Tak jak klocki.
EU mają większą powierzchnię. Niestety, żeby je zastosować, trzeba by zmienić zaciski. Czy zwrotnice są takie same nie sprawdzałem.
Co ciekawe do zacisków USA pasują klocki, które według katalogu nie są do sorento.
Co do tłoczków natomiast. Mają 48, a nie 46mm średnicy, a uszczelniacz faktycznie 4mm wysokości. Moje jeszcze nie ciekną, ale mają głębokie wżery. Czeka mnie regeneracja zacisków w najbliższej przyszłości. Szkoda, że nie zmierzyłem wysokości tłoczka. Może od rextona będą pasować. Tak jak klocki.
Ostatnio zmieniony niedziela, 30 maja 2021, 14:55 przez alien125, łącznie zmieniany 1 raz.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11388
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento I USA Hamulce - wymiana na EU?
Czyli do europejskich klocków na przód trzeba zmienić jarzmo.Zacisk tylko wtedy gdyby nie pasował do europejskiego jarzma.Klocki często pasują do różnych aut nawet innych marek.
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento I USA Hamulce - wymiana na EU?
Myślę, że samo jarzmo nie starczy. Niestety nie miałem możliwości, żeby porównać.
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11388
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
- alien125
- Jestem
- Posty: 1010
- Wiek: 36
- Rejestracja: poniedziałek, 23 października 2017, 09:19
- Skąd jesteś: 53.497,18.411
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2004
- Przebieg (km.): 195000
- Has thanked: 31 times
- Been thanked: 56 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento I USA Hamulce - wymiana na EU?
I na zmianę. Jednym jeździć, a drugi naprawiać
Dziwny jesteś mówili. W sumie mieli rację.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11388
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento I USA Hamulce - wymiana na EU?
Chodziło mi o porównanie elementów. Wymiarów jarzma albo całego zacisku nie ma.
-
- teraz jestem
- Posty: 505
- Wiek: 39
- Rejestracja: niedziela, 21 lipca 2019, 22:48
- Skąd jesteś: Siennica
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2005
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 24 times
- Kontaktowanie:
Re: Sorento I USA Hamulce - wymiana na EU?
W tym tygodniu jadę wydłubać z sorento przeznaczonego na części trochę fantów. Sprawdzę przy okazji ten temat, u mnie hamulce też już są na wykończeniu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości