Maglownica
Moderator: Moderator
-
- moje konto
- Posty: 174
- Rejestracja: sobota, 28 października 2017, 00:11
- Skąd jesteś: Wrocław
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2002
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 21000
- Inny Samochód: Nissan primera
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Maglownica
Prawy przód tyle że klima mi się skrapla gdzieś na środku a tu jak z tej plamy wezmę na palce to czuć olej
- gczarkowski1
- możesz mi ufać
- Posty: 1057
- Wiek: 49
- Rejestracja: niedziela, 11 marca 2018, 20:50
- Skąd jesteś: Mazowieckie
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Rok: nie dotyczy
- Inny Samochód: VOLVO/MERCEDES/ VW
- Has thanked: 14 times
- Been thanked: 10 times
- Kontaktowanie:
Re: Maglownica
Poproś kolegę , Ty pod sorcię z latarką ,odpalcie silnik i na postoju kręcić kierownicą ,przy takich wyciekach jak przedstawiasz na foto ,nie da się nie zauważyć miejsca wycieku .Przy okazji zerknij wyżej ,tak aż pod turbinę
Pozdrawiam
Grzegorz
Grzegorz
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11392
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Maglownica
Jeżeli ten olej wygląda na czarny silnikowy , to w tym miejscu jest łączenie rury do intercoolera .
- pikkolo
- coś umiem
- Posty: 641
- Rejestracja: środa, 3 marca 2010, 23:28
- Skąd jesteś: Krakoofek
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2004
- Kolor: szary/szary
- Przebieg (km.): 266666
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 6 times
- Kontaktowanie:
Re: Maglownica
Ja też niestety mam problemy z wyciekami. Odkręciłem dzisiaj osłonę i sprawdziłem co się dzieje.
Od dołu to wygląda tak:
a cieknie z rurki doprowadzającej olej do chłodnicy oleju (olej czerwony):
pytanie - jaka jest tam rurka? 8mm?10mm
czy tam jest duże ciśnienie czyli czy trzeba robić grzybki do zakończeń, czy wystarczy opaska zaciskowa?
może być tam miedziana czy lepiej kupować oryginał z kia?
Od dołu to wygląda tak:
a cieknie z rurki doprowadzającej olej do chłodnicy oleju (olej czerwony):
pytanie - jaka jest tam rurka? 8mm?10mm
czy tam jest duże ciśnienie czyli czy trzeba robić grzybki do zakończeń, czy wystarczy opaska zaciskowa?
może być tam miedziana czy lepiej kupować oryginał z kia?
pikkolo
--------------------------
2004 / 2,4D / 140KM
srebrny
--------------------------
2004 / 2,4D / 140KM
srebrny
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11392
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Maglownica
Ciśnienie jest bardzo małe , olej musi mieć szansę schłodzić się w chłodnicy . Rurka może być każda jaką wybierzesz , byle by była odporna na olej i temperaturę . Jutro mogę Ci podać średnicę . Do wymiany na oryginał radzę wyjąć chłodnicę wody .
-
- Jestem
- Posty: 839
- Rejestracja: poniedziałek, 13 kwietnia 2015, 18:01
- Skąd jesteś: SK
- Has thanked: 25 times
- Been thanked: 26 times
- Kontaktowanie:
Re: Maglownica
pikkolo to o co pytasz na pierwszym zdjęciu zaznaczone fioletową(a może to różowa ) strzałką to osuszacz układu klimatyzacji.
-
- Jestem
- Posty: 1046
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Re: Maglownica
musisz zacząć od dokładnego umycia wszystkiego. Kup np K2 Akra, spryskaj wszystko w okolicy i umyj myjką ciśnieniową, tylko unikaj puszczania strugi na radiatory chłodnic. Czasami by skutecznie odtłuścić trzeba umyć 2 -3 razy.
Poczekaj aż sobie ładnie wyschnie i odpal . Wtedy bez jazdy obserwuj gdzie jest źródło wycieku.
Poczekaj aż sobie ładnie wyschnie i odpal . Wtedy bez jazdy obserwuj gdzie jest źródło wycieku.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11392
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości