Twarde zawieszenie
Moderator: Moderator
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
-
- moje konto
- Posty: 174
- Rejestracja: sobota, 28 października 2017, 00:11
- Skąd jesteś: Wrocław
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: M/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2002
- Kolor: Srebrny
- Przebieg (km.): 21000
- Inny Samochód: Nissan primera
- Has thanked: 8 times
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Twarde zawieszenie
przed zakupem byłem w ASO na sprawdzeniu "przed zakupowym" Powiedzieli że amory w bardzo dobrym stanie a już wtedy było wszystko czuć pod tyłkiem. Bujać nie Buja może były wymieniane na inne hmm
- gomez953
- ASSISTANCE
- Posty: 1633
- Rejestracja: wtorek, 1 lipca 2014, 22:34
- Skąd jesteś: Opoczno - EOP
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 3.3 V6 (248)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: Rood i siwe na dole
- Przebieg (km.): 230000
- Twoje poprzednie Sorento: 2.4 EX 2003 Vialle LPi niebieskie
- Has thanked: 104 times
- Been thanked: 196 times
- Kontaktowanie:
Re: Twarde zawieszenie
Czyli sprężyny siadły...
Jak zawieszenie siedzi na odbojach, to test amortyzatorów zawsze wyjdzie dobrze.
"Gumy" nie powinny dotykać talerzy mostu/wahaczy.
Jak zawieszenie siedzi na odbojach, to test amortyzatorów zawsze wyjdzie dobrze.
"Gumy" nie powinny dotykać talerzy mostu/wahaczy.
- rkargul74
- To ja
- Posty: 269
- Wiek: 49
- Rejestracja: niedziela, 8 kwietnia 2018, 08:30
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD
- Rok: 2006
- Kolor: grafit
- Przebieg (km.): 190000
- Inny Samochód: Skoda octavia 2
- Been thanked: 1 time
- Kontaktowanie:
Re: Twarde zawieszenie
cezio77 pisze:Do pracy zawieszenia przyzwyczajałem się z 2,3 tygodnie.
Do spalania znacznie dłużej
He to tak jak ja,żeby to spalanie było mniejsze to by był idealny samochód.
Pozdrawiam Rafał.
- darson79
- awansowałem na
- Posty: 52
- Wiek: 45
- Rejestracja: sobota, 17 listopada 2012, 16:49
- Skąd jesteś: Rychwał\Konin
- Silnik: 3.5 V6 (195KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 192000
- Has thanked: 4 times
- Kontaktowanie:
Re: Twarde zawieszenie
krzysiek ardie pisze:Teraz mam chwilkę u Ciebie jest zawieszenie w wersji ciężarowej self lewelizer i masz włożone odboje o numerze 551503E100 patrz zdjęcie
1511367432419_bulletin.jpg
były w tej wersji montowane później od 01.06.2004 do 25.04.2006 551513E200 patrz zdjęcie
456e2ecs-960.jpg
Tutaj widać różnicę
5455311.png
To która wersja z rysunków jest ciężarowa bo ja mam amortyzatory jak na 2 rysunku z tą gumowa harmonijką na dole amortyzatora
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Twarde zawieszenie
Raczej tak daj mi VIN popatrzę w wolnej chwili.
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości