Tarcze do 3.3 V6
Moderator: Moderator
-
- Jestem
- Posty: 1046
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Tarcze do 3.3 V6
Witajcie
Ma ktoś dostęp do katalogu KIA ?
Potrzebuję nr części na tarcze do mojej KIA (przód i tył + klocki przód i tył+ szczęki).
VIN KNEJC525875727526
3.3 V6
Wydaje mi się, że przednie tarcze to 51712-3E500
Może ktoś z 3.3 podpowie co się nie pogięło od 200 KM .
Ma ktoś dostęp do katalogu KIA ?
Potrzebuję nr części na tarcze do mojej KIA (przód i tył + klocki przód i tył+ szczęki).
VIN KNEJC525875727526
3.3 V6
Wydaje mi się, że przednie tarcze to 51712-3E500
Może ktoś z 3.3 podpowie co się nie pogięło od 200 KM .
- krzysiek ardie
- ma VIN w małym palcu
- Posty: 7225
- Wiek: 59
- Rejestracja: sobota, 19 czerwca 2010, 10:39
- Skąd jesteś: Opole
- Silnik: 2.5 CRDi (170KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 159000
- Inny Samochód: Daewoo Matiz
- Has thanked: 474 times
- Been thanked: 331 times
- Kontaktowanie:
Re: Tarcze do 3.3 V6
Tarcze przód 517123E500, klocki 581013EE01, tarczo bębny tył 584113E500, klocki 583023EE00, szczęki 583503ED01. Co do firmy polecam Brembo, Textar i Ferrodo.
uczestnik SDA
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
"Kup Inne Auto" cyt. Sztaba
- rings
- teraz jestem
- Posty: 494
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 09:02
- Skąd jesteś: Pruchna k/Cieszyna
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento II
- Silnik: 3.5 V6 (280KM)LPG
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: AWD
- Rok: 2013
- Kolor: CZARNY
- Przebieg (km.): 100000
- Inny Samochód: Kia Venga
- Twoje poprzednie Sorento: 3,5v6 RWD złote
- Has thanked: 12 times
- Been thanked: 11 times
- Kontaktowanie:
Re: Tarcze do 3.3 V6
Polecam bozarto
3.5 V6 2005 2wd A/T(automat) złoty wersja USA. 3.5 V6 2013 AWD A/T(automat) czarny wersja USA
- orzeł
- MODERATOR
- Posty: 1276
- Wiek: 58
- Rejestracja: środa, 23 stycznia 2013, 22:50
- Skąd jesteś: PIASECZNO
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: silver
- Inny Samochód: Hyundai Grandeur
- Twoje poprzednie Sorento: 3,5 V6 wersja USA
- Been thanked: 21 times
- Kontaktowanie:
Re: Tarcze do 3.3 V6
W związku ze zmianą pracy dostałem zielone światło na możliwość sprzedaży części po niższych cenach.Tarcze na P po jakieś 120zł szt
Udzielam się w bardzo ograniczonym zakresie.
Wszystkim dogodzić się nie da, ale wszystkich wkurzyć to już żaden problem
Wszystkim dogodzić się nie da, ale wszystkich wkurzyć to już żaden problem
-
- Jestem
- Posty: 1046
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Re: Tarcze do 3.3 V6
Jutro zrzucę przód i tył i zmierzę jak jest źle. może coś uratuje na tokarce. Zaciski jak z rzeki, czyli norma od niemiaszków. Gdzie te czasy jak dbali lepiej niż o matkę ...
-
- jestem
- Posty: 20
- Rejestracja: poniedziałek, 25 marca 2013, 12:38
- Skąd jesteś: Warszawa
- Rok: 2006
- Kontaktowanie:
Re: Tarcze do 3.3 V6
Jeżeli mogę coś podrzucić od siebie to według katalogu pokazuje wiele różnych tarcz hamulcowych jak widać http://www.iparts.pl/auto-czesci/tarcze ... 00032.html Jeżeli chodzi o zamienniki to od siebie proponują Brembo lub TRW - bardzo dobre tarcze, która poradzą sobie bez problemu z zatrzymaniem samochodu. Oczywiście jeżeli masz możliwość dojścia do oryginalnych to jak najbardziej jestem za, ewentualnie ponieść wodze fantazji i kupić nacinane lub nawiercane z wyższych pólek.
-
- możesz mi ufać
- Posty: 1227
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 12:27
Re: Tarcze do 3.3 V6
Odradzam nawircane ,nacinane i tym podobne wynalazki. Mozna je sobie wsadzić ....ale do roweru.
- Marek
- ASSISTANCE
- Posty: 11393
- Rejestracja: sobota, 19 października 2013, 11:04
- Skąd jesteś: Warszawa-Rakowiec
- Wersja Kia Sorento: Kia Sorento I
- Silnik: 2.5 CRDi (140KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2005
- Kolor: czarny
- Przebieg (km.): 268000
- Has thanked: 256 times
- Been thanked: 352 times
- Kontaktowanie:
Re: Tarcze do 3.3 V6
Tomek338 , jeżeli coś odradzasz to uzasadnij , będziemy wiedzieli w czym rzecz .
-
- Jestem
- Posty: 1046
- Rejestracja: środa, 1 listopada 2017, 18:35
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: 3.3 V6 (248KM)
- Skrzynia: A/T-TIPTRONIC
- Napęd: 4 WD AUTO
- Rok: 2007
- Kolor: srebrny
- Przebieg (km.): 155000
- Inny Samochód: Opirus
- Has thanked: 13 times
- Been thanked: 54 times
- Kontaktowanie:
Re: Tarcze do 3.3 V6
Ja założyłem Blue Printy i całkiem ładnie wyglądały. Zrobiłem 400 km i nie biją ;)
-
- możesz mi ufać
- Posty: 1227
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 12:27
Re: Tarcze do 3.3 V6
Są dużo głośniejsze od zwykłych tarcz,powodują korozję tarczy,ścieraja dużo szybciej klocki,tylko i wyłącznie dają efekt wizualny ale też tylko do pewnego momentu kiedy nie pojawia się korozja na tarczy.
- lopunia
- możesz mi ufać
- Posty: 1115
- Wiek: 47
- Rejestracja: środa, 10 lipca 2013, 16:15
- Skąd jesteś: Łódź
- Silnik: zbłądziłem - mam inny pojazd
- Skrzynia: A/T
- Napęd: AWD
- Rok: 2009
- Kolor: Srebny
- Przebieg (km.): 98000
- Inny Samochód: SUZUKI GV II
- Twoje poprzednie Sorento: Srebrny ZŁOMEK 2.5 CRDI AT
- Has thanked: 50 times
- Been thanked: 17 times
- Kontaktowanie:
Re: Tarcze do 3.3 V6
Ja od kwietnia mam nacinane i nawiercane BOZARTO + klocki TRW. Nie wiem co masz na myśli stwierdzając, że są "dużo głośniejsze". Ja nie słyszałem poprzednich pełnych (producenta tarcz nie znam, a klocki też były TRW) i tych również nie słyszę. Rdzewienia u siebie nie zaobserwowałem, a średnio w miesiącu robię około 2-2,5 tyś . Od wymiany (jakieś 20 tyś. km) nie widzę zużycia klocków . Co prawda fizycznie nie mierzyłem, ale oglądałem przy zdejmowaniu kół . Z pewnością są skuteczniejsze niż pełne, i nie jest to subiektywna moja opinia, ale również drugiego forumowicza . Nie zauważam również nadmiernego pylenia, powiedział bym, że nawet pylą mniej niż na pełnych, ale to już może być subiektywne moje odczucie, albo kwestia jakości klocków mimo, że to ta sama firma .
Może ktoś inny, kto ma dłuższy czas nacinane i wiercone tarcze wyrazi swoją opinię?
Może ktoś inny, kto ma dłuższy czas nacinane i wiercone tarcze wyrazi swoją opinię?
pozdrawiam
Piotrek
"Człowiek całe życie się uczy a głupi umiera"
Piotrek
"Człowiek całe życie się uczy a głupi umiera"
-
- możesz mi ufać
- Posty: 1227
- Rejestracja: środa, 10 marca 2010, 12:27
Re: Tarcze do 3.3 V6
Ja je mam od prawie dwóch lat. Przejechane na nich około 60 tys km. Następna wymiana na oryginały. Napisałem swoje doświadczenia. Każdy ma inny styl jazdy i hamowania. Może różnica jest w systemach hamulcowych (4 tłoczkowe) bo muszę zaznaczyć , że nie jeżdżę Sorento tylko inną marką.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości